30+ Kippetjes hierkomen!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lobi, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik hoopdat mijn eerste poging tot zwanger worden toch nog doorgaat. Merk bij beschuitenman toch steeds twijfel. Elke keer als we in de buurt van neefjes of nichtjes geweest zijn en het was een heftige dag, dan is hij zo blij dat wij nog samen zijn enzo..pff ik begin er nu zelf ook gewoon aan te twijfelen misschien is het nog wel te vroeg voor ons..ik weet het ook niet meer hoor, wanneer is nou de tijd !?! Ben inmiddels ook 32...tik tak tik tak...

2. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Gisteren belde mijn moeder dat ze een filmpje uit de "oude" doos had gevonden van 31 !!!! jaar geleden van mij toen ik 7 mnd oud was. ze heeft m voor me op dvd gezet. Toen ze m had gekeken zeiden mijn ouders meteen dat ze Jamie erin zagen.... Ik ga straks die dvd ophalen.... ben heeel benieuwd.

3. Kristel, wat fijn dat je er weer bent!! Ook al is het bont en blauw;) En hopelijk luistert oma deze keer goed naar je hoor! Wegblijven tssskkkk:D

En leuk zeg die film!!! Ben ook steeds nog aan het wachten tot mn vader oude filmpjes op cd gaat zetten. Heb een beetje een moeilijk relatie met hem, dus vind het moeilijk hem ernaar te vragen, maar lijkt me zoooo leuk om te zien!!

Beschuitje, welkom terug! En wat vervelend dat je man zo twijfelt en afwachtend is... Kan me voorstellen dat het ook allemaal best eng is en na zo'n drukke dag je blij kan zijn dat je weer even rust hebt. Maar die klok he... Zou er nog eens goed met hem over praten! Uiteindelijk weet je toch niet wat je te wachten staat... Maar dat weet je over een maand, of 2 maanden ook niet he, dus ik zeg gewoon ervoor gaan samen!!!!

4. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Je bent er aan toe als je eraan toe bent, maar vergeet niet en zie ook de andere kippetjes.... t zwanger worden gaat soms niet over rozen. En neemt t soms toch wel behoorlijk wat tijd in beslag eer je zwanger bent. Al met al heb je 9 mnd de tijd om aan t idee te wennen. Ik dach eerst ook dat ik mijn leventje van voor de geboorte van Jamie zou gaan missen, maar absoluut niet. Ik kan ook niet meer anders denken, t is zo'n verrijking... Je wordt ouder, stelt andere prioriteiten en onderneemt soms wat ondere dingen. Maar ik zou t voor geen GOUD willen missen.

5. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Marjolein, moeilijk is dat dan inderdaad om te vragen als je relatie met je vader niet zo optimaal is. Maar misschien kan je toch proberen een balletje op te gooien, al is t als excuus op t aan Mayra te kunnen laten zien...

Zodra ik t filmpje heb zal ik vanavond t proberen om m op mijn hyves te zetten (als dat me lukt.....)

6. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Hey kvinna, ik zie je voorbij komen...... jeetje wat gaat dat hard zeg... Gaat alles goed?

7. Helemaal mee eens!!! Voor geen GOUD zou ik haar willen missen!! HEt is een cliche, maar zo waar: het is echt het mooiste dat er is!!

8. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Jaa, Jippie..wat grappig met die 13-en!! Mijn geluksgetal is 8..dus wie weet wat ik test op 08-08 ;)

9. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Sprokkelman had ook wel twijfels, soms nog wel beetje. Soms komen we bij mensen met kinderen vandaan en dan denken we allebei eigenlijk wel...oeff..!

Maar laatst moest ie op zijn neefje van 2 1/2 passen en dat ging super! Ik vroeg hem of zijn neefje een beetje goed werk voor me had verricht, zegt ie: "jaaaa! zo lief, hij zei 'ik vind jou lief' en gaf me toen een dikke knuffel." Zit mijn man daar met een verliefd gezicht haha :)
    Dus die is er nou wel klaar voor...haha heb neefje meteen zijn 10% aan extra snoepjes gegeven :D

Ik ken die bekende klok wel hoor, alweer 34...dus hupla bevruchten dat ei deze maand, geen tijd te verliezen ;)

SUCCES!

10. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    p.s. Ik voel me zo nerveus de hele tijd, echt in mijn buik! Hebben jullie daar ook wel eens last van of gehad. Ik heb het op het moment wel heel druk en deadlines en zo...maar denk ook dat ik wat nerveus ben omdat ik hier mee bezig ben. Had ik niet echt van mezelf verwacht, stomme neveuze gevoelens :x
    Is ook helemaal niet goed voor de vruchtbaarheid volgens mij. DUS ik ga zo maar even zennen!

Gelukkig over twee weken op vakantie!

11. Sprokkel, wat lief van je man!! Zo te horen zijn jullie er helemaal klaar voor!!! (En je neefje vind t ook allemaal wel best zo te lezen:D)

En ja die nerveuze gevoelens ken ik wel! Toen wij er voor het eerst voor gingen vond ik het ook allemaal zo spannend en eng. En ik was ook nog eens de eerste ronde zwanger!!! HElaas eindigde dat in een miskraam, dus vanaf toen werden het helaas nerveuze gevoelens uit angst ed. Maar goed, heel begrijpelijk dus hoor die gevoelens!

