30+ Kippetjes hierkomen!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lobi, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Marjolein, Jeetje meis wat een toch wel heftige uitslag.. Alles kan maar een hele grote maar er achteraan dus...
    Ik zou het gewoon ff laten rusten bij de gyn's (niet mailen dus). En als het eind vanhet jaar niet gelukt is succesvol zwanger te zijn verder onderzoek eisen! Ook ivm je man zou ik toch even rustig aan doen. (maar ik heb lekker makklijkpraten..vergeet dat niet, het gaat om wat JIJ wilt..!)
    Ach gos.. arme man.. je zou bijna vergeten dat er in zo'n mannen hoofd heus ook veel omgaat (waarmee ik bedoel dat het vooral de vrouwen zijn die daar -zoals hier op ZP- veel meer mee bezig zijn en daar ook over kunnen luchten. Mannen praten er doorgaans minder over maar er maalt van alles...)

En toch.. ga ik je aanraden om te tempen. Dan weet je iig of je ei daardwerkelijk springt als je hem aan de goede of verkeerde kant voelt. En je kan maar vast zoveel mogenlijk info verzamelen als je die mmm inraakt...

Hier gaat het weer hoor. Begin me alleen nu ook wel zorgen te maken of het allemaal Uberhaupt wel lukken gaat.. maar dat is normaal denk ik naarmate het langer gaat duren.. Ik had van de week bijna liever een vaag streepje gehad, dan weet ik iig dat het bevruchten weer eens gelukt is.. daarover zijn de zorgen het grootst..
    Maar verder.. humeur en positieve zin zijn er weer hoor:p Nog 2 maanden en dan mag ik de gyn weer een handje geven. Weer een stap dichterbij...toch!?!

2. leonieke

Bieb, Pfff...meis toch! Wat een waardeloze toestand! Mijn eerste reactie was: hadden ze je dat in het ZH niet even eerder kunnen vertellen? Je leeft nogal naar de behandeling toe en dan ineens PATS.. maak maar ff een keuze!
    Weet niet wie het schreef, maar idd... volg je hart (en dat van Bieb-man) Dat alleen is de juiste keuze! ((((Dikke knuf!))))

3. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    zooooo jeetje mina word heel wat af gekakelt zeg:)
    Soms inderdaad een beetje moeilijk te volgen allemaal.
    Dus ik ben wel aanwezig maar lees vooral heeeeeeeeeel veel.
    Weet dat ik aan jullie denk .;)
    Ennuh bedankt voor de warme welkomst woordjes

4. leonieke

Eternity, Wat een heftige dag heb jij weer vandaag zeg. Zo mooi en moeilijk tegelijk. Tranen mogen best. Ik weet zeker dat je neefje en je zus* dat begrijpen!

Veel plezier vanavond, en goed onthouden wat jezelf wel en niet wilt de 23e.. hihi..
    X

5. leonieke

Yep :) :) :)
    Best erg he? hihi..
    Had Kristel je wel gewaarschuwd van tevoren?
    Al meelezend ga je vanzelf meekakelen..wacht maar af!! Nog een week en dan tok je net zo hard mee.. :p

6. leonieke

Saffron, Er is geloof ik zelfs een heel toppic op ZP over de voorspellende woorden van kinderen tav zwangere mama...en daar zijn heel veel waarheden bij!!!! dus...

Whaaa..... hoop het voor je!!!

7. Lieve Femke tuurlijk weet ik dat je het goed bedoelt!! Ik vind t allang super lief dat je zo met me meedenkt! Ik ga morgen misschien mn huisarts eens bellen, ben benieuwd wat hij vindt van een 2nd opinion. Al is dat natuurlijk ook wel afhankelijk van wat mn man daarvan vindt...

Leonieke fijn dat t alweer een beetje beter met je gaat!! Goed om te horen. Ik wens je alvast een hele fijne vakantie met straks een hele mooie vakantiebaby!!

En suus voor jou natuurlijk ook een hele fijne vakantie en een hele mooie vakantiebaby!!!

8. leonieke

Rieanne, Hoop dat de huisarts jullie gerust heeft kunnen stellen... kneuzingen zijn echt heel rot! En een interne bloeding (blauwe plek) moet ergens heen.. ziet er wel heel eng uit he?
    Sterkte voor Tom en voor Mama....!

9. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ Marjolein, jeetje je uitslag is een beetje dubbel, maar aan de ander kant je weet nu wel hoe en wat. Maar dat ze nu opnieuw beginnen met tellen vanaf je mk das dan weer heel K*t.... En je mannetje... kan me voorstellen als ik lees wat het met jou doet dat het ook voor hem een keer op is..... een hele dikke knuffel voor jullie beide en ik hoop heel hard dat het voor jullie heel snel weer zo mag zijn.....

