30+ Kippetjes hierkomen!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lobi, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    HAHAHA, de KipKip methode!!! :D:D:D

Hier lekker op vakantie vanaf vrijdag dus het blijft nog even spannend voor jullie! ;)
    Probeer pas te gaan testen rond NOD, anders hou ik mezelf gewoon voor de gek. Zeg ik nu, althans... :D:D:D

2. Jeanine1976

Jeanine1976 Actief lid

2 dec 2009
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je haalt de woorden uit mijn mond. Ik wil zo graag op iedereen reageren, maar is zooo moeilijk bij te houden. Er wordt weer keiveel gekakeld! Ik ben al blij dat ik het alleen met lezen (en af en toe een berichtje) nog een beetje snap...:)

Hier alles ok! Nog steeds fanatiek aan het hardlopen en proberen gezond te eten... Maandag ga ik toch weer ff naar de dokter, omdat ik het idee heb dat mijn darmpjes toch niet helemaal optimaal werken (denk ik dat ik innnesteling heb, zijn het gewoon mijn darmen die raar doen....:x) Ook weer brok in mijn keel (zo irritant!!)... Ik wil lichamelijk en geestelijk op en top zijn, zo vergroot ik toch ook de meeste kans op zwangerschap? En stel als het een spastische darm is, dan wil ik graag weten wat ik juist wel en niet moet eten om mijn darmen goed te laten werken. Niks schokkends dus hoor, maar ik wil er toch even naar laten kijken...
    En ik wil dat het volgende week maandag is...dan kan ik testen!! Hmm of misschien toch wat eerder... zo ga weer even verder met bijlezen!

3. Jeanine1976

Jeanine1976 Actief lid

2 dec 2009
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zielig!!! Heel veel beterschap met hem!

4. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    hoi marjolein, jeetje zeg wat moet je daarnou weer van denken.
    Maar als je moeite hebt met de innesteling kan je dan geen progesteron krijgen om de innesteling te helpen?????
    Nou wel fijn om te weten dat je elke maand een kans hebt toch?
    En ik hoop voor je dat het deze maand gaat lukken.
    Dikke knuffel..

Hoi leo, echt is oma er weer jemig hoe duidelijk moeten we het haar maken dat ze niet welkom is....
    Ook voor jou een dikke knuffel.

@update, er zaten 2 eitjes op zich positief nieuws alleen als ik onderzoeken wil laten doen waarom ik steeds een miskraam heb dan mag deze iui niet door gaan en mogen de onderzoeken pas na 26-september beginnen (omdat dat dan 12 weken na de miskraam is).
    En als we wel doorgaan met de iui en het lukt niet kunnen er ook geen onderzoeken gedaan worden wel als het weer mis gaat alleen dan weer over 12 weken.
    Het is een moeilijke beslissing en weet het ook echt niet en moet morgen beslissen.
    Ik heb het ook echt even gehad nu met alles ben het zo zat.
    Ik heb nu echt het gevoel dat ik niet meer kan, ik ben op. Zit alleen nog maar te huilen. En alles gaat mis ben wezen tennissen en keihard een bal op mijn voorhoofd gehad. En ben zo moe.
    Ik weet niet of ik nog snel hier ga komen ik moet weer even bij gaan komen en een beslissing gaan nemen.
    Meiden zet hem op.......................

5. Jeanine1976

Jeanine1976 Actief lid

2 dec 2009
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meissie toch...krijg er kippenvel van....heb ik ook gehad...Alleen was het bij mij maar één avond...wat naar.. *DIKSTE KNUF*
    Heb jij dat ook...als iemand iets overkomt meteen van het ergste uitgaat...ik heb dat heel erg...Maar dat komt ook omdat ik dacht dat mijn vader dat hartinfarct wel zou overleven, want ouders gaan niet dood..helaas wel.. Hoe is het nu met je buurvrouw?? Wat een toestand!

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Succes met jullie moeilijke beslissing. Benijd jullie niet. Liefs!

7. Jeanine1976

Jeanine1976 Actief lid

2 dec 2009
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Leo!
    Balen van oma...en inderdaad het is maar goed dat de vrouwen de ongi's en baringen moeten doorstaan... wat dat betreft zijn die kerels ook maar watjes :D

8. Jeanine1976

Jeanine1976 Actief lid

2 dec 2009
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alvast een hele fijne vakantie!! Kijken wie het langste volhoudt?? :D:D:D

9. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Wauw, Kipkip, van harte gefeliciteerd, meid!!! Super tof nieuws...
    Het is je van harte gegund en ik ben heel erg blij voor je dat je er dit keer niet zo lang over hebt hoeven doen. De wonderen zijn de wereld dus nog niet uit... ik put hier echt hoop uit...
    Geniet ervan!

10. Jeanine1976

Jeanine1976 Actief lid

2 dec 2009
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meissie toch, kan me voorstellen dat het je allemaal even teveel is en laat die waterlanders maar komen, dat lucht op!! Misschien is het idd beter om het forum even met rust te laten en je even op andere dingen probeert te concentreren..hoe moeilijk dat ook klinkt...En wie slaat er nou een bal op je koppie!!!! Die kan echt niet tennissen...8)

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Bieb: een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel! (En natuurlijk ook voor ieder ander die er 1 nodig heeft.). Ik leef met je mee...