12. Hebben jullie deze maand eigenlijk al een gokje gewaagd,,,?;)

13. leonieke

leonieke Niet meer actief

Zo het niet alles met elkaar kunnen zijn? Druk op het werk en bijna vakantie (!!!!) kan al genoeg zijn.. Tel daarbij op dat je met iets heel bijzonders bezig bent wat waarschijnlijk HET geheim van je man en jou is en; voila..! Ik zou ook de wappers hebben.. ;)

Helaas moet ik bijna zeggen is het hier alweer wat gewend.. In het begin; de eerste vruchtbare keren onbeschermde sex vond ik zoooo bijzonder...

Na onze mk was het niet langer geheim dat we deze wens hebben en gaan mensen er naar vragen.. Soms heel ongepast.. Dus 'ons' geheimpje is het inmiddels niet meer. Verlang nu erg naar een nieuw geheimpje..;) ..welke we dan tot een week of 12 lekker voor onzelf houden..

Wat schattig van je man en je kleine neefje.. *zwijmel*
    Haha... belonen met 10% opslag in snoepjes... zal het onthouden..!

14. leonieke

Eerste gok moet NU gewaagd worden zo te lezen aan haar banner!!!
    Kom we jutten Arme Sprokkel ff op..... ;)

@Sprokkel You go girl...!!! Sprokkel moet op roze, Sprokkel moet op roze..!

15. Ja, maar ik ging ervan uit dat ze het ook al hadden kunnen proberen hoor!! (Anders heb ik deze maand weer geen kans...;)).

Dus Sprokkel, als jullie nog geen gokje gewaagd hadden::: Nu doen hoor!! Hup sprokkel, hup sprokkel!!! (En natuurlijk ook hup sprokkelman!!;):D)

16. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Fijn te horen dat ik niet de enige ben! Wat vreselijk van je miskraam, kan me voorstellen dat de boel niet erg ontspannen maakt...hoop dat dat nu wel goed gaat en dat je snel een mooie bol buik mag dragen!

Haha, ja hoor meer dan 1!! Om de twee dagen heel netjes en met erg veel plezier! Ik voelde mijn ovu erg goed, das sprokkelman kan niet misgeschoten hebben :p

Eigenlijk zijn het dus gewoon vlinders ipv nervositeit, die je naarmate de maanden verstrijken verwijnt. Hmm, misschien moet ik ze dan maar gewoon koesteren!
    Ook voor jou doe ik een ritueel rondedansje om onze appelboom voor een vruchtbare nieuwe maand en 12 weken een heerlijk gezond geheim!!:D

Hahahaha! Volgens mij loopt de banner achter, heb flinke liespijn gehad donderdag, vrijdag en zaterdag...en netjes geklust dus om de 48 uur. Dat ei ontglipt niet!!! hehe :D

Jullie ook succes met de leo- en marjoleinenmannen!!!

17. leonieke

Sprokkel, Haha.. Ohja, dat was jij met je rituele rondedansjes.. :D

Beter teveel geschoten (gespoten zo u wilt.. :)) dan te weinig!
    Ik bedenk me nu net wel dat je dan tegen je NOD aan op vakantie bent.. en ons in spanning achterlaat.. :$
    Kunnen we een regeling treffen? :D :D :D

18. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    he jipiejeee.....heb zelfs nog meer goed nieuws voor je.

ik verjaar 13 augustus en ik geloof dat het op een vrijdag is dit jaar.
    dus dat moet geluk brengen en anders een hoop hcg.....ik stuif nog wat door naar je. hihihihihi!!! 13 is ook mijn favoriete nummer dus dat kan niet meer stuk.
    hcggggggggg......zo voor de 13de he!:D;):D

marjolein....gewoon doorklussen hoor meid. die MRI kan gewoon doorgaan en jij moet gaan klussen. zwanger worden ja!!!:);)

sprokkel...dank je voor je lieve reactie
    saskia....jij ook dank u! jullie zijn lief!!

sweet.....is er nou alweer een ei zoektocht aan de gang. zal ik mijn keel dan nog eens open zetten?;)

eternity....zeg wat is dat nu witte test? dat kan niet he.
    hier op het forum was een meisje dat pas op dag 9 positief testte. dus...ik geef het nog niet op hoor. snap wel dat jij dat gevoel hebt maar ik nog niet.
    ik blijf duimen!!

beschuitje......ik heb ook zo lang getwijfeld en achteraf gezien nergens voor nodig. geloof mij ....ga ervoor...wie weet hoe lang duurt het.
    ik herken je gevoelens maar ik weet ook dat het mijn beste beslissing ooit geweest is!

voor iedereen hier...ik ben gister voor de eerste keer zonder zorgen naar de gynaecoloog geweest en genoten van ons meisje op de tv.
    wat een heerlijk gevoel. na al die stress was dat een verademing.

dat wens ik jullie ook toe iedereen hier......een heerlijk warm gevoel van dat kleine mensje in je buik, en ik weet dat iedereen ja iedereen in dit forum van ons een kindje in zijn armen zal houden.!!!

19. leonieke

...

20. leonieke

...

Deel Deze Pagina