30+ Kippetjes hierkomen!!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lobi, Jul 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mijn man zat er vanochtend even helemaal doorheen. Hij zag het even allemaal niet meer zo zitten, het alleen nog maar bezig zijn met zwanger worden, de verplichte seks, de teleurstellingen, onze relatie die toch wel veranderd is... Hij sprak zelfs uit dat ie er uiteindelijk wel vrede mee kon hebben als het er bij 1 zou blijven. We hebben wel een goed gesprek gehad en gelukkig is ie nu wel bijgedraaid, maar ik schrok er toch wel effe van. Ik had eerlijk gezegd ook niet zo in de gaten dat het hem toch ook wel zo hoog zat. Nu hebben we dus besloten om tot en met december zelf te proberen en als het dan niet gelukt is om weer een afspraak te maken in het ziekenhuis in de hoop dat ze ons dan wel willen helpen
    Maar wat ik mij nou afvraag. De gyn mailt mij binnenkort met de uitslag of we al mogen starten met alle onderzoeken. Hij moest dit dus eerst intern overleggen. Zal ik hem een mailtje sturen met ons voornemen zodat hij dit ook eventueel alvast kan overleggen tijdens die bespreking? Ook zodat ze weten wat we van plan zijn en ze er eventueel al rekening mee kunnen houden. Of zouden jullie het even laten rusten en laten voor wat het is? Ik ben er nog niet uit eigenlijk wat het beste is.

Femke, ik wist niet dat jij ook een afwijking hebt aan je baarmoeder. Maar het is toch wel echt anders hoor. Jij hebt toch wel 2 helften, ik heb eigenlijk dus gewoon maar een halve baarmoeder. De risico’s en kans op complicaties zijn volgens mij bij mijn afwijking helaas wel groter. Hoe dat met zwanger worden zit weet ik niet. Maar wat heerlijk dat ze in Belgie daar zo makkelijk over doen. Soms snap ik daar ook echt niks van hoor hier in Nederland, net zoals het feit dat ze vaak pas zo laat beslissen voor een keizersnede…

Bieb, hoe gaat het nu met je? Hebben jullie een beslissing kunnen nemen?

Meiden, wat zie ik hier veel kwaaltjes voorbij komen... Spannend hoor meiden!!

Goof, laat je even weten hoe het gegaan is?!?

Nanette, wat een schattig dochtertje heb jij zeg;):D En zo'n lief klein meisje op ballet...oh echt heel schattig!! Ballet jij zelf ook?

Saskia, voor jullie ook spannend zeg!!! Laat je weten wat de uitslag was?!

Leonieke, hoe gaat het nu met je meis??

Voor de meiden die vakantie krijgen/hebben: een hele fijne en vooral relaxte en vruchtbare vakantie gewenst!!!

2. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

Apr 20, 2010
    2,173
    0
    0
    Flevoland
    @Mykelti Is wel heel wonderbaarlijk! Je schrikt je toch lam als er een konijn uit komt? Dan heb je zeker met Hans Kazan geklust!!

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Ik kan me voorstellen dat het je man ook niet in zijn koude kleren gaat zitten. Het spreekt toch wel voor hem dat hij het zich ook zo aantrekt. Beter dan een man die geheel gevoelloos is hier over.
    Fijn ook dat jullie er toch samen een positief besluit over hebben kunnen nemen.

Ik hoop dat jullie al die onderzoeken niet nodig hebben en dat jullie gewoon nog een mooi en gezond 2e kindje kunnen verwelkomen!

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    HAHAHAHA, mijn man heeft wel blonde lokken! ;):D;):D

5. rieanne

rieanne Fanatiek lid

Nov 3, 2008
    1,138
    0
    0
    deventer
    hihi, hans klok als partner is iig wel elke dag weer verrassend ;)
    @Marjolijn, kan me voorstellen dat je even schrok, maar kan het van je man zijn kant ook heel goed voorstellen, het legt toch druk op je relatie.

@All, ben aan het twijfelen over mijn stoer kleine man... hij gebruikt zn armpje wel maar houdt hem in een hele rare bocht en zo stijf mogelijk. Het is natuurlijk behoorlijk blauw, vrij donkerblauw nu en hoewel hij zegt dat het geen pijn doet laten zijn bewegingen dat niet zien.
    Gister wilde hij ook al niet naar de dokter omdat hij bang was voor een spuit dus tja.....
    Hij heeft al zoveel geprik en gepor aan zijn lijf gehad de afgelopen jaren dat dokters en ziekenhuizen hem best schrik bezorgen en ik wil niet een overbezorgde moeder zijn maar ja waar doe ik nu wijs aan???
    Manlief is lekker nuchter en legt het bij mij neer, jij ziet hem en jij kan het bekijken ik niet... diepe zucht.
    iemand advies??

