Ik blijf niet weg voor Karen hoor. Ik blijf weg omdat ik door mijn eerlijkheid hier blijkbaar de boel zo op stelten heb gezet. En dat is voor niemand leuk. Voor mij ook niet. Ik ben nu gewoon bang om mijn mening te geven in de toekomst, omdat ik niet wil dat er oproer over komt. We zijn zeker volwassenen. En als er door mijn eerlijkheid zo erg gerommel komt hier, dan is de volwassen manier om jullie lekker te laten kletsen zonder mij. Het laatste wat ik wil is hier "ellende" veroorzaken.
Het zit mij ook niet lekker, ga bijna met angst en beven online zullen we maar zeggen. Maarrrrr, ik vind ook dat wij niet dit alles op onze schouders moeten nemen, we kunnen het niet voor ze oplossen en dat moeten we ook niet willen. Toch zullen we er met zn allen wat aan moeten doen om dit hokje weer eigen te maken... en ik hoop echt dat het met de verloren kippetjes weer goed komt en dat ze hun plekje hier op stok weer kunnen vinden!!! fijne avond, ga op de bank ploffen
Hey kom op meis..... gewoon hier komen en mee kleppen en ja het zal wel even moeilijk zijn om je mening weer te plaatsten maar wij zijn het hoor!!! Knuff (ps ik moet even gaan douchen mijn mannetje heeft mij net een grote shocosoes in mijn gezicht en haar gedrukt en ik ruik een beetje zuur)
Denk dat je gelijk hebt maat ja dat ben ik ..... kan er niet zo goed tegen.... en nu ga ik echt even douchen fijne avond nog knuff
En toch lees ik tussen jou regels door dat je hier helemaal niet weg wilt.... en terrecht. Vergeet niet dat jij niet de enige bent die zijn mening heeft geventileerd en dat niemand jou of anderen veroordeeld omdat je je mening hebt gegeven. Heel veel kipjes hier delen iig een stuk van jou gedachten en niemand maar dan ook niemand van de kipjes hier willen en kunnen jou missen!! Dus ren niet te hard weg en geef ons kipjes nog een kans *trekt haar allerliefste niet te versmaden kippensmile* natuurlijk zal je in eerste instantie voorzichtig zijn maar volgens mij lopen we allemaal op kippentenen en laten we eerlijk zijn voor sommige kipjes onder ons is dat nu al best een onderneming Lieve meis, laat je niet wegjagen omdat je denkt niet welkom te zijn, zoals ik al in pbtje schreef blijf.... alsjeblieft *trekt pruillipje wat heel moeilijk is bij een snavel* knuffel Rieanne
@ Eternity!! Je was er weer even......... Je zet heus niet weer de boel op stelten hoor. Voor iedereen is het nu duidelijk dat we niet allemaal dezelfde mening hebben, maar dat is logisch toch?
Hier ook zo een held, kan er ook nooit zo goed tegen dingen op zn beloop te laten maar probeer het een beetje te relativeren, we kunnen niet in hun velletje kruipen.... misschien moeten we hun plek op stok nog even wat meer opfleuren Fijn zo een mannetje, waren jullie je 16 weken echo aan het vieren??? Boefje trouwens er niets over te zeggen hier!!!!! knuffel
Ik moet eigenlijk heel dringend het volgende ikea kastje in elkaar zetten (gisteren de eerste in elkaar geprutst) maar ben veel te veel ZP verslaafd aan het worden
Het was moeilijk, maar je hebt me weer laten lachen! Dank je wel. Ik zal mijn best doen om voorzichtig mijn snaveltje hier weer te laten zien dan.
Mwah heb een kastje met laatjes, hou inderdaad schroefjes over en niet al te moeilijk maar wel onwijs veel werk, gisteren 2 uur bezig geweest met 1 nachtkastje....enne ben best handig....
Die van mij helaas 2, sasseman zei net bij het eten wat heb jij voor schrammen op je arm....ik zei dat is omdat jij die ikea kastjes niet in elkaar wil zetten
Heey meiden, Heb het niet helemaal gevolgd en nu geprobeerd wat bij te lezen, maar het is zoveel... Jammer van de discussie die er loopt, maar ik vind het ook wel weer heel mooi en lief om te zien hoe iedereen dan reageert. En ik moet toch elke keer weer smakelijk lachen om de kipkip methode die toch regelmatig langs blijft komen. Kon de lijst zo snel ff niet meer terugvinden (staat volgens mij echt heeeeeel veel pagina's terug) Wilde ff weten wie er nu binnenkort weer afspraken hebben ed EN waren er deze week ook niet heel veel NODs??