Hey allemaal, Even een ego berichtje... Vandaag sprak een collega me aan en ze vertelde me dat ze 12 weken zwanger is. Haar dochtertje is net 14 maanden. Heel erg snel zwanger, bla bla bla. Wel lief hoor, dat ze me het vertelde voordat ze het algemeen bekend maakte, maar heb een potje staan janken, niet normaal gewoon! Dat is dus al de derde op mijn werk die zwanger is...pff voel me dan zo k*t, alsof het bij ons nooit zal lukken, bla bla bla. Weet wel dat het onzin is, maar net nadat ze het verteld had en ik eindelijk weer op mijn plek zat, draaiden ze op de radio Blijf bij mij.... tranen met tuiten op de wc ....
@Hexje: ja, je zult wel flink beroerd zijn met al dat hcg in je lijf! Hopelijk is donderdag alles goed! @Rieanne: spannend die klachten! gewoon nog even wachten (zeg ik dan die dat nooit volhoudt) Hier sinds vanmorgen ook rare maag en weer krampen onderin mijn baarmoeder dat doortrekt in mijn liezen en benen. Vorige keer een goed teken, maar ik wacht rustig af.....humhum
oh lieve hexje toch.... je krijgt 2x hormoon nu he met twee baby's in je buik. collegaatje krijgt ook 2 kids en voelt zich net zo. oh ik hoop dat het niet lang hoeft te duren. ik weet hoe je je voelt. goofy....fijne vakantie! amai zitten wij nu al aan ons 5de topic samen zo? wij gaan snel zeg. volgens mij moeten ze wel een beetje met ons lachen hier op zp . maar wij zijn dan ook een gezellige club. dochterlief is flink bezig met pipi op het potje en ik ben zo trots. hoop zo dat ze het volhoudt! oh please...snel nog wat roze aub!!!!
NOD 21-07- Saskia33 - 34 jaar - ronde 11 -1 e kindje 21-07- Leonieke - 33 jaar - ronde 8 - 1e kindje - mk mrt'10 23-07 - Marjolein - 30 jaar - ronde 8 - 2* - eerste dochtertje geboren en gestorven januari '08, 2e dochtertje dec '08 24-07 (+/-) - Mykelti - 32 jaar - bezig sinds juni 09 - MA in ronde 9 op 6+4 -1ste kindje 25-07- Elba- 30 jaar-2e kindje-ronde 4 25-07- Eternity - 31 jaar - ronde 5 - 1e kindje 25-07- Rieanne - 33jaar - ronde 3 - 2e kindje zoontje van 6 jaar 27-07- Saffron - 35 jaar - ronde 6 - dochter bijna 4, zoon net 2 27-07- Karen74 - 36 jaar - ronde 6 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 27-07- Lisavs - 36(bijna 37) - ronde 5 - 3e wondertje 28-07 - Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 8 - 1e kindje 31-07- Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 31-07- Beschuitje - 32 jaar, eerste kindje, pilstop sinds januari'10 -aug ronde 1 03-08 - Bieb - 31 jaar - ronde? de tel kwijt bezig 1,7 jaar - 1ste beebje 04-08- Knuffel - 34 jaar - ronde 7 - 1e wondertje (tot 6 aug.) 10-08- MVL- 36 jaar - 4e kindje, 2x MA nov09 en mei10 11-08 - Sprokkel - 34 jaar - Ronde 1 - 1e kleine 12-08- Nanette77 - 33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 14-08 - Jel1978 - 32 jaar - bezig sinds mei 2008 - 1e kindje 14-08- Suussuus - 41 jaar - ronde 8 - 3de kindje 14-08- Jippiejee - 30 jaar - ronde 12 - 1e kindje 16-08- Alexandra2008 - 33 jaar - bezig sinds juni 2008 - 1e kindje ?? - Sweetvienna, bijna 36...- ronde 6 - zoontje van 2 jaar ?? - Kristel79 - 31 jaar - ronde ("18") in afwachting op cyclus mk8w4d, 1 zoontje 01-12-2008 ?-lentebloempje 34 jaar , ronde 14 , gaat voor derde kindje. AFSPRAKEN 16-07 Sweetvienna afspraak gyn 20-07 Shadowcat76 20 weken echo 20-07 Glimworm nekplooimeting 22-07 Hexje Naar gyn in ziekenhuis 27-07 Saskia33 afspraak HA 28-07 Glimworm controle vk 13 weken 28-07 Marjolein MRI SCAN 02-08 Saffron afspraak gyn ??