Saffron en mvl, Met die realiteit bedoel ik dat het leven wel gewoon doorgaat. Het is niet mijn stijl om iemand aan te halen die niet online is en dus kan reageren, maar ik dat ik nu wel met de bilen bloo tmoet.. Ik denk dat iedereen wel weet over wie ik het heb als ik het persoonlijk te ver vind gaan (dus niet dat dat zo IS) om werkelijk depressief te zijn en mediactie te gebruiken omdat een 4e zwangerschap op zich laat wachten. Het leven is meer; ik heb mijn lief,- mijn werk,- mijn huis en vrienden.. dat alles maakt mij een gelukkig mens. Als mijn geluk zou moeten komen van een baby is het niet best.. dat ik met de komst van een kindje nog gelukkiger kan worden en een andere vorm van geluk mag ontdekken geloof ik direct, al kan ik daar niet over oordelen..
Het gaat er niet om dat iemand "gelijk" heeft. Het ligt allemaal veel genuanceerder. Om even op mijn symbolische verhaaltje door te gaan: Dat Jantje zo over de gevoelens van Pietje heen stapte, was bot, maar ook te begrijpen, want hij had er heel wat voor over gehad om slechts 1 arm te hebben. In zijn optiek was Pietje nog niet zo slecht af. Pas toen Pietje zei dat hij zich niet compleet voelde, herkende hij het gevoel, want ook hij voelde zich niet compleet. Ze vonden elkaar in de overeenkomst, niet in het verschil. Zo, da's weer genoeg symboliek voor vandaag.
Daar heb ik heel hard voor moeten werken hoor, heb namelijk ons hele nieuwbouwhuis in december van boven tot onder bewoonbaar gemaakt door heel veel vrije dagen te poetsen. En daar kreeg ik dit als cadeautje voor....
Ben nu echt weg ,moet vanavond nog weg. Informatieavond van de toekomstige school dochter. Word in november 4 jaar. Doei allemaal en een fijne avond.
Dan nog weet ik niet of mijn man zo nadenkend zou zijn, vind het ontzettend leuk dat hij eraan denkt om zoiets cadeau te geven aan je. Geniet ervan....
Fijn voor toch nog even de uitleg, was al enorm bang dat ik iets verkeerd gezegd zou hebben...Dat wil ik echt niet..
Alexandra ik vond t eerste gedeelte van je verhaal al mooi! Maar t einde is nog mooier. Goed gezegd!! Leonieke ik begrijp wel wat je bedoelt. Je bent een sterke vrouw! Maar volgens mij heb ik dat ook al vaker tegen je gezegd!
Leonieke: zonder weer een discussie te willen starten, wil ik toch even opkomen voor de persoon die je hierboven noemt. Volgens mij slikt zij geen medicatie en is ze niet depressief omdat het zwanger worden niet lukt, maar vanwege hele andere redenen. Ik vind het super voor je dat jij heel gelukkig bent in je leven, maar niet iedereen heeft dat geluk. Niet als kritiek bedoeld, absoluut niet maar meer als steuntje richting die andere persoon.
ja ben heel erg blij met hem! Maar dat laat ik hem ook vaak weten hoor. Goede dingen moet je koesteren
Over mijn mannetje gesproken: ik ga maar eens naar huis om lekker voor hem te koken! Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond toe.
@Misselijke en overgeven, waarom angst??? Ik weet dat mijn dinnetje het ook heeft, en toch ondanks alles weer zwanger, ze heeft goede medicijnen en is deze zwangerschap niet opgenomen geweest, de vorige wel. Dus he....voor alles is een oplossing tuuuurlijk is het zwaar K** maar daar kom ik met mijn cliche....je krijgt je leven lang iets moois ervoor terug.
TJonge even geen tijd om alles na te lezen dat doe ik straks....heb net getest en niet zwanger hoor wat ik al dacht. Begin ook al meer oma aan te zien komen Of ze op die test gewacht heeft haha...