30+ Kippetjes hierkomen!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lobi, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hmmm, hex, hoe ben jij eigenlijk aan die 2-ling gekomen??? Als ik het zo lees worden het een........banaan en een....komkommer! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

2. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    :D:D:D:D:D:Dhmmmmm ja wat moet je hier van denken :D:D:D:):):):):):)

3. Haha, Hexje, als ik jouw advies opvolg gaat het wel heeeel lang duren ben ik bang...eerst met een banaan proberen en dan met een komkommer... ;):D

En ik ben trouwen net als Mykelti wel heel benieuwd hoe die kleintjes van jou er straks uit komen te zien!!:D;):p

En meiden, jullie hebben inderdaad wel gelijk hoor... Tuurlijk kun je het beter maar weten, maar tegelijk is het ook wel heel eng natuurlijk...Ik probeer er maar niet teveel aan te denken...

Hee Mykelti, wat voor pilletje is dat geweest dan? En waar kan je die kopen?????:p;)

4. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

In ommen denk ik:D:D:D:D:D:D en nee volg mijn advies maar dan alleen de laatste optie hé!!! Of heb je daar stiekem over heen gelezen hahaha:D

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Tsja, helaas geen één die je in de winkel kunt kopen helaas... Weet niet exact wat ze had, maar wel dat ze 7/8 (vroege) miskramen hebben gehad. Zij had een heel onregelmatige cyclus. Maar het waren geen hormonen en zich, volgens hen, maar dat vraag ik me wel eens af. Zal er morgen nog even naar peilen... ;)

Overigens hier vanmorgen Zwanger worden pillen bij de Etos gehaald. Je hoort hier wisselende verhalen over, maar kan het op zijn minst proberen. Volgens mij was het deze capsule die wel eens zorgt voor betere slijmproductie en dat kan ik helaas wel gebruiken... :)

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    HAHAHAHA....dan zijn ze wel aardig van huis gegaan! ;)

7. Mmmm een tochtje Ommen dan maar voor ons weekendje weg binnekort:D

En nee hoor, die laatste optie had ik wel gelezen. Maar dat doen we al een hele tijd, en het werkt niet, dus ik dacht bij hex gaat het zo snel, misschien moet ik ook eens doen hoe zij het deden:D:D:D
    (alhoewel een tweeling voor mij echt niet handig zou zijn...mmmm hou het toch maar op Marjoleinman dan;):p)

8. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hahahahahaha marjoleinman jongen je moet harder aan het werk:D
    En ja waarom bij mij ineens 2 en zo snel:( Ik was denk ik nog verbaasder als de rest van de wereld, ik braaf gedaan wat je zei kussentje onder de kont zou dat het geweest zijn???:p

9. Ja dat vertel ik hem ook al maanden! dat ie harder zn best moet doen!!! maar echt hoor, als er ergens een man rondloopt die er hard zn best voor doet dan is hij het wel... Half 6 sochtends, eerder terug komen uit Berlijn..;) Ach...we blijven gewoon proberen! Het is immers al 4 keer gelukt, dus die ene, die goede keer moet toch nog een keertje komen dan.!?!?!?

En dat kussentje, wie weet! Ik gebruik m ook nog steeds hoor!!

10. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Keep up the good work marjoleinman:D Goed zo en met zo'n instelling gaat het jullie helemaal weer lukken:)

11. eternity

eternity Niet meer actief

@leonieke; de vorige keren had ik idd niet veel hoop. Maar ik voel me nu gewoon anders dan de voorgaande keren.
    Normaal heb ik ook nooit steekjes of iets dergelijks vlak voor de ongi. En nu wel.
    Misschien dat ik toch al morgen ga testen. ;)

@sprokkel; dat zou het echt helemaal perfect maken ja, als ik zwanger zou zijn tijdens mijn huwelijk. :D

@hexje: hèhè, daar ben je eindelijk! :D :D :D
    Wat goed dat alles goed was met de echo. Ik ga zo meteen kijken!

@cm1978: welkom in ons kippenhok!!

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja, het beroemde kussentje! Het schijnt niet zoveel uit te maken, maar wie weet??? Blijft altijd wel een tijdje liggen, soort van met mijn benen omhoog. Mannetje helpt dan altijd een beentje. ;)
    Ben nogal flink dus om echt met de billen omhoog te blijven, moet dan wel een stevig kussentje zijn! :D:D:D

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik hoop het voor je! ;)

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    HAHAHAHAHA, zullen we doen! Hmmm, is slagroom zaaddodend??? :D:D:D

TMI is too much information... :D:D:D

15. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

hahaha slagroom gaat stinken echt niet normaal hahaha binnen een kwartier is het zuur en das het ergste niet je zit er helemaal onder dus zure lucht all over the place hahaha dus nee ik zou slagroom niet adviseren:D:D:D:D:D denk trouwens dat de zaadjes accuut weer terug gaan nar waar ze vandaan kwamen met zo'n lucht:D:D:D:D:D:p

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    HAHAHAHAHAHA
    Spreek je uit ervaring??? :D:D:D
    Of sprongen de zaadjes met zijn allen tegelijk toen maar op die "arme" eicellen van je en hoepla, de kids kwamen eraan??? ;):D:D:D

17. Meiden, ik ben er weer vandoor... Was kort maar krachtig zal ik maar zeggen..

Kussentje schijnt toch wel te helpen hoor, tenminste onderzoek heeft aangetoond dat het bij IUI wel helpt om 20 tot 30 min te blijven liggen. Dus zou niet weten waarom met gewone seks niet... Mykely, fijn dat je man je iig een beentje helpt;) En super dat je man meteen spreseed heeft besteld:D:D Fijn dat ie zo meedenkt!! En voor de rest zie ik dat Hexje je al wat voorlichting heeft gegeven over de slagroom!!:p

Eternity, spannend hoor! Morgen drukke dag, hoop dat ik toch even kan komen kijken hier!!

Hexje, jij moet zo naar bed hoor!! Hup hup!!

18. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hahaha toen het zuur begon te ruiken zijn we gauw gaan douchen hahahahaha en was het over met de pret hahaha nee dat was niet ergens in mei :D:D toen braaf met kussentje van marjolein op de dag van het VS en hoppa :$ of zoiets:D:D:D

Aarbeiensaus is ook lachen trouwens maar ja dan ook weer niet op de klusdagen maar wel voor zo een x dikke lol ok ok TMFI:D:D:D:D:D:D

19. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    :D:D:D:D ik zeg tot gauw het was weer mega gezelig en leerzaam:D:D:D:D:D

Aahhh mama mag ik nog even pblijven??? aaahhhhh het is zo gezellig please :D:D

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    HAHAHAHA, thanx voor de info. Ga nu even weg, want we krijgen visite!

Deel Deze Pagina