-10 Leonieke Gyn. Jaarlijks onderzoek en evt hulp?? BEVALDATA 22-10- Kvinna - 34 jaar 1e kindje 06-11- snoetetoet - 33 jaar 2e kindje - ronde 10 11-11- Samba - 30 jaar - 1e kindje 19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje 26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 05-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje 25-12- Aggossie - 32 jaar - 1e kindje 29-12- Goofychick - 35 jaar - 2e kindje 30-01- Glimworm- 30jaar - 1e kindje - ronde 20 09-02- Hexje - 33 jaar - 1e kindjes - ronde 3 Ja, ik vind 't leuk om een keer samen te komen: 01. Kristel (Leiden) 02. Eternity (Weert) 03. Evelyn (Elst Gld) 04. Alexandra (Den Haag) 05. Saskia (omgeving Leiden) kan niet op 4 september 06. Jippiejee (Oost Groningen) 07. Goofychick 08. Hexje (Ommen, Ov) 09. Suussuus (BE omgeving Maastricht) 10. Knuffel (omgeving Amstelveen) 11. Leonieke (Iets boven Alkmaar NH) 12. Mykelti (Beverwijk NH) 13. Saffron (omgeving Amstelveen) 14. Femke32 ( omgeving Antwerpen ) 15. Karen1974 16. Shadowcat76 (Roosendaal) 17.Lisavs(omgeving Tiel/Nijmegen)
hey meiden, gevonden! Ik heb er even over na zitten denken of ik niet gewoon stiekem achter zou blijven, maar ik ben toch maar weer mee. Weer ongesteld hier, begin er nu wel heeeel zat van te worden hoor. Geef het al bijna op. Vriendlief gaat nu toch maar stoppen met roken volgens mij. hèhè, snap niet dat hij daar nou zo lang over moest nadenken. Verder trouwens wel een hele leuke vakantie gehad hoor, maar heb er nu wel aardig de P in! *sorry ik blijf even bij dit ego bericht, heb ook al weken niks meegelezen, geeft me rust, maar ik kan (nog) niet helemaal afscheid nemen* Liefs Jippie
he jippiejee.... tof dat je een leuke vakantie gehad hebt. kan me voorstellen dat je er de pest in hebt. en dat mag hoor meisje. ik hoop zo dat je test 2 streepjes mag hebben!! ik duim gewoon verder voor je. please roze voor jippiejee.....( en iedereen hier natuurlijk!!!!!)
Lieve jippie, Das weer balen, en kan me je frustratie voorstellen.... maar achter blijven Je hoort bij ons hier in het kippenhok, of je nu af en toe komt of vaker je hoort hier bij ons..... Goed te horen dat je mannetje gaat stoppen met roken.... Lieve meis kijk wat je doet maar vergeet niet dat je hier op stok een plekje hebt.... Dikke knuff
@Jippiejee, gewoon blijven hoor en vooral al je frustraties van je af schrijven!!! Balen zeg dat je weer ongi bent geworden:x Hopelijk lukt het je man om te stoppen (ook een goede motivatie voor als de kleine er straks is) en dat het dan heel snel raak mag zijn! @Leonieke, jij houdt het wel echt heeeeel spannend he.... Pffff morgen weer een testje?!?? @Rieanne, ik hoop dat je gelijk hebt!!! @Mykelti, heeeel begrijpelijk jouw reactie. Wat kan het soms toch oneerlijk zijn he... En dan het eerste kindje nog maar 14 maanden... Daar kan ik zelfs verdrietig van worden, moet je voorstellen hoe dat voor jou is. Jouw tijd komt nog hoor meid, en hopelijk heeeeel snel! (idd wel lief dat je collega het jou eerst vertelde) @Hexje, balen zeg je misselijkheid... Maar je weet waar je het voor doet he!!! Die 2 kleine ukkies in je buik!!! @Goof, fijne vakantie!!!
@jippie, fijn dat je er weer alleen jammer van die vervelende oma, ik ga gelijk met je op naar de volgende ronde, en dan gaan we voor roze !!! @goofy, fijne vakantie meid, geniet ervan , laten wehopen dat je veel roze pb,s krijgt @mykelti, ik begrijp jou tranen hoor en dan zo,n liedje op de radio, dan kun je het niet meer tegen houden, en dat moet je ook niet doen ! Dikke knuffel @marjolein, leo en rieanne, jullie houden het spannend ik blijf duimen tot ze blauw zien liefs suus
Lieve Kippie's \ik zat net nog even door ons oude topic te lezen over het dagje uit etc.... nu begrijp ik dat jullie de zwangeren er toch graag bij willen hebben.... maar nu heb ik een vraag zijn er ook mensen die er moeite mee hebben dat ik hier eigenlijk nog best wel veel ben? Voel je niet beschaamt maar zeg het me gewoon dan kom ik wat minder en zal ik niet meer zoveel reageren..... Zeg het alsjeblieft gewoon wat je er van denkt en voel je er niet rot over.... Dikke knuff
Suussuus, ondanks dat ik toch wel weet dat ik ongi ga worden, toch bedankt voor het duimen!!! @Hexje, niet zo gek doen hoor!!! Vooral blijven komen! Wat moeten we zonder ons eigen clowntje die ons in moeilijke tijden aan het lachen kan maken?!?!?