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Is zijn armpje nog dik? Zo ja, dan kun je misschien een beetje koelen. En een kneuzing doet altijd pijn bij bewegen, dus misschien dat hij hem daarom in zo'n rare houding houdt?
    Hij wilde toch graag leren schrijven? Misschien dat je hem daarmee spelenderwijs kunt aanmoedigen om zijn arm te gaan gebruiken. Waarschijnlijk ontziet hij hem helemaal (logisch natuurlijk), maar dat is bij een kneuzing niet handig, want dan wordt het mega stijf.
    Ik probeer maar wat???

7. Rieanne, ik weet het eigenlijk ook niet zo goed... Ik geloof dat ik wel naar de huisarts zou gaan, maar ik kan me voorstellen dat je dat liever niet doet als je zoontje daar zo tegenop ziet en bang voor is... Maar ik geloof toch dat ik het even zeker zou willen weten! Succes in ieder geval!

8. rieanne

rieanne Fanatiek lid

Nov 3, 2008
    1,138
    0
    0
    deventer
    Dank je wel voor jullie reacties, ik zit er dus ook mee, gister bewoog hij hem gewoon, vanochtend ook en nu houdt hij hem in zo'n rare hoek.
    Hij heeft vanochtend ook wel buitengespeeld maar kwam uit zichzelf om half 11 naar binnen... normaal moet ik hem echt naar binnen slepen :D
    buigen gaat niet heel goed en hij lijkt wel steeds verder dik te worden en blauwer.
    Ga toch maar eens overleggen met huisarts en dan maar verder zien.

Dank je wel!!

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust, toch?!
    Sterkte!

10. eternity

eternity Niet meer actief

@leo: balen van je ongi meid!!! :(
    Stom mens! Dikke knuffel!

@knuffel: jee zeg, dat was even schrikken van je buurvrouw zeg. Ik kan me voorstellen dat de IC zo weer wat herinneringen van je vader naar boven heeft gebracht. Dikke knuf!

@bieb: heel erg veel sterkte meis. Ik snap dat je er helemaal doorheen zit! Laat de tranen maar gewoon lekker komen, en schreeuw en sla (op een kussen ofzo) er maar even flink op los.
    Het is ook allemaal kl*te zo hoor!!!!
    Weet je al wat je gaat beslissen?
    Dikke knuffel!

@femke: met mij gaat het wel. Lief dat je er naar vraagt!
    Wat fijn dat je je poezewoefke snel weer kan zien! :)

Vandaag is mijn neefje getrouwd. De oudste zoon van mijn overleden zus.
    En tijdens de ceremonie werd er nog even iets over haar gezegd, en ik moest er van huilen. Ik was even zo enorm verdrietig dat ze er niet bij kon zijn, dat haar zoon nu trouwt. :(:(:(:(
    Maar ik heb me sterk gehouden voor mijn neefje, en de tranen zo snel mogelijk weer afgeveegd.
    Vanavond naar het feestje van hun.

tot gauw meiden.

11. Eternity, dat zal inderdaad vast heel moeilijk zijn geweest. Dit soort momenten had zij gewoon bij moeten zijn! Wel mooi dat ze er op die manier toch bij betrokken is! Hopelijk kun je toch een beetje genieten vanavond van het feest, wetende dat je zus vast en zeker van boven meekijkt!!

12. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Ja ik laat het wel weten wat de uitslag is.
    Het was voor mij geen verassing dat ik ongesteld werd, dus nee, balen deed ik niet. Natuurlijk ben ik onwijs verdrietig dat het allemaal niet lukt voor mij, maar dat gevoel heb ik de hele maand door, niet alleen als ik ongesteld wordt, want ik wéét dat ik ongesteld wordt. Elke maand weer. Er zit bij mij gewoon echt geen stiekeme hoop meer. Ik kan mezelf wel proberen voor de gek te houden, maar daar schiet ik niks mee op. Ben ik te realistich voor geworden denk ik.

13. Hee Alexandra, meissie, wat fijn dat je er weer eventjes bent! Ook al is het dan weer een heel verdrietig berichtje.. Ik ben ook heel benieuwd naar de uitslag, ik hoop ook zo dat ze jullie kunnen helpen!!

Wat ik me afvroeg, ik schrijf op wel meerder plekken hier op het forum. Ook daar zitten meiden bij wie het maar niet wil lukken of die meerdere miskramen hebben gehad en sommige van hen zitten ook nog steeds met lege handen. Zou het misschien fijn voor je kunnen zijn om daar mee te schrijven?

14. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Marjolein
    Lief dat je met me mee denkt. Ik weet het eigenlijk niet. Ik heb wel eerder gezocht naar een topic met meiden die hetzelfde doormaken als ik, maar ik had het niet gevonden. Ik heb wel eens wat gepost in 1 of ander IUI topic, maar ik had niet het gevoel dat ik er daar tussen kon komen. Bovendien, ik ben momenteel bijna niet op het forum en als ik er al kom dan lees ik liever hoe het met jullie gaat. :)

15. Nou ik vind het ook heel fijn weer wat van je te horen en vind het fijn dat je toch wel af en toe komt kijken hier! En ik denk inderdaad dat het wel zo is dat je relatief veel "moet" meeschrijven om ertussen te komen, dus das een keuze... En als je daar geen zin in hebt, dan blijf je maar gewoon lekker hier hoor in dit gezellige warme kippehok!!

16. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Lieve Bieb, ik kan me je gevoel ZO goed voorstellen! Het is ook allemaal vreselijk oneerlijk en zwaar.
    Ik zelf zou even een ronde wachten met IUI en voor duidelijkheid gaan. Ik heb zelf ook net een wachtronde achter de rug ivm onderzoek, en ik weet dat het klote is om een ronde (vrijwel) geen kans te maken, maar op zo lange tijd die je al bezig bent is een maand maar heel weinig tijd en daarna heb je misschien wel duidelijkheid en wie weet schept dat ook weer perspectieven. Hoe dan ook, het blijft altijd vreselijk rot, dat het überhaupt allemaal nodig is die rotzooi. Hele dikke knuffel voor jou en sterkte!

17. vlieger

vlieger Lid

Jul 28, 2010
    50
    0
    0
    Randstad
    Dag alle lieve kippetjes!

@bieb, wat een ontzettend moelijke beslissing. Hier is geen goede of slechte keuze, alleen een juiste voor jullie. Inderdaad, wat iemand al zei, je moet je hart volgen.
    @marjolein, kan me heel goed voorstellen dat je man er doorheen zat, maar inderdaad fijn dat jullie er samen juist zo veel mee bezig zijn. Het is ook niet niks, voor beide partners.

@iedereen- wat een gekakel, kan 't gewoon niet bijhouden met de 1x per dag dat ik meelees!

Hier is het terug op de wachtbank. M'n ei was deze keer belachelijk vroeg, volgens de ovutest en ook volgens gevoel (temp moet nog blijken, maar lijkt er op). Gelukkig wel veel eggtion op de juiste momenten ;).

Maar nu begint het vreselijk wachten weer..... zucht.

18. femke32

femke32 Fanatiek lid

Jan 23, 2008
    1,773
    0
    0
    belgie
    marjolein...je hebt gelijk dat het anders is hoor met onze baarmoeders ( alsof we over vriendinnen aan het praten zijn :$)
    maar ik snap wat je bedoelt! ik hoop toch dat dat geen obstakel mag zijn want je dochter is er toch! dus het kan ....ik wou dat ze jullie sneller hielpen. mocht je het eventueel financieel aankunnen. in belgie kun je veel sneller terecht. dat weet ik van NL collega's die die weg bewandelt hebben.

otje...ik werk in NL en klopt ik hoef niet na 00.00 uur meer te werken maar dat kan soms niet anders. mocht je meekomen de 4de en ik ben vrij dan vertel ik wel wat ik doe. hier liever niet ( geen rare reden of zo hoor)

alexandra... ik wou dat ik je kon helpen en ik wens je dan ook alle moois toe. misschien eens een lichtje in belgie opsteken? misschien dat dat helemaal niks uitmaakt maar ik denk maar mee.
    hier staan ze op sommige gebieden wat verder met vruchtbaarheidsonderzoeken. wil me niet bemoeien...bedoel het goed hoor!!

eternity...wat heftig zeg die bruiloft. tuurlijk moet je huilen zeg.het is je zus. geniet vanavond en besef dat jij snel zelf aan de beurt bent om te trouwen! hihihiihi

ik reageer zo op de rest.....

19. leonieke

leonieke Niet meer actief

Hey Lieve Suus,

Heb oma weer onder controle. Valt mee deze ronde. Gisteren om 21.00uur mijn bed ingedoken. Ik was toch niet gezellig at-all ;)

Ja.. nog 3 patienten een beetje soppen en dan heb ik 2 weken vakantie. Hoera!
    Jij gaat morgen ook lekker weg (ik wilde schrijven jij gaat morgen op geel...maar dat klinkt op eenof andere manier een beetje viezig..:$ LOL)
    Is goed.. we gaan allebei een baby maken in onze vakantie!
    Veel plezier meis! Genier ervan

20. femke32

femke32 Fanatiek lid

Jan 23, 2008
    1,773
    0
    0
    belgie
    ha leo...goed zo dat je vakantie hebt. eindelijk.
    en van dat roze vind ik een super idee!!!!

ga je nog weg?

Share This Page