@ Bieb, mijn lieve vriendinnetje die beslissing is niet niks.... doe wat je hart je ingeeft en ook voor jou hoop ik heel gauw een beebje en dat het je gewoon eens mee zit.... denk aan je.....

@ Rieanne, nog dikkere arm??? Hmmmm was te verwachten denk ik met zo'n bloed uitstorting.... deze kun je miss insmeren met arnica zalf dat helpt bij kneuzingen en blauwe plekken..... Sterkte met je jochie...

@ Alexandra, fijn om even wat van je te horen als is het niet leuk onder deze omstandigheden.... Ik hoop ook voor jou dat ze gauw wat voor je kunnen doen en tot die tijd kan ik je alleen een dikke knuffel geven.....

@ goofy hoe was je echo????

Meiden het wordt nu toch echt tijd voor veel roze...... het kan zo niet langer hier! ( nu maar hopen dat oma mee leest!!!)
    Hier verder stukje beter, vanaaf nog maar eens op tijd naar bed en hopen dat het dan morgen weer over is;)

En voor alle andere kippetje een hele dikke knuffel en voor de vakantiekippen onder ons fijne vakantie en tot gauw (met roze graag:))

10. leonieke

Hahaha.. Sanne... ik pieste echt bijna in mijn panty toen ik dit las.
    Zag het ineens voor me.. (sorry Kel :))

11. leonieke

... Leo komt naar je toe deze zomer ... :D

Hihi.. we gaan een paar daagjes naar de belgische kust. Wordt waarschijnlijk Knokke... (of) heb je nog tips??

Roze gaan we iig ons uiterste best voor doen!

12. Oh nee he bah dit is al de tweede keer dat ik een heel verhaal type en alles kwijt ben. Toch niet ideaal vanaf je tel op zp... Maar efffe in t korter dan maar. Leonieke bedankt dat je op de valreep van je vakantie je wijze woorden nog met me wilt delen! Je hebt inderdaad gelijk ik moet t mss niet zo pushen ook met t oog op de toestand met mn man vanochtend. Maar als ik in jan pas onderzoeken en daarna eventueel hulp krijg zijn daar ook weer wachtlijsten voor dus dan is t nog langer wachten.. Straks eens met mn man overleggen wat hij vindt van de huisarts bellen.
    Wn nogmaals meid ik vind t echt dat je een heel sterke vrouw bent, zo positief en krachtig!! Heb ik respect voor!!! Ik hoop dat je tijdens je geplande gynbezoek je zover mag zijn dat je voor een mooi kloppend hartje mag gaan!!

Hexje tja dat opnieuw beginnen met tellen snap ik in principe wel laar vind eigenlijk wel dat ze hadden kunnen zeggen bijv nog een half jaar proberen toch?!?

13. Bieb...laat je nog even wat van je horen?!?

Rianne hoe is t nou met je zoontje?

14. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Welkom Jolanda4!

15. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Dat bedoel ik ook eigenlijk te zeggen :p (ja ja kwam er beetje krom uit vindt wel dat ze je een redelijk doel moet geven om naar te streven en je niet een heel jaar weer aan je lot over gaan laten.... vindt dat dat zo niet mag werken! En een 2nd opinion is geen raar idee ok daar heb je recht op...... *knuff*

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    HAHAHAHA, ik ook, maar Hans zou willen dat hij zulke mooie blonde lokken had als mijn hubby...en die kan iets heel bijzonders...nl een klein kellytje in mijn buik toveren... ;):D;):D

Oh ja, als je naar België gaat, moet je ook zeker even een dagje Brugge doen. Heel leuk als je van wat geschiedenis c.q. cultuur houdt!

Veel plezier!

17. leonieke

...

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    nod
    11-08 - sprokkel - 34 jaar - ronde 1 - 1e kleine

