@justme: welkom. Zoals je al gemerkt heb kan het hier soms heeeeel snel gaan. Maar het is wel gezellig hoor! @Kristel en Nanette: ik begrijp jullie helemaal hoor! Ben zelf niet echt jalours aangelegd, maar deze week is het wel moeilijk om het niet spontaan te worden!!!!! Natuurlijk is het iedereen van harte gegund, maar wij willen gewoon ook heel graag @Fem: jij gaat het heeeeeel druk krijgen. Kan ik ookvaste reserveren voor als het ooit zover komt??? Dames wat gaat het hard vandaag zeg!! Toch meer mensen die geen leven hebben buiten ZP???
Goedemiddag allemaal!! Zie voor het eerst dit forum....ben 30+ en kip, dus hoop dat ik hier welkom ben!
Natuurlijk ben jij ook welkom... dus bij deze van harte welkom in dit ubergezellige kippenhok. rest mij alleen nog de waarschuwing... vrienden en sociaal leven kunnen in het gedrang komen bij actief bezoek aan dit gezellig hokje
whahaha.... jullie zijn weer op een gezellige toer.... beschuitje... kom op testen, doe t dan op z'n minst voor ons.... ons een beetje laten wachten.... tsss. In t kippenhokregelement staat.: 1.2.4 laat je mede kippetjes niet onnodig in spanning rond de NOD en gooi voor hun gemoedsrust een test er tegen aan.
Heb je die naam speciaal voor ons aangemaakt????? Geweldig. Van harte welkom hier!!! We willen uiteraard alles van je weten. Bijv. hou oud/jong, heb je al kindjes, hoe lang ben je al bezig.....
Heerlijk van dat flauwe kul gel*l Hey we helpen beschuitje door haar dagen om niet te testen hmmmm stoppen met kleppen nee dathouden we niet vol hahaha
@Chicken1975 Wat leuk, nog een kip erbij!! En met een zeer toepsselijke naam!! Welkom bij het populairste forum op ZP!
hahaha die is ook leuk !! Het regelement Trouwens nieuwe leden hartelijk welkom ! Je ziet het , de kippen zijn vandaag vrij 'dwingend'bezig Verder zijn ze wel lief hoor
trouwens, het kaartje wat is verstuurd is met gekleurde letters maar dat kreeg ik via paint niet zo makkelijk voor elkaar haha... geduld is op dit moment niet mijn sterkste kant
Heel overtuigend Kristel *rol bijna van de bank af van het lachen* Kom op beschuitje de spanning stijgt
Als zou ik willen...heb geen testen in huis Vriendlief gaat komende week testen kopen in de stad waar hij werkt. Ik woon en werk echt naast het winkelcentrum dus als ik hier een test koop weet de hele school dat ik zwanger wil worden ( of en ghe ghe ghe..)