Ja, zeker! Heb al een berichtje naar Saffron gedaan gisteren!! (weet alleen ff niet meer of dat nou on toppic of per pb was..)
zoooo he maar dat hadden we niet afgesproken..... ik zou bij 307 weer inschieten en nu zitten jullie al op 325....tsssss
Ik heb de deur al op slot gedaan zodat ze er niet in komt.. Weet niet maar heb een beetje kramperige buik, lijkt op ongi maar misschien toch niet hoor ...afwachten
on topic! en als ik mee kan, maak ik graag gebruik van dit aanbod!!!! ik laat het jullie zo snel mogelijk weten
Nee..... !! Niet naar Kreta! Femmelepem overweegt daar heen te gaan op vakantie...!! Doe maar naar Malta... toch geen leuk eiland..
ik heb mijn buikje weer rond gegeten.... mmmmm dagje niet hoeven te koken laat ik niet voorbij gaan.... Jamie heeft ze geterroriseerd met zijn drukke gedrag, maar ow wat vonden ze m toch weer schattig..... verteld hele verhalen (soms haal je er nog weleens een woordje uit)aan oma en opa en dan zie ik ze glunderen. (Jamie is hun 1ste en tot nu toe enigste kleinkind)
Nee doe dat maar niet dan moeten we als we storm krijgen ook nog lood in je schoenen doen en een anker aan je kont nartuurlijk
51 kilo Dat woog ik volgens mij toen ik 13 was of zo..... Ikke beetje jalours???? Nee hoor, helemaal niet... (Nou ja, 71 zou ik ook al best aardig vinden)
Haha ach als julllie het allemaal maar naar je zin hebben gehad en opa en oma kunnen lekker vroeg naar bed hahahaha LOL