Nu moet ik huilen...... thx voor je lieve berichtje.... maar zou toch graag beetje rekening willen houden.... als je snapt wat ik bedoel
@saskia: ja, dat denk ik ook. Ik heb ook geen flauw idee wat het anders kan zijn. Maar het is echt ellendig, dat weet ik wel! @mykelti: oh meissie toch... Ik kan me echt voorstellen dat het je ff teveel werd hoor. Als je ziet dat het bij anderen wel zo ineens lukt, en dat het bij jou zo'n tijd duurt. Ik huil overigens ook altijd op de wc. Maar jouw kwaaltjes klinken ook goed hoor! En wie weet mag jij straks op je werk ook vertellen dat je zwanger bent. Hele dikke knuffel! @jipiejee: meid, wat enorm balen dat je weer ongi bent. Ik kan me voorstellen dat je er echt de balen in krijgt. En ik heb idd ook vaak genoeg gehoord en gelezen dat roken heel grote invloed heeft op het zaad van de man. Dus hopelijk krijgt hij straks super zaad, en ben je wel heel snel zwanger. @hexje; ik vind het echt super dat zwangere meiden nog hier blijven! Dat is ook waar we het voor doen hè. Goed nieuws hoort hier ook thuis. Je bent zo'n geweldige oppepper altijd hier in het kippenhok lieverd! Ik kan me dit topic echt niet meer voorstellen zonder jou! Zelfs mijn vriend vroeg laatst hoe het met jou is, omdat ik altijd zo moet lachen om jouw berichtjes en dat je top bent. Dus please, gewoon hier blijven!
Zo ik heb ook mijn stokje weer gevonden, ik weet ook niet meer zo goeed wat er allemaal geschreven is. @jippieee, ja het is ook niet leuk als je al zo lang bezig bent en het niet wil lukken. Kan je niet inmiddels naar de gyn om te kijken of er misschien wat is waardoor het niet lukt???? Of had je dat al gedaan? @hexje, lastig meid maar ik weet zeker dat je hier weer doorheen komt jij kan dat @all, kom op kippies het wordt nu echt tijd voor 2 streepjes het is al weer veel te lang geleden. Nou hier is het ook nog steeds wachten tot we weer mogen beginnen dus heb niks te vertellen sorry.
Och meiske toch...Dat was niet de bedoeling hoor... Maar echt, ik begrijp dat je rekening wilt houden met de rest, maar jij hoort hier hoor!! Dus echt blijven!! Weet je, ik heb dit na Luna* ook meegemaakt. Daar mailde ik bij lieve engeltjes. Daar zaten op een gegeven moment ook meiden op de lijst die zwanger werden en dit wilden delen. Net na Luna* kon ik dit niet aan en las ik die berichtjes niet echt, het deed teveel pijn. Vaak waren het ook meiden die ik niet echt kende, dat scheelde natuurlijk ook. Maar na een tijdje kon ik de berichtjes wel lezen en het werden ook steeds meer meiden die ik kende, omdat ik zelf ook weer een tijd langer meeschreef. En uiteindelijk mocht ik dan het grote nieuws brengen!!! Helemaal super en tegelijk ook heel dubbel, omdat je weet dat het de andere meiden ook pijn doet dat je zelf wel zwanger mag zijn. Maar goed, ik begrijp dus de meiden die het moeilijk vinden om te lezen en tegelijk begrijp ik jou ook heel goed dat je je verhaal hier kwijt wilt en dat je tegelijk ook rekening wilt houden met de gevoelens van de meiden hier! Dat spreekt alleen maar heel erg voor je en echt hoor meissie, wat mij betreft moet je zeker blijven!!! Zo... en vanaf nu alleen nog maar tranen van blijdschap hoor!!!!
Bieb, heb je toch het idee nu dat je cyclus toch niet zelf op gang is gekomen...? Dat heb je toch even gedacht?
ja klopt maar ovu-testen blijven 2 streepjes geven en had op internet gelezen dat obu-testen geen zin hadden als je PCOS hebt dus heb dat maar weer opgegeven en temp is ook weer naar beneden. En hoe voel jij je?