30+ Kippetjes hierkomen!!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lobi, Jul 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rieanne

rieanne Fanatiek lid

Nov 3, 2008
    1,138
    0
    0
    deventer
    hey lieve kipjes,

even een klein snel egoberichtje, heb de hele nacht opgelopen met onze kleine man, oorpijn en hij is er nog steeds niet bovenop.
    Heb ff snel bijgelezen maar weinig blijven hangen.
    hier net als bij eternity geen ongi te bekennen... ((((knuffel))))) voor jou meis, hoop dat we beide snel duidelijkheid krijgen!!

Lieve kipjes kom later terug om uitgebreider te reageren maar eerst even mijn mannetje erbovenop helpen...tja mama is dan toch echt het enige wat werkt.
    liefs

2. Femke, wat een super geweldig nieuws!!! Echt hoor meid, geniet ervan!!!

@BIEB, Clomid ken ik inderdaad ook wel. Slikt mn schoonzusje ook! Dacht dat dat ook een soort hormoon was…
    @sweetvienna, hoe was de echo?? Hoop dat het met je mannetje ook snel weer beter gaat!

@Rieanne, wat naar van je zoontje…Hoop dat ie er heel snel weer bovenop is! En hoop dat je zelf ook snel duidelijkheid krijgt!!
    @Saffron, jij nog nieuws…?
    @Eternity, neeeee meis, ik had zo’n goede hoop… Maar ik heb eerlijk gezegd nog steeds hoop… Vandaag toevallig nog een testje gedaan?

@Karen, ja die trucjes ken ik… Afgelopen ronde was ik ook pas op dag 29 ongi (in de middag) terwijl ik normaal een cyclus heb van heel netjes 26 dagen, heel soms 27. Had daardoor ook weer een beetje hoop gekregen, maar helaas. Wat duurt het toch lang he…
    En voor de rest sluit ik me aan bij de rest van de meiden!

@Leonieke, je bent een lieverd! Knuffel voor jou!
    @beschuitje, welkom terug! Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt gehad!!

3. Weet iemand dit trouwens? Heb deze vraag net ook gezet bij stel je vraag aan de vk, maar ik dacht misschien zit hier ook wel een kenner... Er werkte hier toch ook iemand op de MRI afdeling??

Ik heb een vraagje. Aanstaande woensdag ik een MRI van mijn onderbuik i.v.m. een afwijking aan mijn baarmoeder. Ik ben dan op dag 6 van mijn cyclus, meestal heb ik mijn eisprong rond dag 14. Mag ik deze ronde dan wel proberen om zwanger te worden of kan de MRI kwaad bij bijvoorbeeld het ontwikkelen van het eitje waardoor er een grotere kans is op afwijkingen?

4. leonieke

leonieke Niet meer actief

Marjolein, Eternity werkt in ZH en is (volgens mij) ook degene met MRI kennis..

5. Oh ja, dank je wel! Ik wist het niet meer zeker wie het was..

Eternity....waar ben je meid? Ik heb je nodig!!??!! (En hoe gaat het met jou nu..?)

Leonieke, hoe gaat het bij jou? Ronde 9 ook alweer... Lukt het je om nog een beetje positief te blijven? Ik vind je altijd zo sterk overkomen...

6. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

Jul 10, 2007
    2,092
    0
    0
    NOD

25-07- Elba- 30 jaar-2e kindje-ronde 4
    25-07- Eternity - 31 jaar - ronde 5 - 1e kindje
    25-07- Rieanne - 33jaar - ronde 3 - 2e kindje zoontje van 6 jaar
    27-07- Saffron - 35 jaar - ronde 6 - dochter bijna 4, zoon net 2
    27-07- Karen74 - 36 jaar - ronde 6 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10
    27-07- Lisavs - 36(bijna 37) - ronde 5 - 3e wondertje
    28-07 - Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 8 - 1e kindje
    31-07- Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje
    31-07- Beschuitje - 32 jaar, eerste kindje, pilstop sinds januari'10 -aug ronde 1
    02-08-lentebloempje 34 jaar , ronde 14 , derde kindje.
    03-08 - Bieb - 31 jaar - ronde? de tel kwijt bezig 1,7 jaar - 1ste beebje
    04-08- Knuffel - 34 jaar - ronde 7 - 1e wondertje (tot 6 aug.)
    10-08- MVL- 36 jaar - 4e kindje, 2x MA nov09 en mei10
    11-08 - Sprokkel - 34 jaar - Ronde 1 - 1e kleine
    12-08- Nanette77 - 33 jaar - dochtertje 2.5 jaar
    14-08 - Jel1978 - 32 jaar - bezig sinds mei 2008 - 1e kindje

