eeeeeeeeeeehhhh er is altijd wel een koopzondag in de buurt...en trouwens er zijn ook weekenapotheken....en.... zelfs de grotere benzinepomp verkoopt ze..... DUS.... je weet wat je te doen staat... hup die auto in...
Hahahahaha.........! Het is in ieder gaval duidelijk wie de allerergste van ons allemaal is...! Can't wait to meet you!
Natuurlijk niet, enne heb ook nog andere leuke ooievaars maar deze vond manlief het leukste. Achterkant hebben we de landings/dropzone vermeld. hoop nu maar dat ze de hint zullen snappen hihihihi
haha, nou dat risico neem ik dan maar dat het sociale leven eraan gaat...ben al een tijdje op het forum en heb het inmiddels met wat therapie redelijk onder controle...hihi Ben 34 jaar, op 12 december 2009 voor het eerst moeder geworden van mijn prachtige zoon Milan. Chicken en chickenman willen eigenlijk nog wel wachten met een tweede, maar gebruiken geen anticonceptie. Mijn man zingt niet eerder dan dat hij de kerk uit is.....en we nemen dus best een risico. Vooral deze maand....rond de eisprong. Denk daarom dat we het beiden misschien heel stiekum toch wel leuk zouden vinden.
Euh...ja.... daar noem je zo wat risico's...hahaha.. zal je net zien! Niet voor het echhie en: hoofdprijs!
Ik zal m binnenkort even weer iedereen pb-en want er zijn hier kippetjes die zich er niet zo nauw mee nemen. wordt tijd dat t weer even opgefrist word....
Deel anders even wat kopietjes van de statuten en regelementen rond de 4e.... sommige leden gooien er met de pet naar.... :x
Welkom hier in de gaos en wat er al gezegd werd het meest gezellige topic van dit hele forum Als eerste gefeliciteerd nog met de geboorte van jullie chicken en idd jullie nemen wel een risico maar ja als het goed voelt wat boeid het dan Wens je veel fijn hier
Ohh, maar daar trap ik niet in hoor! Ik hoor namelijk dat jij heel nodig moet gaan testen en als ik ergens HEEL STUITERIG van wordt is het van kippen die MOETEN testen maar niet WILLEN!!!
Hmmmmmmmmm....ik dacht een nieuw lid kan mij wel ondersteunen..lol Ik heb pas mijn Nod op de 24ste dus dat is Dinsdag...( en dan reken ik krap 26 dagen, heb ook wel 28 dagen gezeten..) Beschuitenman vindt dat ik tot zaterdag moet wachten..en ik heb pech want hij koopt de testen haha Alhoewel als het niet meer te houden is dan doe ik het zelf wel