Ahhh nu snap ik het.. manlief dacht hier ook dat ik zwanger zou worden van een magische blik uit zijn mooie ogen.. Nu heb ik het hm uitgelegd en snapt hij het eindelijk.. heeft ie het over zijn superzaad.. pffff maar vertel hem ook niet alles vanwege de druk! te veel vitaminen is slecht he! Maar na mijn mk begin dit jaar ben ik ook heel lang duizelig gebleven... Voelde het aankomen, net of ik de werkelijkhid verloor.. Maar als je het niet vertrouwt gewoon de arts bellen! @all.. wat een plaatjes hier.. weet opeens niet of ik wel een kippetje wil zijn!
mijn mannetje houdt de cyclus net zo in de gaten als ik, ga er vooralsnog vanuit dat ie kan presteren onder druk we zullen het in de komende dagen wel gaan merken
En die van mij, en die van mij. Ik zei net tegen hem dat ik "de hele dag al" ongi krampen heb. Zij reactie: oh.... Zucht.
ja, ik heb ook wel een kanjer hoor . ben ook heel blij dat hij meeleeft en meedenkt, maar ik heb hem moeten beloven niet te veel dingen over bloed enzo te vertellen, dat vind ie niet zo leuk dus dat gooi ik er hier wel uit
Jullie hebben vanmiddag bijna 20 pagina's volgeklept........Was weer even bij lezen @Kristel Ik zou voor je eigen geluk gaan en zeker als ik hoor hoe je vader in het verleden heeft gereageerd... @Knuffel Ik wil je niet zenuwachtig maken, maar bij mij begonnen 8 a 9 dagen voor NOD ook de krampen.....
goed van je dat je gestopt bent met roken! mocht je wat aankomen, weet nog wel een goed dieet voor je (zelf 6 kilo in 10 weken kwijtgeraakt).
He hier terug van uitje van manlief zijn werk, errrrrug vermoeiend, ik deed niet mee aan het programma, maar had mijn eigen programma met zoonlief, was een soort survival achtige dingen, met strand en meer en bos, nou dan weet je het wel. PFffffff......... @Alcohol en net zwanger (1/2 weken, ECHT GEEN PROBLEEM, weet ik uit medische bronnen, dat is een trucje van moeder natuur)