Hmmmmmm, toch maar heel rustig op de sofa blijven zitten dan. Iemand zin in een spelltje monopoly of zo, dat duurt lekker lang... Wat goed zeg! Hoe lang al?? Ik ben vorig jaar maart gestopt. Als je even een oppepper/maatje/afleiding nodig hebt weet je me te vinden!!!
ik ben deze week gestopt en opzich is het prima.. (wel vaker gestopt... zucht) Maar manlief rookt ook, dus lastig.. Wat voor dieet just?
Een week gestopt, nou ja nu dan "alleen maar niet meer beginnen". Hier idem. Ik gestopt, vriendlief rookt nog. Tja, ieder moet zelf willen stoppen, anders werkt het mijns inziens niet... Wel volhouden hoor! Je weet waar je het voor doet (nou moeten onze mannen dat ook nog inzien)
Heeeeee dames, wat een gekakel zeg de afgelopen dag heerlijk weer. Wij waren een dagje uit en kon het niet laten om toch nog even langs te wippen voor het slapen gaan. en wil toch ook nog lekker ff reageren op wat gekakel hihi. @kristel; Je hebt groot gelijk gewoon lekker door gaan met klussen America kan altijd nog. En het is verschillend per vliegmaatschappij. Met Martin air mag je ook tot 7 mnd vliegen(met briefje van vk) @nanette77 super goed joh dat je bent gestopt, wel knap hoor zeker als je partner nog wel rookt. @knuffel; balen zeg die krampen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook al ruim anderhalve week last heb van pijn in mijn buik en denk dus ook steeds dat oma om de hoek komt kijken.maar tot nu toe nog niks maar ik ben het echt op de dag af en dat zou a.s. maandag zijn dussssss afwachten maar. ik zal voor je duimen knuf. @lentebloempje; och jeetje nog geen duidelijkheid je geduld word op de proef gest. Ik hoop dat je maandag beloond word met een hele dikke vette positieve test. ik duim voor je knuf. zo kippetjes dit hert gaat lekker plat heb @@@#$%^&%* nog steeds pijn in mijn buik trusiie pussie
ik ben nu mezelf aan`t quoten(ZIE JE BEN ECHT EEN HERT) maar zie net in mijn banner dat ik 1 dag overtijd ben ben ik dan in de bonen 1 aug. was de eerste dag van mijn laatste ongi. en meestal word ik het op maandag en heb echt een regelmatige cycles van 28 dg het zou toch niet nou ja `t is al laat ik ga maar slapen ik sla allemaal war taal uit truste.
Ben ik weer zo vroeg van de stok afgevallen!!! Ga nu toch echt denken dat iemand me er iedere keer afduwt............. @Jolanda Zou vandaag eens even rustig gaan rekenen en anders een testje??
@Mykellti, duizeligheid had ik ook na mijn VMK, wat bleek, ik was toch niet helemaal opgeschoond, want pas de 2e menstruatie werd ik opgeschoond door moeder natuur. Maar ook toen bleef het wel maar niet meer zo extreem. Het kan van alles zijn maar ik zou gewoon ff langs gaan en ff laten controleren of alles echt schoon is. @Knuffel, ik zei op een gegeven moment niks meer van mijn symptomen, en hij begon zelfs ook mee te doen. De laatste ronde vond ik de gekruide chips erg lekker, en opeens tegen mijn NOD aan niet meer, dan keken we elkaar aan en hadden zoiets van....nee betekent niks. @Nanette, you go girl!!!! @Jolan, zit je nog te wachten op je menstruatie dan??? Ben je al overtijd? @Lentebloempje, heb je getest??? @De rest, als ik iemand vergeten ben, knuff. @Kristle staat onze car pool date nog 4 september?
Ik heb een vraagje.......... Gisteravond en vanmorgen had ik 2 keer echt een heel licht bruinig streepje met afvegen. Gaat het nu mis of gebeurt dit soms?
Dit kan soms gebeuren en zolang het bruin is en geen helder rood zou ik me nog niet heel druk maken... maar kan me voorstellen dat het je angs aanjaagd!!! Als je twijfelt gewoon bellen met je ha of vk! lief rieanne
Jolanda, jij maakt het wel spannend!!! en als het raak mocht zijn wat je natuurlijk heel hard is gegund dan zet je de traditie mooi voort!!! Spannend hoor, ik zou ook even rustig rekenen en dan gewoon een testje ertegenaan gooien haha. Hier eindelijk mijn knaltest gekregen...pffff kan weer wat opgeluchter ademhalen. liefs Rieanne
@nanette, ik heb het eiwitdieet gevolgd van Dr Frank, goed vol te houden vond ik! nu een combi van Sonja, Frank en mezelf voor gewoon een evenwichtig eetpatroon zodat ik de kilo's er ook af hou. gaat erg goed, niets meer aangekomen sinds ik gestopt ben
Rieanne, super dat je een knaltest hebt!! heel fijn voor je! even een technisch vraagje, 4 weken zwanger, dat is gerekend van de dag van je laatste ongi of vanaf je eisprong?
Pak je agenda eens..... 1 augustus was op een zondag.... Ik zou zeggen testen! @Sanne: bruin kan geen kwaad, helderrood is niet de bedoeling (Femke, waar ben je???, zij heeft dit ook gehad). @Rieanne: gefeliciteerd met je knaltest!!! Hier nog steeds misselijk (of eigenlijk alweer, gisteren avond was het een heel stuk minder). Verder niets te melden....
Goedemorgen kippetjes @ Nanette je blijft een kippetje hoor gebraden of niet En super dat je gestopt bent met roken! Ik ben inmiddels ook meer als een jaar gestopt en knuffel ook las ik dus we slepen je er wel doorheen! Je kan het! Bij mij hielp veel fruit eten als ik trek had ergens in of iets gaan doen om mijn gedachten te verzetten..... @ Jolanda 1 aug was op zondag............... @ Sanne ik heb je niet van de stok gegooit te minste dat hoop ik @ Rieanne wat goed je knaltest geeft je denk ik toch wat meer rust..... @ Knuffel jij maakt het ook spannend hoor met je misselijkheid.... hmmm hoop dat de week snel om is voor je.....