mensen ik log zo weer uit.. ga naar de kerk.. dochterlief wil bij mij in de kerk zitten.. we proberen het maar weer eens.. Vorige keer ben ik na een half uur wanhopig weggegaan.. mutsje had de boel op stelten gezet (oertje naar haar moertje en een aardje naa haar vaartje)
gheehehehe komen allemaal schunnige opmerkingenbij mij boven.. maar ik houd me netjes in *klopt zichzelf trots op de borst*
Van welke kerk ben je? Dat zijn nog eens tijden...! Bij ons (RK) zit ik -als ik ga- vaak nog te knikkebollen om 10 uur.. Fijne dienst, tot later! Enne "mutsje" ..... behave ....!
Moet nu ineens ook denken aan Bieb (toch ?) die aan de gyn ging vragen of de kipkip-tip kon worden geregeld ....hahahhaha...
Ik ben eind 2009 al gestopt met de pil en begin juni met foliumzuur begonnen. Ontpillen is dus echt al gedaan ! Nu de eerste echte keer ja dat we 'begonnen'zijn.
@ wie er ook alweer naar vroeg het schijnt wel voor te komen 2eiig en dan van het zelfde geslacht maar toch heel zeldzaam te zijn8) Maar nu met de zusjes van Nannete nu weet ik het niet meer hoor weet je ik ga zien wat het gaat worden hahahahahaha en zodra ik het weet weten jullie het ook *beloofd* LOL
Arme beschuitje...! Net of zij het nu gaat volhouden om tot zaterdag aan NIET te testen... (ff plagen beschuitje... goed bedoeld..*knuf*)
Nog 3 dagen wachten moet ze toch??? pfff 3 hele dagen haha dat duurt echt wel lang (maar we vinden niet dat je moet testen hoor ) Knuff
ikke ook ikke ook....Leuk leuk leuk. hihihi... je snapt toch wel dat je het nu heel druk gaat krijgen met alle kippetjes die al zwanger zijn maar degene die hier gaan volgen ook hahahha