30+ Kippetjes hierkomen!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lobi, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Saskia Heel veel succes met echo!

@All Allemaal heel erg bedankt voor de lieve berichtjes.
    Daarnaast kan ik het ook heel goed begrijpen dat het zeer frustrerend is als er steeds meer zwangeren bijkomen, heb het ook iedere maand ondervonden. Al 1,5 jaar pilloos en voor het eerst moeder willen worden dan is iedere zwangerschap die voorbij komt wel even slikken.

Maar we gaan allemaal heeeeeeel veeeeeel HCG strooien zodat we met zijn allen roze zijn!!

Een hele dikke knuffel voor iedereen!!!!

2. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Lieve Marjolijn en Nanette en Saskia,

mijn eerste reactie was sh*t dit gevoel wens ik niemand toe, en tegelijkertijd kan ik het me zo goed voorstellen dat het pijn doet!!
    Ik zou willen dat ik het voor jullie makkelijker kon maken maar dat zijn loze woordjes.
    Ik zou het wel heel vervelend vinden als jullie om deze reden niet langer fijn in het kippenhok verblijven en maak dan ook met liefde plaats voor jullie, just say the word ;)

Grote stevige knuffel
    Rieanne

3. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Rianne en Sanne, Gefeliciteerd!!!!

Hier is toch beppe weer langs gekomen. Tis balen. Voel me soms wel een beetje schuldig naar m'n man, dat ik niet vruchtbaarder ben. Al weet ik dat het onzin is. Als ik er iets aan kon veranderen deed ik het wel.

4. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland

5. Elba die gevoelens herken ik wel hoor! Ik denk ook wel eens dat als ik die afwijling niet had gehad was ik allang zwanger geweest en had ik die miskramen ook niet gehad... Maar ik probeer dat gevoel wel te relatieveren. Ik denk als er meiden zijn die er veel voor over hebben dan zijn wij het wel. Hetgeen waar je niks aan kan doen hoef/kan je je natuurlijk niet schuldig om te voelen!! Maar tegelijk snap ik het dus wel en denk ik t ook wel eens.. Balen van oma:(

Rieanne nee hoor wat mij betreft gewoon blijven hoor!!! Maar is toch fijn dat dit soort gevoelens ook uitgesproken kunnen worden hier en meerdere meiden ze hebben en dus blijkbaar helemaal niet zo gek zijn

6. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    ik bedoelde er ook niks negatiefs mee, meer zo van ik wil niet jou plek hier op het forum wegkapen.
    Pfff dat is zo lastig van internet dat ik mn gevoel er niet zo lekker in kan uiten, mijn reactie was echt weer zo een spontane, misschien niet zo een handige maar ik bedoelde het echt niet negatief!!

Meer dat ik kan snappen dat het zoveel pijn doet als anderen je allemaal voorgaan... heb er ook gestaan toen wij voor een eerste gingen en daarom wil ik niemand voor de voeten lopen.

7. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Nou dat voorgaande kwam er ook lekker uit... voor vandaag log ik maar ff uit... pffff is niet mijn dag vandaag

8. eternity

eternity Niet meer actief

@knuffel: maar ik ben ook niet dik of stevig ofzo, maar ik ben altijd heel erg slank geweest, en dan is het
    gewoon even vreemd dat ik nu ineens na het stoppen van de pil 7 kilo aan ben gekomen...
    Is dat bij jou dan ook niet het geval, dat het vanaf het stoppen met de pil is?

@hexje: de kippensoep was heerlijk! :D
    Maar wat een grote meiden allemaal zeg!!!! Dan voel ik me wel klein met m'n 1.74.

@kristel: mijn moeder heeft mijn naam ook gevonden door een aftiteling van een film! :D :D :D

@elba: balen van oma meid! :(
    knuff!

@jeanine: ik ga 't toch zeggen hoor: GEFELICITEERD!!!! Donkerder streepje is GOED nieuws!!!!!

@all: Morgen mag ik mijn trouwjurk voor de laatste keer gaan passen, en dan krijg ik 'm mee naar huis!!!
    JEEEEEEEJ!!!!
    Mijn zus zou eigenlijk mee gaan, maar die heeft een gesprek met haar baas, dus die kan niet! :(
    Maar gelukkig gaat mijn mams mee nu. :D
    Ik ga nu met manlief lekker lunchen, en vanavond moet ik weer werken, bleh!
    Dus tot vanavond! Hihi

9. eternity

Och meid toch!!
    Je hebt ooit van die dagen hè, dat je even niet kunt verwoorden wat je bedoeld!
    Dikke knuf!

10. Rieanne ik denk dat je mijn woorden ook verkeerd begrijpt. Idd soms lastig met internet. Maar ik vond t juist heel lief van je en begripvol. En idd jij weet hoe t voelt na de eerste dus ik gun t je dan ook ECHT van harte. Dus vooral gezellig blijven kakelen hier hoor!! Als ik een beetje met mezelf in de knoop zit is dat iets dat ik zelf moet oplossen. Dat ligt dan bij mezelf he. En ik bedoelde t juist positief dat ook dit soort gevoelens geuit kunnen worden hier want tuurlijk doet t pijn en steekt t als je allemaal roze voorbij ziet komen en zelf maar steeds op rood blijft steken.. Maar iig wel heel lief dat je zo meedenkt en voelt!!