13-08 - jippiejee - 30 jaar - ronde 13 - 1e kindje
    14-08 - jel1978 - 32 jaar - bezig sinds mei 2008 - 1e kindje
    14-08 - suussuus - 41 jaar - ronde 8 - 3de kindje
    15-08 - natas79 - 30 jaar - ronde 4 - 1e kindje
    15-08 - kipkip- 33 jaar - ronde 5 - 2e kippetje
    23-08 - karen74 - 36 jaar - ronde 7 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10
    23-08- rieanne - 33 jaar - ronde 4 - zoon van 6 jaar
    24-08 - mykelti - 32 jaar - bezig sinds juni 09 - ma in ronde 9 -1ste kindje (t/m 26/8)
    24-08 - beschuitje - 32 jaar, eerste kindje - aug ronde 1
    24-08 - saffron - 35 jaar - ronde 7- dochter bijna 4, zoon net 2
    24-08 - sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje
    24-08 - elba- 30 jaar - 2e kindje-ronde 5
    24-08 - jeanine1976 - 33 jaar - ronde 9 - 1e kindje
    26-08 - marleen76 - 34 jaar - ronde 4 - eerste kindje - vmk in ronde 1
    28-08-lentebloempje-34 jaar -ronde 14 - gaat voor derde kindje.
    03-09(?) - eternity - 31 jaar, ronde 6, eerste kindje
    04-09 - vlieger- 34 jaar - ronde 8- 1e kleintje
    04-09 - Bieb - 31 jaar - ronde ?? tel kwijt! 1ste beebje
    06-09 - knuffel - 35 jaar - ronde 9 - 1e wondertje
    08-09 - Saskia33 -34 jaar - ronde 13 - 1 kindje
    12-09 - nanette77 - 33 jaar - dochtertje 3 jaar
    13-09- kristel79 - 31 jaar - ronde 20, (ronde 17 mk8w4d),
    14-09 - Alexandra2008 - 33 jaar - bezig sinds juni 2008 - 1e kindje
    15-09 - leonieke - 33 jaar - ronde 10 (ronde 7 na mk mrt '10)- 1e kindje
    15-09 - marjolein - 30 jaar - ronde 10 - 2* - eerste dochtertje geboren en gestorven januari '08, 2e dochtertje dec '08
    ?-?? - sweetvienna - 36 jaar - ronde 6 - zoontje van 2 jaar

afspraken
    18-08 marjolein afspraak gyn ivm mri
    19-08 Sanne1975 bloedprikken
    23-08 Saskia echo
    26-08 Sanne1975 bloedprikken
    26-08 hexje 16 weken echo
    30-08 glimworm controle vk met 18 weken
    ??-09 Sanne1975 HSG onderzoek
    ??-09 Sanne1975 Samenlevingstest
    10-09 Otje1975, 1e afspraak verloskundige

15-09 glimworm 20 weken echo
    16-09 Saskia uitslag testen
    16-09 hexje 20 weken echo
    ??-10 leonieke gyn. Jaarlijks onderzoek en evt hulp??

bevaldata
    22-10- kvinna - 34 jaar – 1e kindje
    06-11- snoetetoet - 33 jaar – 2e kindje - ronde 10
    11-11- samba - 30 jaar - 1e kindje
    19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje
    26-11- hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje
    05-12- shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3
    11-12- femke32 - 34 jaar - 2e kindje
    25-12- aggossie - 32 jaar - 1e kindje
    29-12- goofychick - 35 jaar - 2e kindje
    30-01- glimworm- 30jaar - 1e kindje - ronde 20
    09-02- hexje - 33 jaar - 1e kindjes:d - ronde 3
    17-04- mvl- 36 jaar - 4e kindje
    18-04- otje1975 - 34 jaar - ronde 2 - 2e kindje

ja, ik kom 4 september naar utrecht voor de 30+kippenmeeting

01. Kristel (Kristel)(leiden)
    02. Eternity (Regina)(weert)
    03. Evelyn (elst gld)ovb
    04. Saskia (omgeving leiden) kan niet op 4 september
    05. Jippiejee (oost groningen) (gaat met 1 been al mee:D)
    06. Goofychick (nabij leiden)
    07. Hexje (Inge) (ommen, ov)
    08. Suussuus(Floortje) (be omgeving maastricht)
    09. Knuffel(Sylvia) (omgeving amstelveen)
    10. Leonieke (Maaike)(iets boven alkmaar nh)
    11. Mykelti (Kelly)(beverwijk nh)
    12. Saffron (omgeving amstelveen)(weet t nog niet zeker)
    13. Femke32 ( omgeving antwerpen )
    14. Karen1974
    15. Shadowcat76(Miranda) (roosendaal)
    16. Sanne1975 (Barbara) (flevoland)
    17.Marjolein (Marjolein)(nijmegen)
    18.Bieb (Bianca)(bij rotterdam)

Zo moest even zoeken naar de lijst...Suus, heb jou ook op vakantie gezet, moest toch??

19. leonieke

Stond ookal op mijn lijstje! Ben er nog nooit geweest nl.. Leuk dus?!

Zie die hubby van jou al staan met z'n toverstafje.. abracadabra.. pief paf foef... :D :D

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nou heb ik toch het idee dat dit een heel oude lijst is??? :(

Deel Deze Pagina