Zo.. en nu wacht mij de huishoudelijke taak een voedzame maaltijd te bereiden... Toedeloe.. tot vanavond!
@ Jippie cool dat alles met nr 13 als je nog een zwarte kat tegen het lijf wilt lopen heb er 3 @ Saskia Zie je nou wel is je belletje naar de ha toch niet voor niks geweest, nu hopen dat ze snel wat voor je kunnen doen ik duim in elk geval voor je... @ Sweet go eitje go eitje Maak je nog even een foto van je ei-creatie @ Marjolein, morgen gaat het dan eindelijk gebeuren, ik hoop zo voor je dat ze dan iets vinden waar je wat aan hebt en dat ze je snel kunnen helpen aan dat wat je graag wilt.... in gedachten ben ik morgen met je mee hoor * Pakt je handje vast* @ Kristel ik zie je al zitten haha kreunen en steunen en helemaal beurs als je het maar leuk hebt gehad dat is veel waard Hier alles goed hoor, ja buikje begint volgens man anders te worden dikker en ander vorm zegt hij , zelf zie ik het nog niet Maar dat zal wel niet zo heel lang meer gaan duren ben ik bang @ emke das goed te horen dat je heerlijk hebt genoten, je hebt het verdient hoor!! Lekker genieten jij KNUFF
Ik heb niet alles bijgelezen, maar ff snel: @sweet: ik weet het wel, maar ik heb na die nega test niet zoveel hoop meer. Ik wacht het gewoon rustig af. @marjolein: ik weet niet waarom ik het psychologisch tegen zou houden. Na die witte test, had ik meteen zoiets van: nou oma, kom dan maar weer... Maar ze komt niet. Ik heb niks, nada aan tekenen van ongi. Maar ook niet echt van een zwangerschap. Heb alleen wat gevoelige boobs, maar verder niet echt. Ja, en ik ben erg moe. Maar dat kan overal door komen. @leonieke: normaal heb ik 'n cyclus van 28, dus zou zondag NOD zijn. Maar als het over een paar dagen er nog niet is, dan test ik wel weer! Knuf!! @kristel: dank je meis! Ik heb nog genoeg testen in huis, maar na 1 nega test, durf ik natuurlijk helemaal niet meer. Leuk zeg, Tilburg kermis! Fijn dat jullie ff tijd hadden voor z'n 2tjes.
@Sprokkel: Ja, het is inderdaad goed voor zowel mezelf, mijn kids als mijn man, om alles zo snel mogelijk weer in het juiste perspectief te kunnen zien. Met mezelf in mijn verdriet wentelen komt niemand namelijk een stap vooruit. Gelukkig is het me vanaf vandaag wel weer goed gelukt en is de ergste teleurstelling alweer weggeslikt... @Eternity: Oh jee, meid, wat spannend... misschien toch zwanger???? @Saskia: Fijn voor je dat alles nu eens goed onderzocht gaat worden. Zal wel een hoop onrust weg nemen, lijkt mij. Hoedanook, succes ermee...
Kristel heeft gisteren nog op mijn foto gereageerd, dus, volgens mij zit het daar wel goed... Maar van Evelyn en Alexandra heb ik inderdaad ook al een tijdje niks meer van gehoord of gelezen. Hopelijk alles in orde!
Oke, ik tel ff mee... dus vandaag cyclus dag 30... Stel dat je weer een uitschieter hebt van 34.. (zou raar zijn, maar heb je eerder meegemaakt) dan zit je vandaag 4 dgn voor NOD... dat zou op z'n vroegst een positieve test kunnen opleveren.. EN... dan was zondag (6dgn voor nod) dus echt te vroeg voor een streep... Zeker als je klachten er nog zijn, en geen oma-signs te voelen zijn, kan het echt nog.. Snap wel dat je er niet op durft te hopen hoor.. dan komt het weer zo hard aan.. maar toch.. Als het aan mij ligt dan denk ik je gewoon NU zwanger, goed..? Hex, haha.. die 9 moest een ( zijn... Hmm... Ik ben slecht in rekenen maar zooo erg?!!
