Het kan heel goed een innestelingsbloedje geweest zijn hoor! Hou moed, want er is altijd reden genoeg voor verdriet als blijkt dat het echt niet gelukt is. Maar als het wel raak is en je bent nu verdrietig, dan neem je het jezelf straks misschien kwalijk dat je zo stressy was. Gewoon afwachten en hoop houden! Sterkte! Overigens weet ik dat het niet zo makkelijk is, maar goed ...
Ja, gaat wel weer ok. Heb niet zozeer last van het feit dat ik weer ongi ben geworden, maar meer van het feit dat ik nu "opgescheept" zit met 3 zwangere collega's die floep zwanger zijn geworden. Echt zwelgje dus, waarom zij wel en wij niet??? Succes met de echo! Hoe is het met jou verder dan?
Ik heb gisterenavond laat nog zo lang bijgelezen (alweer ) dat ik de afsluiter (oftewel de opener) van dit topic was. Ik was dan ook te moe om een reactie te plaatsen en vandaar dat ik er nu alweer ben... Donderdag had ik voor het eerst het vermoeden dat het ook deze ronde weer niets zou zijn. Ik voelde me daar toen zo triest onder (ik had meerdere vriendinnen bij wie ronde 6 de geluksronde was geweest en die me daar ook steeds mee troostten... nou bij mij bleek dus ook ronde 6 niet mijn geluksronde... en dan komt nu de angst... bestaat dit geluk überhaupt nog wel voor mij... toch weer in alle hevigheid opzetten). Enfin, ik heb mezelf getroost met een superlief en mooi knuffelkonijn in de uitverkoop bij de Hema, is het niet voor mijn baby dan wel voor mij (of later voor mijn kleinkinderen). Op het toilet zat ik later tranen met tuiten te huilen terwijl ik dat konijntje tegen me aan drukte. Toch werd ik niet ongesteld en ik kreeg weer hoop (had ik het dan toch verkeerd gevoeld???). Nu vind ik dit zo'n smerige zet van mijn eigen lichaam, hoop geven waar er helemaal geen is!!!! Deze ochtend stond ik namelijk op en ja, bruinverlies... altijd het begin van mijn ongi... dus, ook hier op naar volgende ronde, nummer 7! Ik merk ook (en daar wil ik eerlijk in zijn) dat ik steeds banger word om op ZP te komen, bang dat er alweer iemand heerlijk zwanger zal zijn en dat ik met mijn gevoelens op dat moment geen blijf meer zal weten, want hoe blij ik dan ook ben voor de ander, op dat moment wordt de angst en het verlangen bij mij juist nog groter. De rest van de tijd heb ik het allemaal nog goed onder controle, maar ik merk dat ik steeds meer moeite krijg met zwangeren... een beetje zoals MVL het al eerder een keer schreef... Ik schrijf nog in een ander topic hier op ZP, ook een clubje, en daar is er nu eentje zwanger... en ja, daar waren de gevoelens weer. Ik wou dat ik het niet had, maar het lukt me niet er tegenin te gaan en ik heb er allemaal flink de pest aan. Ik focus nu op mijn beste vriendin, zij heeft er 9 maanden over gedaan en kreeg toen een gezonde tweeling, en mijn nichtjes, zij hebben er bijna 2 jaar over gedaan en hebben nu ieder twee kinderen. Ook las ik hier gisteren een ZP verhaal van iemand die nu in ronde 1 zwanger werd en er de vorige keer bijna drie jaar over had gedaan. Dit soort wonderen heb ik nodig om niet te verdrinken in de angst dat ik het mezelf heb aangedaan (eetstoornis oa) en nu gestraft moet worden. Dat ik het niet meer verdien om nog eens moeder te worden en dat ik mijn allergrootste wens zal moeten opgeven... Sorry, meiden, voor dit lange egoberichtje, maar ik zit even echt in de put nu, de klap in mijn gezicht was deze ochtend harder dan ooit!!! Ik wil ieder ander van jullie nu even een stevige knuffel geven als je in dezelfde situatie zit als ik nu. En ik wil Eternity en Saffron een extra vleugje succes sturen... ik hoop dat het raak is voor jullie! Voor de rest... sorry dat ik niet in staat ben meer te reageren... maar ik ben blij dat ik nog steeds een stok heb hier!!!
Heej Zwelgje (leuke film trouwens Olie B. Bommel!) dat bedoelde ik ook, of je er al weer een beetje overheen was, van het verdriet dat je had. Heel confrontrerend he een aantal zwangeren om je heen die in een poep en een scheet zwanger worden. Hier gaat het wel, mn zoontje zit nog steeds niet lekker in zn velletje dus dat vreet wel energie. Maar goed, ik hoop dat het snel weer beter gaat met hem. Verder weinig nieuws te melden. Sterkte meid. Karen, dikke knuffel!! Weet verder niet zo goed wat te zeggen. Je klinkt hierin een beetje eenzaam, ik hoop dat je je verhaal hierover wel kunt delen met mensen in je omgeving? Ook jij sterkte meisje.
Dankjewel voor je lieve reactie, meisje... Helaas klopt het wel dat ik me hier eenzaam in voel. Buiten ZP en mijn therapeuten praat ik over mijn angst en verdriet ivm zwanger worden met niemand meer. Ik doe altijd heel stoer alsof het me niets kan schelen en ik het helemaal prima vind met het drietal dat ik al heb... Wie wil er nu een vierde??? Ik heb het gevoel dat ik mezelf daardoor bescherm tegen nog meer pijn en nog meer verdriet. Jij nog veel sterkte met je zoontje. Hopelijk voelt hij zich snel weer kip(!)lekker...
