Pfffffffff.... eindelijk aanbeland bij de laatste pagina... arme kippenteentjes bijna finaal afgesleten. Haha heb erg weinig onthouden maar ben er wel achtergekomen dat een leven buiten zp word bestraft met heel veel leeswerk haha. Ben blij te zien dat mijn kippekoppie nog steeds werkt en dat er weer wat kipjes op stok zijn gekomen. @Karen, knap van je eerlijke woorden, er is denk ik heel veel moed voor nodig om jezelf zo open te geven. @Mykelti, wat oma????? die had ik echt niet aan zien komen, grote knuffel meis!! Wat leuk dat je in Deventer hebt geshopt... ben je vast wel tegengekomen want ik liep ook in Deventer. Had heel driftig kleding geshopt voor Tom en mezelf, was daar ook heel blij mee totdat manlief de opmerking maakte of ik voor die paar weken echt zoveel nieuwe kleren nodig had.... humhhhummmm... toch maar heel wat terug gebracht en wacht nog wel even totdat ik weer moet shoppen.... ga nu nog niet positiekleren inslaan!! Ben blij dat de kipjes weer goed op de lijst staan en wat mij betreft mogen kipjes die snavelloos zijn van mij ook van de lijst... maar ze staan me niet in de weg. Meiden ik ga hier even puinruimen... ben vandaag echt goed bezig not!!! Vanochtend eerst verslapen, half negen werd ik wakker en om half negen moet Tom op school zijn Kind naar school gebracht en toen bij een vriendin blijven plakken voor koffie, terwijl mijn hele huis op de kop staat, Tom opgehaald van school snel gegeten, boodschappen gedaan *brood was nu echt op* en toen met vriendin en kinders richting bioscoop gegaan... film draaide pas om vier uur stonden we daar om half drie , dus cafe in met ballenbak kids lekker laten spelen en wij teuten.... vier uur toch de film gered en om 18.15 thuis. Om daar erachter te komen dat de fiets van Tom bij de fietsenmaker had moeten staan voor een servicebeurt *moet voor de garantie* dat mijn nieuwe telefoon vandaag zou komen en dat er een buurman zou komen om de waterleiding passend te maken voor de nieuwe kraan.... goede man zou er om half zes zijn....diepe zucht. Het is vandaag echt mijn dag haha Morgenochtend zwemles....mag hopen dat ik het haal haha fijne avond kipjes liefs
nou niet echt sanne.... heb het behoorlijk warm (hormonen) denk ik. kom maar lekker tegen mij aan staan kippie.....ik ben nogal warmbloedig.!
Hmmm opvliegers horen bij zwangerschap? Heb al heel de week dat ik het ineens warm heb, niet een beetje maar echt warm. En nee ik ben niet ziek, clomid kuur is alweer twee weken geleden. Zou het dan toch?
het dampende kopje thee gaat mij vast zo weer opwarmen, ook meteen ff warmere sokken aan gedaan! de andere man in mijn leven (bunny) hupt wel rond mijn voeten maar gaat er helaas niet ff tegenaan zitten....
mijn nijntjes doen dat helaas ook niet, ze lopen er naar toe, ruiken even en denken dan bah en lopen weer de andere kant op. Hallo bolletjes wol waarom heb ik jullie anders gekocht? Nee hoor ben dol op mijn fluf en snuf. Namen bedacht door buurmeisjes.
ik herken het fem!! ik heb de hele tijd het al warm al moet ik toegeven dat ik sowieso in de winter een kachel ben en vriendlief graag tegen mij aan komt liggen. maar eh....nu heb ik het nog een tandje warmer. dus wie weet femke....ik duim mee! en hard ook nog! als ik dan ooit bij jou mocht zijn voor die foto's dan kan ik er ook maken van jou ( dat leer jij mij vast wel dan) zou dat niet gaaf zijn he!
@ Femelepem waarom mag je nu nog zoethout thee hebben??? Is daar iets mis mee???? Ik drink namelijk of zoethout of sterremunt.... en heb in het begin van mij zwangerschap er heel wat liters van achterover gewerkt @ Sanne ik had in het begin ook opvliegers maar nu warmbloedig geen koude voeten meer (heerlijk) en heb het gauw heel warm ook in bed maar das wel lekker hoor
dus, van een zwangerschap krijg je het letterlijk warm! das nog eens goed nieuws! wij gaan heeeeel hard aan de klus komende tijd
lieve sanne, kom lekker tussen hexje en mij zitten... krijg je langs twee kanten warm! geef hier die koude pootjes van je.
Zeg bunny ga eens even braaf liggen Please toe maar je kan het Ik heb ook een konijn en die heet slalip maar die zit nu lekker buiten in het buiten hok als het weer echt koud wordt dan mag het verwende ding weer lekker de hele winter binnen
geloof dat die van mij dan echt verwend is, mag het hele jaar binnen. huiskamer is zo'n beetje zijn hok! nou ja, 's nachts gaat ie in z'n eigen hokje met een snoepje