@Goofchick; veel plezier morgen. Het is inderdaad wel even spannend, maar probeer er toch zo veel mogelijk van te genieten!! @all; slaap lekker en tot snel!
Oh ja!! Dat kussentje zorgt er dan juist voor dat dat niet gebeurt!!Mmm mss ga ik t de komende ronde ook maar s proberen!! En jij temp dus net als Goofy deed vaginaal?? Ga ik mss ook eens proberen. Maar had afgelopen week weer een blaasontsteking dus weet niet of dat dan wel zo handig is ..
24ste wordt inderdaad een drukke dag, geloof dat we met zijn 6-en NOD hebben. Heel hard duimen dat het allemaal raak is!
hai girls, wat een dngen zijn er weer gebeurd allemaal zeg jeetje. Suussuus, kristel balen zeg van jullie ongie echt niet leuk. leonieke, ik heb het ook gehad 3 of 4 dagen voor ongie bruinverlies ik balen en balen maar het zette niet door en toch zwanger duss misschien toch innesteling. Marjolein, yess nog 1 nachtje slapen en dan weten we allebei weer meer joehoeeee. Ik zal aan je denken meis. Knuffel. kipetje, gefeliciteerd joehoe meteen al zwanger yess. En die tip van jou ik zal het eens aan mijn gyn vragen of ie dat wil doen haha haha. nou meiden fijne avond
ik kende de gouden tip al.. als manlief even weg is help ik het boeltje een beetje En zoals jullie weten is de moeite bij mij niet om zwanger te worden... Marjolein veel succes morgen! en Bieb natuurlijk ook (al weet ik niet wat jij morgen gaat doen..) Alexandra, fijn om je weer te lezen, ik hoop ook snel op meer duidelijkheid voor jou! Het kwaaltjes verhaal ken ik ook wel een beetje hoor,.. Komt natuurlijk omdat je zo graag wilt dat het raak is dat elk pijntje opeens met een zw te maken heeft. Ellende is dat wanneer je niet zwanger bent, de klap zo hard aankomt!
Marjolein, Succes vandaag! Mijn duimen draaien voor jullie!!! Bieb, voor jou ook... haha.. ga je echt aan je gyn vragen of ie euh... 30 min later... Strekte iig meis! Saffron, NOD op je verjaardag! Ik vind het een mooi teken! Ik zeg roze!
Marjolein, succes! Enne, hier ook iemand die zichzelf wel eens helpt... Gisteravond heerlijk vroeg naar bed gegaan. Weer hoofdpijn...krijg je toch een punthoofd van!!...en moest weer plassen toen manlief op bed kwam. Maar verder hmmmmm....MAAR WAT EEN ROTWEER HIER!!! :x:x:x Hopelijk vanaf morgen 1,5 week een beetje droog aub en niet zoveel wind...
Mykelti, Heb vanaf vrijdag vakantie. Dus inderdaad; kom maar op met dat mooie weer!!! Hier de temp 0.1 naar beneden.. Gisteravond na sex ineens paar drupels helderrood bloed.. Ik balen.. boos de badkamer in voor een ob.. en nu helemaal niks..?? Dus oproep aan oma: Laat je vandaag of zien, of blijf 9 maanden weg...:x Dank!
Hmmm balen, maar toch zie je best vaak kaartjes die eerst even weer naar beneden gaan en dan toch weer omhoog of die dan stabiel blijven. Zomaar een paar druppels verliezen is toch ook niet normaal?? Ja, ik vanaf morgen vakantie. Ga jij nog Sail kijken? Wij gaan in Velsen-Noord kijken, is toch wat makkelijker. Gaan we met de fiets naar mijn tante, die daar woont. En dan vrijdag lekker op vakantie naar Holten. Gaan jullie nog weg?
