Wat ben jij een ontzettende kanjer dat je dat aanbied aan Nanette. Je hebt het zelf echt niet makkelijk op het gebied van zwanger worden en dan zo erin staan tegenover ons, toch eigenlijk onbekenden, wat een supermeid ben je....
Het is ook niet mijn hobby hoor ook hier tranen over de wangen en hopen dat het gauw eruit is pfffffff
@femmelep, doe jij echo's voor je werk ofzo? lijkt me niet dat je zo'n apparaat ff in de bijkeuken hebt staan (ben best nieuw hier dus nog niet op de hoogte van van alles)
ik werk op de rontgen en ik ben ook opgeleid tot het maken van echo's. Voor vriendinne maak ik wel eens echo's in het ziekenhuis. Geen hoogstaande foto's hoor. Maar het hartje kan ik zien kloppen. En ook hoe het kindje erbij ligt. Gewoon een echo maar geen 3d 4d en kleur.
oh, leuk werk zeg. maar lijkt me wel lastig als je zelf een kinderwens hebt, al die bolle buikjes om je heen.... ben zelf nog maar net bezig, dus nog vol goeie hoop en blij als anderen vertellen dat ze zwanger zijn. maar zie om me heen bij mensen die al tijdje bezig zijn dat het ook heel lastig kan zijn.
Hoi Leonieke, Dat is alleen bij mijn schoonmoeder die reageert wel eens een beetje jaloers. Dat zij oma is en niet de moeder van zo'n kleinhummeltje. En dat ik toen dus zwanger was en niet zij. Ze zegt dan vaak van ja mijn zwangerschap zus en zo en weet het dan het beste en ook weet ze er het meeste van. En van haar is altijd zwaarder en zo. Toen we het vertelde vorige keer dat we zwanger waren, reageerde ze dus ook lauwtjes. Als of ze geschrokken was, dat ze er nog niet aan toe was om rekening te houden dat zij oma werd en wij dus ouders. De familie rollen veranderen toch een beetje, gek genoeg. Maar ondanks dat is ze heel aardig voor ons zoontje en ook tegen mij, maar dit kan wel eens lastig zijn. Ik hoop dat ik het zo een beetje kon uitleggen.
Fem ik vind dat je je een beetje moet laten aan steken met al die bolle buiken om je heen. Kon dat maar! En dapper vind ik je ook.
Wel lastig inderdaad. Maar ik maak ze dus ook niet elke week. En tja het zijn mijn vriendinnen en alhoewel het steekt, ik ben ook wel heel erg blij voor hun. En daar komt bij, ik ben de eerste die weet of het een meisje of jongen word. Haha. Altijd leuk om te weten. Heb ik toch nog een aandenken eraan. Die meiden mogen ook altijd een dvd meenemen en de foto's hangen dan weer door heel het huis. Zodoende ben ik er ook nog een beetje bij
van je vriendinnen weet je toch al dat ze zwanger zijn, dus kun je inderdaad op deze manier meegenieten. en werken in het ziekenhuis heeft altijd voordelen, altijd connecties!
Ik probeer ook al hun HCG stiekem op te vangen, maar helaas ze merken het. haha En ontzettend bedankt voor de lieve woordjes. Maar ik doe het niet voor mezelf maar voor anderen. Kan het gelukkig nog goed afsluiten.
Femmelepem kan je dat gewoon na werktijd doen dan ? Of plan je dan een afspraak in ? Wel lief hoor dat je zo mee denkt ! Hier het eten weer op. Al dat gepraat over chocola en zo pfff...jullie weten toch wel dat ik aan het afvallen ben ? Ik zit hier te watertanden achter de pc. Chocola is mijn grootste zonde en hetgeen ik het ergst mis op dit moment
Haha just me...Sonja Bakker een hele tijd gedaan dat werkte voor geen meter. Uithongeren was dat ! Ik was wel tien kilo afgevallen maar vervolgens daarna weer 15 kilo bij of zo. Ben nu inderdaad met mijn gezonde verstand bezig. Goed en verantwoord eten, meer bewegen ( elke avond op de hometrainer half uur hard fietsen en 300 cal verbranden) en gewoon niet snoepen dus helaas geen chocola. Het gaat tot nu toe goed maar ik begin zo langzamerhand toch ook wel een beetje chocola te missen. Komt ook vast door de naderende ongi. Ach af en toe zondigen moet je ook doen anders hou je het echt niet vol. Dat Sonja Bakkeren is best goed om te leren wat je wel en niet kunt eten maar ik zou het zeer zeker aanvullen met iets meer op een dag