Hoi Karen, Elke wens is toch weer een nieuwe wens die je zsm in vervulling wilt zien gaan... Bij de 1e hadden we net zoveel mazzel, ook in ronde 2. We prijzen onszelf dan ook echt wel heel gelukkig
Kipkip, volgens mij heb ik je ook in een ander topic al gefeliciteerd, maar dat weet ik niet zeker, dus bij deze (nogmaals) GEFELICITEERD!!!!
Zo, kippetjes, wat een nieuws allemaal! Je bent even een avond niet bij en er gebeurt van alles. kipkip en otje van harte gefeliciteerd! kristel, wat onwijs balen. Altijd op onhendige momenten, niet waar? leonieke, zit in dezelfde fase- als het nu nog 2 rondes niet lukt, dan toch maar richting medische wetenschap. Dikke knuf, en we hopen gewoon dat het snel raak is! marjolein, heeel veel succes met je gesprek. Hopelijk is het een beetje een meevoelend type. En er was nog veel meer, en ik ben vast veel mensen vergeten maar jeetje, kan het allemaal niet bijhouden! Hier verder weinig nieuws- nog eventjes, dan begint het grote wachten weer. zenuw zenuw zenuw- nu al!
Oeh Leonieke, klinkt op zich goed. Zo is het bij mij bij de 1e zwangerschap ook gegaan. Ik dacht ook ongesteld, maar na 1 dag weer niets en later bleek ik gewoon zwanger te zijn en was het een innestellingsbloeding geweest. Ik ga heel hard voor je duimen!!
Leonieke... ik hou hoop.... t is nog steeds vroeg... neg test kan nog posi worden zolang oma niet in voloornaat aan komt zetten....
Hoi Marjolein, Superleuk dat je met je kleintje gaat zwemmen. Ik doe dat ook wekelijks met mijn dochtertje sinds ze 6 maanden oud is en we genieten er nog elke keer van. Het gaat verder eigenlijk allemaal vanzelf. Bij ons in het zwembad hadden ze allemaal aankleedkussens voor de kleintjes, ideaal. Ik ging dan met haar onder de douche om haar af te spoelen en te wassen en dan kleedde ik haar en en zette ik haar in de maxi-cosi en dan kon ik douchen ed. Ik wist van te voren ook niet echt hoe het zou gaan, maar gewoon om je heen kijken hoe anderen het doen en het gaat allemaal vanzelf! Heel erg veel plezier morgen!!
Balen zeg!!! En kom ik nog met mijn goede hoop verhaal... sorry, was goed bedoeld. Hopelijk volgende ronde betere berichten!!
Nou kakelkippen, ik ga nog even naar een ander topic en me dan daarna ook maar weer eens nuttig maken voor de baas. Maar zal me vast later op de dag wel weer melden (verleiding/verslaving is groot )
Femke, bedankt! Nou zit ik hier weer met tranen in mn ogen op mn werk! Gelukkig zit mn collega met zn rug naar me toe!! Nee hoor meis, heel erg bedankt voor je lieve woorden!! Doet me echt goed en die knuffel is echt wel aangekomen!! (Al hoop ik natuurlijk heel hard dat je toch komt de 4e om me in real life een knuffel te geven!!!) All: dank jullie allemaal voor de lieve reacties en de troostende woorden! Doet me echt goed! Ik denk dat het bij mij ook de spanningen zijn die er allemaal een beetje uitkomen. Ik heb ook al weken koppijn, heb voor de zekerheid mijn B12 laten prikken maar dat was prima, dus dat kan het niet zijn. Ondanks dat ik er niet teveel mee bezig probeer te zijn (of misschien wel juist daardoor en krop ik het op) maak ik me toch best wel zorgen om morgen. Ben er zo klaar mee al die ziekenhuisbezoeken, steeds maar weer horen dat je niet normaal bent, van alles mankeert... Ik wil gewoon normaal zijn!! (En dan het allerliefste nog zwanger ook) Maar goed, tot hier mijn klaagzang, het wordt morgen vast een fijn gesprek en hopelijk ziet de toekomst er heel zonnig uit voor ons (Ik geef mezelf nu gewoon een hele dikke schop onder mn kont!) LEonieke!!! Hee das niet de afspraak zeg! Hoe kan dat nou?!? Ik denk echt te vroeg getest hoor, weet het eigenlijk wel zeker!! En dan ook nog met middagurine... Meis we houden hoop hoor!!!
Nee, ik ook niet. Maar heb net toch even (tegen beter weten in, hihi..) grafieken zitten vergelijken waarbij op 11 dpo nog negatief getest werd en toch wanger.. & dat zijn er best nog veel.. Hmmz... Geduld is een schone zaak...
Zie je wel, er is nog hoop!! Aangezien ik voor mezelf niet meer hoef te hopen, draaien mijn duimen volop voor jou !!!
Jij weet pas morgen of je eierstok het niet doehoet... dus misschien doet ie het wel hartstikke goed en ben jij wel zwangert ipv ik...
@leonieke: we houden gewoon hoop voor je hoor! Misschien maak je ook wel gewoon laat hcg aan!! Mijn duimen draaien voor je!
Kijk daar knapt een mens van op!! hoop het zo voor je!!! mijn duimpjes blijven kwistig draaien!! liefs
Hoi Leonieke, Je weet het niet hoor met die test. Kan vriezen en dooien. Ik hoop raak voor je. En duim! @Marjolein, zet hem op. Ik hoop dat het mee valt en dat je na het onderzoek snel zwanger bent dat hoor je wel eens. @ Otje en Kip kip, gefeliciteerd. Wat fijn. Wat een roze augustus maand, het moet niet gekker worden. Of eigenlijk wel. Steek ons maar lekker aan. Is het lekker druk in het ziekenhuis in Mei. Hier nog even geduld. M'n borsten voelde wel anders vanmorgen toen ik ze heen en weer zwiepte in een poging een samba te dansen. Maar ik probeer met mezelf af te spreken dat ik me niet gek laat maken en dat ik er van uit ga dat het niet raak is. Anders wordt ik zo nerveus. Maar dat is wel moeilijk. enfin, jullie kennen het. Ik ben er namelijk goed in mezelf voor de gek te houden. En niet iedereen is daar blij mee. Tot zover.
@Elba Ik probeer mezelf ook niet gek te maken. Heb sinds gisteren zo nu en dan steken waar volgens mij mijn eileiders zitten en ook zo'n ongi gevoel. Zou wel heel leuk zijn om nu zwanger te zijn, want dan komt het +/- 4 mei en ik ben op 2 mei jarig. Een heel leuk cadeautje!!
Ben het zelf deze maand maar eens gaan noteren.. volgens mij roep ik hier elke maand dat ik heul verdachte symptomen heb, maar heb ik die gewoon vaker vlak voor ongi... Heb wat mijn grote wens betreft een beetje een selectief geheudgen..hihi