Hahaha dat is een goede vraag....dit is mijn eerste maand pas dat ik echt bezig ben. Heb eigenlijk totaal niet het gevoel dat het gelijk raak kan zijn *lol* maar ja het kan natuurlijk best meteen raak zijn. Ik heb de 24 mijn NOT en test zeker niet voor die tijd. Ik heb ook totaal nog geen symptomen... Oh ja testen heb ik van mijn leven nog niet gekocht dusss dat moet ik dan nog even uit gaan zoeken haha welke en waar en hoe ? Iemand tips...( je kunt het maar vast weten )
Beste testen zijn van het Kruidvat en dan de 2 stuks voor 5 Euro. Deze kun je ook al een paar dagen voor je NOD gebruiken. Mag jezelf gaan druppelen enzo, net CSI.........
ik ga morgen testen, omdat ik ook wil weten of ik morgen met een gerust hart een prosecco kan drinken. En volgens mij zweert iedereen bij de 2 voor 5euro testen van het kruidvat. Ik vind ze ook erg fijn, ik heb nog maar één keer een streepje heb gehad en helaas werd dat een miskraam. En idd het kan in één keer raak zijn, dat zou echt heel mooi zijn he? En goed bezig met afvallen!!
Weet je, ik lees en schrijf al een tijdje met jullie mee, maar ik heb nu helemaal nog niet het gevoel dat ik al mee kan doen met het testen en in spanning zitten enzo haha...Ben nu wel officieel 'begonnen'maar het gevoel heb ik blijkbaar nog niet zo , gek hè? Denk je niet dat het nog te vroeg is om nu al te testen dan ? Kan je met die kruidvat testen al vier dagen voor je not iets zien ? Lekker he dat afvallen, ben goed bezig ! Was ook hard nodig...
Hallo weer kippetjes, Allereerst een waanzinnig gefeliciteerd voor Rianne! Geweldig nieuws! En tussendoor hoop ik ook dat je sumo-zoon zich wat beter voelt- wat 'n ellende. @knuffel: ik ben net deze maand begonnen met tempen, meer omdat ik zoiets had van "stel dat we de MMM in moeten, dan hebben we dat vast" (bij ronde 9 ga je dat soort gedachte hebben....). Valt me erg mee, nu dat ik er aan gewend ben, en vermoedelijk gisteren m'n ei, als ik er zo naar kijk. Is niet superduidelijk omdat ik het in het begin niet zo nauw nam met de tijd, maar kennelijk maakt een uurtje bij mij wel degelijk wat uit. Nu zet ik de wekker, meet, en ga weer slapen. @suus: fijne vakantie! @beschuitje en janine- oef, test tijd! Spannend! Hier dus terug op de wachtbank. Nog 13 dagen te gaan..... We wachten weer geduldig af- niet dus.
Spannend meiden...alledrie morgen een mooie roze streep op de KV doen dan??!! Hahaha.. CSI... Moet zo lachen om hoe jij schrijft, Sanne!!
Oh ja ik heb licht gevoelige borsten, maar dat heb ik altijd vlak voor de ongi eraan komt. Ook heb ik af en toe wat lichte steekjes links onderin mijn buik ..(?)
Je kan natuurlijk beter op of na je NOD testen, dus als je dat kan volhouden moet je dat zeker doen! Ik ben nogal ongeduldig aangelegd...
Lief beschuitje... Ik ga je even bemoederen nu... Laat je niet opjagen door ons test-neuroten (steekt onmiddelijk hand in eigen boezem.. ) Je bent inderdaad pas voor het echhie begonnen en als je nog geen testdrang hebt zou ik je aanraden het gewoon ontspannen over je heen te laten komen. Naarmate het langer duurt wordt je ongeduldiger en komt het vroeg testen; voor je Niet Ongestelde Dag (NOD) vanzelf.. Maar hopelijk ga jij dat niet meemaken, want ben je lekker al zwanger in ronde nummero uno!!
Haha nu ik je bericht lees zie ik dat ik steeds nod met een T schreef. ..lekker dom.... Ik ga me zeker nu nog niet laten opjagen maar vind het wel leuk dat ik nu ook mee tel. Zo voelt het wel een beetje. Gister heb ik met mijn lief al op namenpagina's zitten neuzen haha toen werd het gevoel wel echt ECHT zeg maar....spannend hoor...maarre je hoeft toch niet altijd iets te voelen of wel ? Ik voel verder dan wat ik schreef eigenlijk niet echt iets nog..
Nee hoor, Je kunt van alles voelen, maar hoef niets te voelen. Alleen het uitblijven van ongi is een gegarandeerd teken aan de wand... hihi
Rieanne ik ben vergeten of ik je nou gefeliciteerd heb,....ik doe het nog maar een keer ( beter twee dan geen hè?) Gefeliciteerd !!!!