Haha al die afkortingen!!! Wordt nog lastig voor nieuwkomers, moeten we ook maar ergens een lijst van gaan neerzetten denk ik
@saffron: hè meid, wat een onzekerheid allemaal hè... Enneh, geen sorry!! Straks krijg je de sorry politie op je af! @sweet: ik heb nog niet getest... Ik ben echt zo'n enorme angsthaas!!! Maar nog steeds geen bruin of rood gespot, dus misschien dalijk toch maar even een testje doen. Heel veel succes met je echo! Ik hoop dat er een mooi eitje voor je is! @karen: wat erg dat je je zo ellendig voelt!!! Het is jou ook zo gegund. En hoe moeilijk het ook is, je moet toch proberen om te genieten van de 3 wondertjes die je al hebt!! Ik weet dat de wens voor een 4e misschien echt net zo groot is als bij iemand (zoals ik) die bezig is voor een 1e. Maar jij hebt al 3 geweldige kindjes, en daar moet je echt heel erg blij mee zijn!!! En dat zal idd wel erg moeilijk zijn, als je wens voor je 4e zo groot is. Maar probeer het misschien een beetje in perspectief te zien... Jij hebt ook al 3 keer ergens mogen melden dat je zwanger bent. En dat vonden andere mensen misschien ook moeilijk. Dus we begrijpen je meid! Ik hoop dat je je heel snel weer beter voelt, en dat je weer kan gaan genieten van de mooie dingen. Hele dikke knuffel voor jou meis! En je hebt je plaatsje hier op je stok altijd! We kerven je naam er gewoon in! Je kunt hier altijd je verhaal kwijt!
@ Femke GEFELICITEERD! Wat een goed nieuws! @Karen Jeeemig wat %^$##@%!! Nou meid heel veel sterkte! En ego berichtjes zijn niet verkeerd hoor...daarvoor zijn we toch hier! KNUFFEL! @ Rieanne...binnenhouden hoor, gooi Oma maar op de trein!Succes! Ik zit zelf waarschijnlijk op de wachtbank. Gezien mijn rare cyclus weet je maar nooit, maar heb wel duidelijk mijn lies en zo gevoeld. En VS natuurlijk gespot ... Succes allemaal! X
Hoi Karen, herken het wel hoor, je gevoel! En idd, zoals je zelf zegt, je hebt al 3 bloedjes van kids, maar dat maakt de wens en het verdriet er niet minder om. Je kunt hier altijd je verhaal kwijt, no problemo! Sterkte!
aarggh eternity...ga nou eens testen vrouw.! ik snap dat je bang bent voor teleurstelling maar of je nu test en hij blijft wit of je wordt ongi over een paar uur...what is the difference? ja makkelijk gezegd denk je...snap ik maar je hebt hier met een testfreak te maken he. ik testte elke maand en ik heb heel wat teleurstellingen gehad. dus ik snap je helemaal. oh en ik testte zwanger met avondurine dus no worries..... lieve meiden dank jullie voor jullie oprechte blijdschap voor mij. ik weet dat het niet makkelijk is omdat ik zwanger ben maar het doet toch deugd dat jullie zo lief zijn. rieanne, mykelti,sprokkel,sweetvienna, leonieke en alle meiden die ik hier recent gezien heb...het gaat ook lukken voor jullie. dat weet ik zeker.ik snap het helemaal en ik duim super mee voor jullie. lieve karen....tuurlijk ben je verdrietig en dat mag. maar bekijk ook de andere kant van je medaille eens. daar staan 3 wondertjes van kinderen die naar jou staan te lachen. dat op zich is al een heel groot wonder. geniet van je kids en ik wens je veel vrolijkheid toe. echt want dat verdien je.
Oh ja, ik zou trouwens even laten weten hoe mijn vrienden aan de 2-ling zijn "gekomen"... Ze had een erg onregelmatige cyclus en haar eicellen bleken niet goed te rijpen. Ze hebben Clomid gehad en 2 Pregnyl spuiten. Zo "makkelijk" was het dus...
Mykelti, Femke: ik weet het... Ik wilde net ook gaan testen, maar ik moest naar de wc voor een andere boodschap (sorry voor de TMI), dus vond ik dat niet echt gepast, hahahaha. Als de ongi weg blijft, ga ik echt testen vandaag. Dat beloof ik jullie. En ik zal de uitslag hier ook meteen neerzetten! Sorry dat ik jullie in spanning laat zitten kippetjes!!
Onaanvaardbaar gedrag Eternity..... Meis, je moet doen wanneer jij het goed vind! Maar ik was inmiddels zooo nieuwsgierig dat ik tijdens ons klussen (in huis, met boormachines en zo..) even MOEST inloggen... Tot later...
@karen; ontzettend lief dat je ons steunt terwijl je zelf zo veel verdriet hebt! Heeel veel sterkte meid!!! Ik hoop echt met heel mijn hart dat het jou toch echt nog gegund is om nog zo'n mooi wondertje in je armen te sluiten!
He lieverd, wat K......E, het voelde zo goed maar oma is toch nog in geen velden of wegen te bekennen ? weet even niet wat te zeggen om je toch nog hoop te geven, dus bij deze een ONTZETTEND dikke knuffel ik heb de rest nog niet bijgelezen, dus voor iedereen ook een dikke knuffel liefs suus