Hahahaha sorry niks meer op de plank Maar je hebt toch wel even vast urine bewaard zodat als je straks een test haalt je meteen kan testen????
@Saffron Ga een test halen!! Ik heb de blaren al op mijn duimen staan, maar ga stug verder!!! Ik voel me wel goed, ben heel lichtjes misselijk en al 2 dagen erg vroeg wakker. Tot en met zondag had ik veel prikjes en steekjes in mijn buik en pijn in mijn borsten, maar dat is al minder geworden.
jaja...ik zal straks een test gaan halen nog steeds erg bang voor ongi...bij ieder dingetje dat ik voel denk ik"ok, dus toch oma op bezoek" maar goed, tot op heden dus nog niets @ beschuitje, bij jou al nieuws?
Wat spannend!!!!!! Ik ga nu maar eens douchen, aankleden en naar mijn werk. En dan snel weer inloggen om te kijken hoe het met Saffron is!!!
Hey hebben jullie ook het nieuws aan staan??? Zag net dat een vrouw (gelukkig in het oog van een camera) eerst een kat staat te aaien en haar vervolgens in een container gooit Poes is er 15 uur later weer uit gevist door haar baasje arm poezekind wat kunnen mensen toch belachelijke dingen doen!!! Of je nu van katten houdt of niet je gooit ze toch niet in de container grrrrrrrrrr:x
Hier even snel een bericht van mij...ik begin nu toch steeds meer overtuigd te raken dat de ongi eraan komt. Heb met vriendlief afgesproken als ik vanmiddag nog niets zie dat hijdan een test mee neemt. Kan ik morgenochtend testen ( haha toch VOOR zaterdag dan) Ik denk echt dat het nu komt en dat het niet nodig is maar ik weet het ook weer niet helemaal 100 procent zeker Ik ga nu snel werken tot vanmiddag, dan ben ik lekker vrij
Hahahahaha ik moet zo ook even naar het werk voor een vergadering de rest van de dag ben ik vrij Kom op Saffron je kunt het Sanne werk ze
doe rustig aan hoor ben voorlopig nog niet heen en weer naar de winkel (voordat ik mijn kids zo ver heb, zijn we alweer een uur verder)
Was ook even aan kleden Nou we houden in gedachten je handje vast hoor....dan ben je niet alleen...... tot straks! Knuff
@ Rieanne gaan ze bij jou die spoorbrug bouwen???? Of woon je niet in dat deel Hoe is het verder met je??? Hoe voel je je???
Hier alles oke, behalve dan stemmingswisselingen en misselijk haha maar moet zeggen dat ik daar stiekum nog steeds blij mee ben En ja die brug komt vlak bij ons te liggen als hij er komt. Zit een grote weg tussen en een geluidswal maar dat is het dan ook... wij wonen echt aan de overkant. Gister was er een avond voor de buurt maar had er geen energie meer voor om er heen te gaan ben benieuwd. @Saffron, ik heb nog wel een stuk of 6 testen over hoor dus zeg maar waar ik ze moet laten droppen Heb gister nog een keer getest maar nog steeds positief, vanavond nog een keer testen want mvm komt langs dus bevestiging genoeg hier haha. Krijg mezelf er alleen nog niet toe om de vk te bellen, heb elke keer het idee dat het toch nog wel eens mis kan gaan... ach ja dat gevoel zal moeten slijten denk ik.... hoop ik!! Fijne dag allemaal, ga mijn mannetje naar school brengen. En gelukkig vind hij het helemaal geweldig op school. liefs Rieanne
Nou Saffron al getest?? of zijn de kindjes nog niet naar school? Spannend hoor.Ik ben vandaag lekker vrij dus hou de site in de gaten `t zou wel leuk zijn nog meer roze.Ik moet nog 4 dg wachten maar heb vandaag echt zo`n onwijze pijn in mijn buik:x dus zal wel weer ongi worden. Enne Beschuitje jij natuurlijk ook heel veel succes. hoop het zo voor jullie. Is toch geweldig als het zo zou zijn. En Lentebloempje wat naar joh voor je zoontje ik hoop dat de onderzoeken meevallen voor hem en dat de uitslagen goed zijn. Niet iedereen kan overal snel en goed in zijn toch ik duim voor jullie en hoop op een goede afloop. Trouwens ik ben ook aan het lijnen sommige mensen vinden het knap dat ze 10 kilo afvallen nou ik ben sinds de miskraam 10 kilo aangekomen ook best knap toch.Maarrrrr vorige week vond ik het genoeg dus boek van Sonja er bij gepakt en ben mezelf nu aan`t uihongeren en bij het lezen van al die verhalen over chocola loopt het water me in de mond hahahahahahaha. Ik ga ff de tent soppen denk ik tenminste niet aan eten enzo, kom straks nog ff kijken Succe Saffron zal voor je duimen. gr
Hup Saffron....! Hup beschuitje...! Hier nog eentje die de hele dag de site in de gaten gaat houden voor roze nieuwtjes...