@ Marjolein en Biebje veel sucses vandaag ik denk aan jullie!!!!! @ Leo hmmmmm das idd vreemd (als je zwanger bent kun je soms na sex bloed verliezen door het knappen van een adertje........) Dus Oma please doe wat en laat leo niet langer in de rats zitten! Knuff
Hmmmm dat was jou tip en heb je zelf niet geprobeert Euh hier kussentje geprobeert en een dubbel resultaat!!! Dus ik zou zeggen pak dat kussen en met billetjes erop Of ga je kussen en 30 min na de tijd jezelf helpen proberen Is nog beetje vroeg voor dit *lOl* ik ga maar naar mijn werk! Alle fijne dag en werk ze *knuff*
Bieb jij ook heel veel succes vandaag!!!Ik zal aan je denken!!! Vanmiddag goed nieuws hier komen brengen he!!! Alexandra fijn weer wat van je te horen!! Hoop dat t jullie ook heel snel mag lukken en dat de iui jullie mag helpen!! Hou je ons op de hoogte?!? Leonieke mmmm druppeltjes bloed kunnen natuurlijk komen door betere doorbloeding tijdens een zwschap... Temp heb ik helaas echt geen verstand van. Testen wel!!! Niet toevallig nog eentje gedaan?? Spannend hoor, ik hou zeker hoop!! Goof succes vandaag met De echo. De 20 weken echo zal voor mij altijd verschrikkelijk zijn, hoop dat alles goed is en jullie ervan kunnen genieten!!! All dank jullie voor de succeswensen!! Ik laat vanavond zeker weten hoe het gegaan is
Goedemorgen kippies!! @Leonieke, hihi ik krijg er steeds meer vertrouwen in dat oma jou over gaat slaan de komende maanden. Die heeft geprobeerd door jou gepantserde afzetting te komen maar helaas is het haar niet gelukt... HOUDEN ZO!!!! @Majolijn, heel veel succes vandaag!! Zal aan je denken en natuurlijk heel veel plezier met zwemmen vandaag! @Beschuitje, tja superzaad.... mannen moet toch wat doen om hun ego omhoog te schroeven he?? Maar wel heel gaaf dat hij er ook zo mee bezig is, en nu maar hopen dat hij ook echt superzaad heeft! @Saffron, jarig op je nod, nou dan moet je wel een mooi kadootje krijgen...... 1 of 2 positieve testen is toch gauw genoeg @Bieb, ook jij heel veel succes vandaag, duimpjes draaien ook voor jou rustig door. @Goofy, spannend de twintig weken echo, maar ook leuk!! Volgens mij is dit toch ook een hele uitgebreide echo? Bij Tom hadden we dat nog niet dus moet eerlijk zeggen dat ik alleen twee gewone echos heb gehad en een pretecho. En natuurlijk duim ik hier ook weer voor je verder... zou er rsi van krijgen al dat duimen @Mykelti, hihi Holten zit hier ook echt heel dichtbij (15min) rijden... wij gaan daar altijd naar de kinderboederij. Leuk zit je tussen Hexje en mij in Ik ben ook wel benieuwd waar je heen gaat..... ennne in Deventer kan je erg leuk winkelen 8) Hier weer een heel klein nachtje gehad.... leek wel of de tijd voorbij kroop. Dus nog steeds ontzettend duf en koud maar zal toch maar eens in de opstartmodus moeten zien te komen. Iemand tips?
Ach aangezien oma me toch echt gevonden heeft vannacht (ze heeft gewoon de hele nacht voor een dichte deur de wacht gehouden dat rotmens) moet ik toch een andere manier vinden om mijn testverslaving een beetje te kunnen bevredigen En daarbij heb il echt heel goed hoop voor Leo! Go Leo Go Leo Go!!!
Je haalt de woorden uit mijn mond.... Nee. Niet getest. Wel mega boos op mijn man die er geen reet van snapt en mijn gejank gewoon aanzich voorbij laatgaan. Net in de auto naar mijn werk helemaal los...huilen.. wil ook zo graag!! Zo en nu is het klaar. Ik ga werken met mijn blije hoofd op...hihih... fijne dag, tot later XXX
@leonieke; kan mij goed voorstellen dat het af en toe te veel is, die spanning steeds is zo vreselijk heftig. Vervelend dat je weinig steun hebt daarin van je man. Sterkte, en ik duim voor je! @marjolein; succes vandaag! @ allen; is het bij jullie ook zo koud en nat?!? Bah bah bah! Ben vrij vandaag, gaat geloof ik n echte hangdag worden.