he mykelti...ik heb nog helemaal niet gezegd dat ik het super gezellig vind dat jij er weer bent!!! alleen jammer van die oma he...het wordt toch eens tijd dat we die uit dit kippenhok gaan sturen he..voor iedereen!
Nou ik heb hier ook nog 4 katten rond racen (hevige 10 min) waarvan mijn konijn er met 1 is opgegroeid en dat is een schattig stel.... maar mijn andere kattten worden achterna gezeten en geterrotiseerd door mijn konijn Dus als ze los is dan zijn de katten gauw weg hahaha Die van mij vindt het heerlijk buiten het is meer mijn ding dat ik het zielig vindt dat ze in de winter buiten moet haha vandaar dat ze dan lekke bij de kachel mag
aha hexje...veel verwende dieren bij jou thuis... amai wat gaat dat zijn als je twee kindjes er zijn zeg. die gaan verwend en graag gezien worden!!!!!!
oh, ik zou mijn konijn ook zeker in de winter nooit buiten laten zitten (terwijl ze daar prima tegen kunnen), lekker bij mij binnen is veel gezelliger! een kat erbij lijkt me heel leuk, maar mijn andere mannetje is niet zo'n fan van katten, is meer van de honden.
Nog meer verwende ben ik bang haha heb 3 katten die gek zijn op kinderen en van de uk (5mnd) weet ik het eigenlijk niet maar denk dat het wel goed komt met hem denk dat de kids straks ook van de katten geen aandacht te kort gaan komen En het konijn ja dat ga ik maar niet gelijk proberen haha die is nog al eigenzinnig haha maar wel een schatje hahaha
oh wow 6 honden sanne... ik heb een hele lieve blonde labrador...die nu op mijn voeten ligt. hij is zo een sweetie... 6 honden lijkt me ook super cool !
@sanne, 6(!!) honden, jemig zeg! toch niet al te grote of heb je gewoon enorm veel ruimte? mijn schoonouders hebber er 4 enorm lieve schatten van honden, errug leuk!
Mijn bunnies zitten buiten ook in de winter. Deze winter hebben ze zich prima vermaakt. Extra veel hooi en stro. |Ze vonden het heerlijk.
Ik heb van groot (Rotweiler) tot klein (Chihuahua) en alles er tussen in. De oudste en de jonste liggen te slapen en de est is nu met elkaar aan het spelen.....
Oeps sorry ... Yep, wat voor voer is het? Wij hebben nl muizen ipv ratten, maar sommige voeren kunnen ook wel voor muizen. Beter dan konijnenvoer i.i.g. Hebben jullie buiten ZP wel eens een gesprek waarbij je dan ZP taal gebruikt? Bv OMA enzo? Mijn vriendin begreep niets van het begrip OMA....moest wel lachen toen ik haar mailtje kreeg net...
Ik zou een nep konijn nemen in jou geval Of een vlaamse reus Maar 6 honden pffffff jij hebt vast en zeker heel veel ruimte om je huis heen8) Ik heb ook altijd honden gehdan tot dat in 2005 mijn beide diensthonden (ja ja ben een ex hondengeleider uit de beveiliging) overleden zou wel weer willen maar nu eerst kids
Hier ook een labje van 8,5 en een kruising lab/golden van bijna 13. Liggen de hele dag al in coma. Vermoeiend, zo'n vakantie!
Ik heb een boerderijtje met wat grond erom heen, dus ze kunnen lekker ravotten. Ook heel schattig om te zien als de kleinste stoer gaat lopen doen tegen de paarden....