Het duurt nog wel even voor ik mijn 1e ICSI krijg. Eerst nog uitslagen van bloedonderzoek, chromosomenonderzoek en echo afwachten en intakegesprek 14 september, en dan ergens in het najaar ICSI. (En dan moet ik eerst nog hormomen injecteren en die hele rataplan die nou eenmaal bij dat traject hoort.)
Alexandra, je verwacht dus pas de eerste pogin de laatste paar maanden van dit jaar? Helaas zit daar zo'n groot voortraject aan vast, je zou het allemaal sneller willen laten gaan, kan ik me zo voorstellen.
Het is ook heel gaaf maar vooral bijzonder Als we dichter bij elkaar woonde zaten we wekelijks bij elkaar op de koffie denk ik hahahaha Maar dit gaat ook prima lang leven de pc haha
Over juffen gesproken. Een goede vriendin van mij is ook juf (en een fantastisch goede ook!) en zij is dus ook net na 6 jaar proberen eindelijk op haar 39e zwanger geworden. Toen ze voor haar 12 weken echo ging vorige week, was te zien dat het kindje lekker aan het heen en weer stuiteren was, maar toen de foto genomen moest worden, ging het kindje opeens heel braaf stil liggen en toen had de echoscopiste gezegd "Oh wat een braaf kindje!". Toen zei mijn vriendin dus tegen de echoscopiste: "Tja, wat wil je ook he, ik ben juf." Ik vond dat zo'n grappige anekdote.
Ik kan alleen maar zeggen wat de arts heeft gezegd, en die zei in het najaar. Kan dus oktober zijn, maar kan ook november zijn. Ik ga maar uit van oktober, ik denk dat dat wel reëel is want er is geen wachtlijst. Ik zou inderdaad wel wat stappen over willen slaan. Ik wacht al zó lang!
@Alexandra Heb net even zitten lezen wat ICSI inhoudt.....Jeetje meis......Ik hoop dat je snel mag beginnen en dat het dan meteen raak is en goed blijft gaan!!!!
Gelukkkig is er dan geen wachtlijst, dat zou het helemaal wrang maken. Je wacht inderdaad al zo lang. Ik help je hopen dat oktober de maand gaat worden en dat het dan ook HEEL SNEL oktober is...
Kan me voorstellen dat elke maand, week, dag langer wachten te lang lijkt! Gelukkig is het zo voordat je weet oktober!
Even iets anders. Hebben jullie toen ook het prgramma Babyboom gevolgd? Ik wel, ik vond het een erg leuk, doch ook heftig programma. Ze gaan weer een nieuwe serie maken en zoeken nog kandidaten.
Alexandra heel veel sterkte , want het is echt heel heftig(spreek uit ervaring) Laten we hopen op een wondertje.
Heb ik toen ook gevolgd. Vond het een mooi programma. Vooral omdat ze ook lieten zien dat het bij iedereen niet zo gemakkelijk gaat en dat vruchbaar behandelingen erg heftig zijn.
wil je mee gaan doen? met half nederland op de vingers van de gyn gaat hij misschien wel sneller Zou trouwens niks voor mij zijn.. Heel nederland die me volgt..
mensen ik moet weer weg.. We gaan de caravan naar de stalling brengen.. zucht vakantie is echt echt echt echt echt echt voorbij misschien stom maar ik heb zo genoten van het thuiszijn met mijn meiske en man... Ik zie er gewoon weer tegenop!
Ik heb ook nog even aan de PABO gestudeerd, maar ik kon het niet combineren met mijn baan toen. Ik haalde wel negens en tienen en vond de opleiding super leuk, maar helaas, het was allemaal teveel. Dus geen bijzondere krachten voor mij.