Ik heb er totaal zelf 2 gedaan, de eerste was zo duidelijk dat ik de tweede nog gedaan heb met vriendlief 2 dagen later... toen nog 1 bij mvm en bij de vk (alleen de laatste heb ik niet) maar kan me voorstellen dat als hij langzaam donkerder wordt je steeds meer testen gaat doen Wat goed van je meis dat je de vk hebt gebeld (knuff ben trots op je) en echt waar in overleg is alles mogelijk..... En even wat het paardrijden betreft ik heb nog 3x gereden na dat ik wist dat ik zwanger was en gestopt omdat het me pijn deed aan mijn banden.... nou moet ik er even bij zeggend dat de ijslander waar ik oprij goed vertrouwd is nu dat ik niet mee rij ga ik 2x per week met hem wandelen (hij is van een vriendin maar dat is geen probleem) zo hou je toch contact en vooral je ontspanning dus misschien ook idee voor jullie???
He sorry Eternity dacht te lezen dat je het nog niet echt kon bevatten dat je echt zwanger bent?? maar begrijp nu dat dat bij Saffron hoort sorry hoor . Oh voel me zo`n hert Ik dacht juist dat ik het ritme van reageren een klein beetje onder de knie had Nou ik hoop voor jou dat het toch snel zo is gr
Lief dat je ernaar vraagt! Maar eventjes niet zo goed... Ik lees wel mee, maar reageer dus efftjes wat minder
Ik ben ook geen 2 dagen over tijd! Ik moet nog een dag of 9 volgens mij. Ik denk toch echt dat je Saffron bedoeld, want die staat met haar banner op 2 dagen over tijd. Ik hoop ook dat ik snel zwanger zal zijn, en dan kun je me wel feliciteren.
Lief hoor meiden al die knuffels! Doet me goed! Maar denk dat het toch iets is dat ik zelf moet oplossen. Alles breekt me een beetje op op het moment. Weet het eventjes niet meer zo allemaal, zit er eventjes een beetje doorheen
ik moet er ook weer vandoor. De volgende keer als ik kom zal het vast alweer wel beter gaan! Knuffels terug voor jullie!
@ Saffron nog gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk met je zwangerschap. Fantastich. Ik stuur je zo nog even een p.b @Marjolein sterkte meid. Ik weet het niet presies met mijn zoontje ben soms wel bang dat het geestlijk is. Ben blij als we de uitslag van de mri hebben , maar ja het zal nog wel even duuren. wachtlijst
Yep, helemaal! Snap de wens van de reeds mama's ook, heus!!! Maar kom op meiden... Voor de ronde 7,-10,-15,-25 etc en nog steeds niet zwanger wannabee's is de regelmatig terugkerende vergelijking echt heel lastig..
De wens voor een eerste is heel anders. Als het bij mij niet lukt is het natuurlijk een terleurstelling ,want ik wil het heel graag. Maar als ik dan een paar kleine armpjes om mijn nek krijg is het verdriet veel kleiner. Want ik heb al zo geluk en dan gaat de gedachte door mijn hoofd van ooit was ik heel verdrietig dat ik nooit mama zou worden. dat was vreselijk dus ik weet wat jullie voelen. En kijk mij nou toch 2 kindjes. Dus meiden blijf hoop houden bij mij is het ook gelukt.
Allen, Over het algemeen gaat het allemaal prima met me. Ik ben niet zo gauw uit het veld geslagen en kan me heel goed schrap zetten als ik natigheid ruik. Ook ik heb mijn portie wel gehad. Niet erger of meer dan een ander. Maar af en toe vraag ik me weleens af of ik er hier op zp wel goed aan doe.. Mijn wens is niets minder groot omdat ik full-time werk, omdat ik al heel gelukkig ben of omdat ik niet moet huilen als oma voor de deur staat. Tuurlijk mag een ieder zijn hart hier luchten.. maar wel een beetje in de realiteit meiden... Denk even aan Alexandra.. die komt hier nog amper.. zo moet dat toch niet?!