96 dagen maar idd je weet nooit het is niet makkelijk hoop te houden denk ik.... maar duim nog wel voor je hoor je weet nooit
Huh... Ik doe iets geks geloof ik... kun je jezelf niet quoten??? Hexje, Zie mijn wijzigingen in mijn eerdere bericht... wijzigingen staan in blauw..
Haha geen idee of je jezelf wel of niet kan quoten sorry moest enorm lachen wou bijna gaan uitrekenen waarneer ik mocht gaan testen
Jij mag niet meer testen Hex, en dat weet je best...! Whahaha.. stond ook wel een beetje gek inderdaad.. ik heel serieus meerekenen.. en dan zoiets typen.. *Niemand neemt me ooit nog serieus hier, snik*
Je bent een schat meid!!! Dat je al dat rekenwerk even voor me hebt gedaan! Maar als oma er overmorgen nog niet is, zal ik nog een testje wagen. Heel stiekem heb ik nog wel 'n heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje hoop, maar ik durf niet zo goed! Muts ben ik hè!
Hahahaha, dan was het idd VEEL te vroeg getest zondag, als ik nog 96 dagen voor NOD zat! Dat verklaard een hoop!
Nee hoor, je bent geen muts... = juist heel logisch! Maar met die eerdere uitschieter van 34 dgn kan het echt nog... (Heb je gekeken hoeveel hcg die testjes van de apo nodig hebben??)
Eternity, testen!!! NU!!!! Haha, nee hoor meid, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten (kom ik nu nog geloofwaardig over??). Maar ik heb echt waar goede hoop voor je!!! @Hexje, dank je voor je lieve woorden. Ja morgen idd D-day... Nouja, dan nog een weekje of 2 3 tot de uitslag, dus morgen stelt eigenlijk niet zo heel veel voor... Femke, wat een heeeeerlijk gevoel...!! Ik wil ook, ik wil ook...! Echt hoor meid, geniet met volle teugen van dit wonder in je buik!! @Beschuitje, wat goed dat jullie al zo je best hebben gedaan en beschuitman flink geschoten heeft (haha, vond m zo grappig Leonieke!) Spannend!! En nu afwachten maar...8)
De uitslag duurt dan idd nog even maar je bent er wel af en je kan daarna gewoon weer aan de klus dus je hoeft niet over te slaan Kijk das weer positief
Ja precies, daar ben ik ook heeeel blij om Nou maar hopen dat mn ei ietsje eerder komt, want precies dat weekend ga ik een weekendje weg met mn meisje en oma... Hoe kunnen we het zo plannen he... en dat allemaal dankzij de miskraam. ach ik gok zelf op een beetje op de volgende ronde, dat zou ik wel heel speciaal vinden en daar was de miskraam juist weer voor nodig he!!
Haha anders laat je je mannetje s´nachts stiekem langskomen en dan maar in de auto of zo doet hij vast en zeker voor je Maar misschien heb je idd wel een vroeg ei je kunt het eerder geplaatste plaatje natuurlijk even printen en inkleuren om je ei even te helpen Maar wel lekker hoor een weekeindje weg
hey marjolein, bovenstaande was ik niet hoorrrr....wij hebben juist nog niet geschoten haha...je bent in de war met iemand anders Alle lieve meiden die reactie hebben gegeven, echt super bedankt ! Ik begin gewoon weer te twijfelen door mijn lieve beschuitenman. Hij heeft echt wat beginnersvrees denk ik. Hij is echt heel leuk met kinderen, neefjes en nichtjes. Weet zeker dat het goed gaat komen. Maar ja hij maakt mij ook gewoon aan het twijfelen...ik wil wel dat hij het ECHT wil.Hoe was dat bij jullie, zij de mannen op een gegeven moment toch echt om gegaan of kwam dat pas tijdens de zwangerschap of zo ?