11. vlieger

vlieger Lid

28 jul 2010
    50
    0
    0
    Randstad
    Zo, kippetjes. Ik begon even met het idee dat ik weer bij zou lezen, maar zag dat er afgelopen weekend 35 (!) pagina's bij gekomen zijn.... dat bijlezen gaat dus niet lukken.

In ieder geval:
    @alexandra, wat een naar bericht vorige week- ik hoop dat jullie weer een beetje op aarde gekomen zijn daarvan. Inderdaad, het idee dat je maar 3 kansen hebt is dood eng. Maar het zijn vooralsnog wel kansen!
    @Fremmelepem, welkom!
    @alle roze kippen: Gefeliciteerd! En ook ik wil wat van die roze deze maand... goed?

Nou, dat temperaturen hier schiet lekker op. Had ik net een mooie kruisje overeenkomstig met de ovulatietest op dag 12, gaat nu op DPO 4 mijn temp weer schommelen (kijk maar). We zien wel.

12. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Nee nee nee Rieanne niet weg gaan hoor!!! En alle andere zwangere kippetjes ook niet. Veels te gezellig al dat gekakel. Alleen ben ik bij het horen van dat er weer een kippetje zwanger is blij maar tegelijkertijd ook verdrietig en jaloers. Allemaal heel logisch zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar. Leren leven met teleurstellingen en met positieve dingen die op je pad komen. Mijn tijd komt hopelijk ook nog wel en dan is miscchien weer een ander kippetje blij maar ook beetje verdrietig. Dat blijft zo doorgaan. Geen reden voor jullie om dit fijne kippenhok te verlaten. Alsjeblieft niet!!

13. saskia33

Net echo gehad: alles ziet er helemaal uit zoals het eruit zou moeten zien (pak van mijn hart...). Er is zelf een ei in aantocht waar te nemen. Medio september horen we ook de uistlagen van de rest van de testen en dan maar weer kijken hoe nu verder.

14. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Saskia Wat een goed nieuws dat alles er goed uitziet en er een ei in aantocht is!!!

15. saskia33

Sanne ik vind het echt zo ontzettend super voor je dat je nu zwanger bent geraakt vóór dat al die onderzoeken zouden gaan beginnen!

16. eternity

@saskia: wat fijn dat alles er goed uit zag op de echo!
    En laat dat eitje maar springen, en dan goed klussen (misschien met de tip van kipkip, haha) en dan zul je zien dat deze maand voor jou ook roze zal worden!

Ik had net VS hier volgens mij. Dus mijn ei is wel ERG laat dan, of niet? Want VS betekend toch dat je ei eraan komt?

17. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ Knuffel :D:D nee was niet hel dag vrij hahaha maar nu wel:D:D:D

@ jeanine euh welk ego bericht????? Mooi dat je streep donkerder is nu en dag je over slaan en dan een knal streep! Afgesproken??

@Beschuitje geen bloed geeft moed morgen testen??? please hahaha:D

@ Rieanne haha als ik verlof krijg??? haha en wat als jij verlof krijgt :D we kunnen elkaar leuk aflossen denk ik haha:D;)

@ Saskia geen dank voor het leeswerk8) Houdt je van de straat:D
    Fijn te lezen dat je echo goed was en een ei das altijd goed. Nu duimen voor de andere uitslagen ik duim heel hard:D

@ Alle "jaloerse" kippetjes voor jullie allemaal een hele dikke mega knuffel ik hoop zo dat jullie de volgende test ook 2 prachtige strepne mogen hebben. En fijn te horen dat je er toch "gewoon"over praten hier..... lucht jullie kippenhartjes *knuff*

@ eternity idd vs dan ei onderweg.... maar euh het zou mogelijk zijn met jou soms lange cyclussen...... dan weet je gelijk dat je pas 3 dagen later kan testen!8)

18. Saskia fijn dat de echo er goed uitzag!!! Weer een pak van je hart! Op naar de andere positieve uitslagen!!! En in de tussentijd flink jullie best doen, wie weet...

Sanne ik ben ook heel blij vopr jou!!!

Eternity klopt meestal betekent dat een naderend ei, maar ik heb het ook wel eens na mn ei. Meestal is t dan wel minder!

19. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Marjolein en Saskia Dank je wel weer voor de lieve woorden.........Maar goed dat ik een kantoor voor mezelf heb met een doos kleenex op het bureau...........

20. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Dames, dat is ook de reden dat ik niet meer zo veel schrijf. Ik vind jullie een heel gezellig clubje maar ik weet niet nog van voor mijn eerste zwangerschap hoe het voelde dat er weer iemand zwanger was. Er gaat gewoon even een steek van jaloezie door je heen en dat lijkt me heel normaal! Ik hoop echt dat het jullie ook allemaal snel gegund is en ik kom af en toe wel even spieken hoe het jullie vergaat.

Deel Deze Pagina