12. Otje1975

Otje1975 Actief lid

4 aug 2010
    228
    0
    0
    NULL
    in de buurt van Breda
    Ladies, ladies, war een gekakel toch weer, hahaha, heerlijk! Heb mijn best gedaan om alles door te lezen, maar zal vast her en der wat vergeten...(alvast sorry daarvoor, het is niet om iemand te kort te doen)

@Jolandanr4; welkom in het gezellige hok! Ik ben dus een van de lucky one nieuwe leden. Hopelijk komt er heeeel snel (na de 24e bv) meer roze op de lijst bij!

@suussuus; het is duidelijk niet jou computerdag, kleurtjes weg, banner weg. Ik zeg uitzetten dat ding en opnieuw opstarten als die er meer klaar voor is

@Rieanne; vervelend voor je zoontje zeg! Beterschap en sterkte! Slaapt hij wel gewoon goed?

@Hexje; je mag in principe max 6 paracetamol op een dag, maar het liefst zo min mogelijk. Ik ben ook zie geweest in mijn zwangerschap en probeerde dan de dag met 1 of 2 door te komen en dan voor het slapen nam ik er 2 in 1 keer, dan sliep ik tenminste lekker en dat scheelde elke ochtend weer een hoop!! Beterschap in ieder geval!!

@knuffel; kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt was en dat het ook weer even emotioneel was. Hopelijk is je buurvrouw er weer snel bovenop!

@Leonieke; wat ontzettend K.T zeg!! Ik had echt goede hoop voor je!

@Marjolein; fijn dat je je er ok onder voelt. Je weet nu inderdaad wat er aan de hand is. Ik blijf voor je duimen dat het gewoon snel weer raak is!!

@Bieb; wat een lastige keuze zeg! Heel veel succes bij het maken hiervan. Volg je hart!

Nou, meiden, dat was weer een heel relaas.
    Ik ga me hier weer even verder frustreren op de strijk en dan lekker naar bed!

Fijne avond en tot snel!

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik ga ook maar weer op stok. Ben gesloopt. Een beetje te druk geloof ik....

14. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    #2354 Karen1974, 18 aug 2010
    Laatst bewerkt: 18 aug 2010
    Nou, wat mij betreft, Jolanda, ben je ook hartstikke welkom, hoor. Het is hier heel gezellig en we vinden het altijd wel leuk als er nieuwe kippetjes bijkomen (en ik vind het al helemaal geweldig als het voor nummertje vier is, net zoals ikzelf dus...).

Eneuh, de laatste kippetjes zijn allebei zwanger, dus als dat geen reden is om er bij te komen... ;)

Groetjes,
    Karen.

15. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    ik ga niet testen voor de 24ste, misschien zelfs pas de 25ste....geen zin in n teleurstelling van een witte test...en aangezien ik de hele dag al aan de paracetamol ben ivm lage rug en buikpijn, verwacht ik ook weinig goeds van deze rond....dus geen testdrang hier........

16. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ik heb het er vandaag nog over gehad met mijn man en ik heb definitief besloten om te komen als jij vrij kunt krijgen en ik dus met je mee kan vanaf Hoogstraten. Ik heb me inmiddels zoveel moed ingesproken dat ik stilaan geloof dat ik het wel red tot Hoogstraten... (En euh, mijn afspraak voor die dag is alvast gecancelled).

Ik zal best nerveus zijn die dag, maar wellicht zal dat voor ons allemaal wel gelden en dankzij Femke hoef ik niet alleen...

Dus, Femke, het hangt nu van jou af!!!

17. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @marjolein; beetje dubbel gevoel denk ik? fijn dat er geen hele erge dingen zijn gevonden, maar balen dat je nu weer verder moet gaan afwachten?
    @jolanda; welkom
    @leonieke; wat enorm balen zeg! We hadden zo'n goede hoop met zijn alle!! Sterkte!

18. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    net nadat ik vandaag de moed weer in mijn schoenen voelde zakken, pikt dochter lief het boekje "bobbie wordt grote broer" uit de kast om te lezen voor het slapen gaan.......tja.....en opeens zegt ze "ik krijg ook een broertje en zusje he!, net als **** (van het kinderdagverblijf)......slik.......het enige dat ik kon uitbrengen was "dat zou wel leuk zijn he!" gelukkig liet ze het daar verder bij.............Maar wat een schat en wat zou ze het leuk vinden als er n klein beebje bij zou komen! Ze moedert nu ook al steeds meer over dr broertje.....

19. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @karen; dapper van je!!! Erg leuk dat je wil gaan komen de 4de!

Ik weet nog steeds niet of ik het ga redden. Misschien dat ik pas op het laatste moment kan bekijken wat het wordt. Dan kijk ik wel of er nog n plekje is voor mij bij de high tea, ik begrijp absoluut dat er nu gereserveerd moet gaan worden, dus alle begrip als ik dan niet meer mee kan....

20. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Je kent toch wel die verhalen van kinderen die 'voor'voelen dat hun mama opnieuw zwanger is, nog voor die mama het zelf weet.
    Wie weet, Saffron, wie weet...

Deel Deze Pagina