14-08- Suussuus - 41 jaar - ronde 8 - 3de kindje
    14-08- Jippiejee - 30 jaar - ronde 13 - 1e kindje
    14-08- CM1978 - 32 jaar- ronde 2 - 1e kindje
    16-08- Alexandra2008 - 33 jaar - bezig sinds juni 2008 - 1e kindje

16-08- Saskia33 - 34 jaar - ronde 12 -1 e kindje
    18-08 - Kristel79 - 31 jaar - ronde ("18") in afwachting op cyclus mk8w4d, 1 zoontje 01-12-2008
    19-08 - Leonieke - 33 jaar - ronde 9 (ronde 6 na mk mrt '10)- 1e kindje
    20-08 - Marjolein - 30 jaar - ronde 9 - 2* - eerste dochtertje geboren en gestorven januari '08, 2e dochtertje dec '08
    24-8 - Mykelti - 32 jaar - bezig sinds juni 09 - MA in ronde 9 op 9+4 -1ste kindje
    ?? - Sweetvienna, 36 jaar - ronde 6 - zoontje van 2 jaar

AFSPRAKEN

25-07 Sweetvienna echo follikelmeting gyn
    27-07 Saskia33 afspraak HA

28-07 Glimworm controle vk 13 weken
    28-07 Marjolein MRI SCAN

29-07 Hexje nekplooimetingen
    30-07 Kristel79 nacontrole Gynaecoloog curretage

02-08 Saffron afspraak gyn

??-10 Leonieke Gyn. Jaarlijks onderzoek en evt hulp??

26-08 Hexje 16 weken echo
    16-09 Hexje 20 weken echo

BEVALDATA

22-10- Kvinna - 34 jaar – 1e kindje
    06-11- snoetetoet - 33 jaar – 2e kindje - ronde 10
    11-11- Samba - 30 jaar - 1e kindje
    19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje
    26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje
    05-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3
    11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje
    25-12- Aggossie - 32 jaar - 1e kindje
    29-12- Goofychick - 35 jaar - 2e kindje
    30-01- Glimworm- 30jaar - 1e kindje - ronde 20
    09-02- Hexje - 33 jaar - 1e kindjes:D - ronde 3

Ja, ik kom 4 september naar Utrecht voor de 30+kippenmeeting

01. Kristel (Leiden)
    02. Eternity (Weert)
    03. Evelyn (Elst Gld)
    04. Alexandra (Den Haag)
    05. Saskia (omgeving Leiden) kan niet op 4 september
    06. Jippiejee (Oost Groningen)
    07. Goofychick
    08. Hexje (Ommen, Ov)
    09. Suussuus (BE omgeving Maastricht)
    10. Knuffel (omgeving Amstelveen)
    11. Leonieke (Iets boven Alkmaar NH)
    12. Mykelti (Beverwijk NH)
    13. Saffron (omgeving Amstelveen)
    14. Femke32 ( omgeving Antwerpen )
    15. Karen1974
    16. Shadowcat76 (Roosendaal)
    17.Lisavs(omgeving Tiel/Nijmegen)
    18. Sanne1975 (Flevoland)

Hrmpf...dat 'bijna 36' is inmiddels alweer een maand zonder de 'bijna':x8)...was ik vergeten aan te passen (of ik deed net alsof ik het was vergeten :D)

7. Wat gaat de tijd toch snel he.... Ik zei vanochtend nog tegen mn man. als het nou de eerste ronde gelukt was, hadden we nu een lief klein babietje erbij... Nouja, gewoon blijven vergeten dus meid, daar word je niet vrolijk van als je er te lang bij stil staat... En 36 is een heuele mooie leeftijd hoor!!;):D

8. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

Jul 10, 2007
    2,092
    0
    0

Nog 4 jaar en dan ben ik 40...!!!:$
    Niet aan denken, Sweet, niet aan denken, niet aan denken...:D;)

9. Ohw...echt niet aan denken hoor!!! En als je het dan toch niet kan laten zie jezelf dan voor je met 2 heerlijke, kleine kindjes in je armen!!!;)

10. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

Jul 10, 2007
    2,092
    0
    0
    Da's beter :D

11. Dat dacht ik ook!!!:D:D:D Hoe was de echo gisteren? Of had je dat al verteld en heb ik eroverheen gelezen??

12. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

Jul 10, 2007
    2,092
    0
    0
    Nog steeds een ei(blaasje) met potentie om door te groeien....maar dat moet ie dan wel de komende dagen gaan doen anders is het wel weer een heeeeel lui ei....:x

Ik mag morgenochtend weer voor een echo...pfffffff moet er om half negen al zijn...

13. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

Jul 10, 2007
    2,092
    0
    0
    Nee, had het nog niet neergezet hier, komt omdat er weinig te melden is op dat gebied...

14. eternity

eternity Niet meer actief

@marjolein: ik werk idd in het ZH en ik heb ook op de röntgen afdeling gewerkt.
    Het kan echt geen kwaad voor het zwanger worden. Alleen als je zwanger bent, dan raden ze een MRI wel af!

@sweet: hm, een lui eitje? Dan hoop ik dat ie snel weer fit is, en dat er morgenvroeg wel een mooi volgroeid eitje hebt!

@all: hier nog geen ongi te bekennen. Raar allemaal hoor.
    Weet iemand toevallig of je een laat ei kan hebben, met toch een cyclus van 28 dagen?

15. He das wel balen zeg... Hoop dat je eitje heeeel snel gaat groeien nu dan! En anders...krijg je dan bijvoorbeeld medicijnen om de eisprong te bevorderen? Dat krijgt mn schoonzusje namelijk wel, zij doet IUI. Dat zou ook aan de ene kant wel weer prettig zijn toch, dan weet je beter waar je aan toe bent en dan heb je ook een regelmatigere (kortere) cyclus..!

Maar goed, kan me voorstellen dat je er wel van baalt! Daarom juist hier wel melden hoor, dan kunnen we tenminste met je meeleven!!!

Succes alvast voor morgen!!

16. Eternity, super bedankt voor je antwoord!!! Ik ben er helemaal blij mee:D:D

He wat raar dat je nog geen duidelijkheid hebt... Normaal heb ik een cyclus van 26 max 27 dagen, maar afgelopen week dus ineens 29... Dus ik denk dat het wel kan idnerdaad. Of dat je wel gewoon een normaal ei hebt gehad, maar helaas de lf gewoon aan de lange(re) kant is. Maar ik hoop natuurlijk dat je gewoon hartstikke zwanger bent!!!

17. Meiden, sorry, ik ben er weer vandoor! Wrs tot vanavond!

18. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    1,229
    0
    0
    @Eternity: Ik had ook altijd een mooie cyclus (mijn hele vruchtbare leven al) van ongeveer 28 dagen ('t konden er ook wel eens 27 zijn). Ik kon mijn klok daar echt op gelijk zetten!
    Tot ik probeerde om zwanger te worden... sindsdien gebeuren er wel vaker gekke dingen... en heb ik zelfs een cyclus gehad van 31 dagen. Ook toen bleven bij mij alle testen spierwit en zat ik maar te wachten op een ongi die niet kwam... vreselijk ellendig, maar volgens mij kan het dus allemaal...

Ik wil je absoluut niet wanhopig maken of iets dergelijks, maar ik weet wel dat ons lichaam rare sprongen kan maken als je zwangerschapswens zo sterk is als bij ons...

Sterkte ermee, meid!

19. leonieke

Thnx..:) ben ik ook wel een beetje.. kan me aardig schrap zetten als ik iets moet 'handelen'
    Maar ook ik huil als ik weer zo'n witte-reus test in mijn handen heb hoor.. :(
    Heb het alleen inmiddels maar ronde 6 na mk gedoopt.. klinkt iets korter..hihih..

STEL dat het allemaal niet lukt, dan heb ik echt verdriet en valt absoluut mijn grootste droom in duigen.. maar dan nog heb ik een superleuk leven, een leuke en goede baan, lieve vriendinnen EN de allerliefste man van de hele wereld.. Dat geeft rust..
    Ik ben al gelukkig en dat word (hopelijk!!) alleen nog maar meer..

20. leonieke

Hihihi... ontkennende fase noemen ze dat..

Attentie Lui eitje: ... rijpen jij! Ze gaat niet voor Jan Doedel zo vroeg te echo-en..

Hoop dat het helpt Sweet... Succes morgen iig!! *knuffel*

Share This Page