Wij hebben ze zelf gemaakt, gewoon een foto van internet afgeplukt van een vliegende ooievaar, en op de voorkant staat verwachte landingsdatum 02/05/2011 en aan de binnenkant koers en aflever gegevens en dan onze namen en adres. Tja, mijn broers en zussen en ik zien elkaar niet regelmatig met zn allen tegelijk en dan moet je maar even origineel zijn
Hmmm... als ik lees dat jij nu al roze test wil ik ook !!! Maar ja ik probeer me aan de afspraak tehouden moet in ieder geval tot na de 24e wachten...nog twee dagen Ja die krampjes herken ik wel, verder niets eigenlijk...
@ Nannette jeetje wat en groot feest Mooi dat het zo gezellig was en die kado's ja die krijg je nu een maal erbij @ Femmelepem Jeetje meis, ik hoop dat hi het gezegd heeft uit goede bedoelingen, misschien moet je er een s met ze over praten en zeggen hoe jij je voelt als dat soort dingen gezegd worden...... Hoop dat je je dan hier meer thuis voelt zo tussen de van alles wat kippetjes @ Rieanne nu al zo misselijk weet er alles van niks aan..... veel en vaak kleine beetjes eten werkt het beste te minste bij mij Leuk idee van je kaartjes trouwens wat zullen ze verrast zijn8) Nog meer testers in the house???
Hier ook, eet het liefst de hele dag door koekjes, crackers etc. dan voel ik me niet misselijk. Hexje, begint het bij jou niet minder te worden nu?? Mag onderhand toch wel... Rieanne, gefeliciteerd. Toch maar in het roze en je banner aangepast, zag ik. Jeanine, spannend, zo'n streepje, hopelijk wordt ie snel donkerder. Fem, wat een irritante opmerkingen...daar wordt je toch niet echt vrolijk van... Beschuitje, spannend, nog even wachten..ben benieuuwd. Nanette, PFF, wat een feest, om moet van te worden, maar wel SUPER voor je dochter...
@ Marjolein??? Waar ben je?? heb je het hele weekeind nog niet gezien! Of ben ik nu echt gek geworden??? Hoe is het nu met je? Knuff
He meiden!! Gisteren drukke dag gehad, dus geen tijd om online te komen. Nu lekker bijgelezen. @Sweet Heel veel sterkte met het knokken voor je relatie. Mocht je toch ooit je hart willen luchten dan zijn we er voor je! @Kristel Klinkt goed, heb er zin in!!!!! @Natas Wat balen van je ongi!!:x Stuur oma weer heel snel weg, we willen haar niet bij de high tea hebben hoor! @Femmelepem Welkom in het kippenhok!!
Hoi Langzaam wordt het beter en soms het gevoel van niet we wachten af hoop dat het nu ook idd eens een beetje voorbij gaat maar helaas hebben we niet voor het zeggen. Hoe voel jij je?? Knuff
@All Ik heb getest gisteren................. IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!! Meteen 3 testen er tegenaan gegooid. Eentje van Etos met netjes 2 strepen, eentje va het kruidvat met een plus en een streepje en een Clearblue digitaal die zwanger zegt. Ben zo blij!!! Geen onderzoeken en het komt rond mijn verjaardag Ik ga proberen mijn testfoto online te krijgen...... Gisteren meteen mijn ouders, schoonouders en broer verteld, want ze wisten dat we in de onderzoeken zaten. Mijn moeder wilde meteen rompertjes kopen, dus daar gingen we richting de Prenatal
Tja, ik heb het er echt voor over hoor maar was wel heel verbaasd dat ik nu al misselijk ben.... pfff zo lang ik plat blijf liggen is er niks aan de hand maar moet niet in de benen komen hihi. Bij ons is het bijna traditie om er wat leuks van te maken, puur omdat we niet bij elkaar wonen. Bij Tom hebben we overal een mini pakje muisjes in het roze en blauw rondgestuurd met daarij de boodschap kom je rond half juni zelf je beschuitje bestrooien?? Ach ja je moet wat toch?? @Mvl, dank je wel... en ja na vanochtend nog een keer positief te hebben getest durfde ik het wel aan hihi.
JEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAHHHHHHHH nog een zwangere !! Van harte gefeliciteerd Sanne ! Zou augustus een vruchtbare maand zijn * zit nu nog meer in spanning*
@hexje, deed jij nu ook met mvm?? Ik vroeg me af wanneer ze voor het eerst komen, bij Tom was ik vrij laat omdat ik eerst de echo wilde afwachten en nu heb ik me meteen aangemeld maar heb geen flauw idee wanneer ze dan langskomen. liefs
Nog even volhouden meis maar denk dat er met september ook niks mis is hoor Deze kippetje hebben gewoon vakantie geklust
Ja ik doe ook mvm nog 2 dagen dat lever ik het laatste in ( donderdag zit op 16 weken) euh volgens mij kan je vanaf 6 weken al mee doen, ze bellen je voor een afspraak dus geen zorgen En als je vanaf 6 weken mee doet doe je dus 10 weken mee krijg je een extra kadootje als je klaar bent ik heb vanaf 8 weken meegedaan dus geen extra lol
Dus tip voor alle kippetjes ga een weekeindje weg als je je ei hebt en dan wel een eindje weg alsof je het gevoel van vakantie hebt En dan eggtion