Nee, ik ook niet. Ik kon 'm in ieder geval niet lezen. Hexje heeft me idd weer terug op de lijst gezet. Weliswaar met de verkeerde naam maar dat mag de pret niet drukken. Ik zal vanaaf eens kijken of het gelukt is. Ik kan hier op het werk niet op MSN.
Knuffel, Wat jammer dat het etentje niet helemaal meeviel! Maar als jullie maar gezellig hebben gezeten, en niet daarna hebben moeten Mac Donalds-en da's het belangrijkst!
Op je werk geen msn op de pc??? en je wilt wel chatten??? e-buddy kun je online mee chatten en hoef je niks voor op de pc te hebben Maar dat heb je niet van mij haha lol
Hihi, dat wist ik al, maar die site doet het hier niet... Sommige applicaties zijn hier geblocked! :x
Ik werk nu niet meer op de rontgen, ik heb daar maar 1 jaar gezeten. En ik deed daar van alles. Ik was vooral een informatiepunt, hahahaha. @leonieke: ik weet dat er een Esmeralda was, volgens mij was dat Hartediefje. Maar we gaan zeker 'n andere keer MSN-daten ja!
Precies! Gewoon een beetje gehaaid zijn! En dat kun je wel aan mij overlaten. Ik vind vaak wel een oplossing! 8)
goedemorgen kakelkipjes, hier ook iemand met een klein leventje naast zp... school, zwemles, kabouterdans, kaboutersport hihi vandaag ga ik even bij mijn paps en mams op bezoek, lees hubbie gaat daar aan de klus en mams en ik gaan theeleuten haha Dus ben later vandaag vast nog wel even op zp te vinden. liefs Rieanne
Hoezo zit dat er niet meer in? Dat komt toch pas over 5 maanden.. die gebroken nachten.. Ik kan het ook niet hoor! (meestal dan) Ben ook een echte vroeg slaper en op een gegeven moment heb ik gewoon niets meer te slapen over... En dan toch gapen, ken je dat? hihi..