Ach ja, ik probeer het zoveel mogelijk te negeren. De "ongi-krampen" zakken nu weer wat af. De misselijkheid blijft wel nog steeds, dus negeren is een beetje moeilijk. Ik heb nog steeds geen vrijwilligers voor een spelletje op de sofa... Iemand?? Leuk om de tijd te doden. Ik zet wel een pot thee en heb ook heeeeel veel chocolade...
Wat fijn dat je een knaltest hebt! heb gister de meest roze sokjes met roezeltjes gezien... heb ze braaf laten liggen hoor Dikke knuf Lisa
Bij jou klinkt het allemaal wel spannend hoor! Wanneer wilde je gaan testen (of wacht je nog even rustig af)???? Kristel, dan mag jij Fem haar portie chocola ook. Kofiie of thee iemand???
pas zaterdag de 4de testen???? Je kent de afspraak die gemaakt is? geen aankondigingen van een zwangerschap tijdens de hightea????
Beetje dezelfde klachten als jij knuf. Misselijkheid en opvliegers. Krampen nog niet echt gehad. Behalve gisterenavond. En af en toe het gevoel alsof ik vene heel diep adem moet halen, een soort van bezorgdhied, zenuwachtigheid. Heel raar. Heb ook geen enkele reden om me zo te voelen.
Ik kan er niks aan doen. Hij is zaterdag de 21e of zondag de 22e gesprongen. MAar ik zal niks aankondigen tijdens dde high tea
Je kan natuurlijk een dagje te vroeg testen.... Of een adg te laat uiteraard! Kristel, de thee staat klaar. Nog voorkeur voor een smaakje??? Hexje, je bent toch niet op je toetsenbord in slaap gevallen???? Of gewoon vergeten uit te loggen (zoals mij heel vaak gebeurt).
Ik ben er weer vandoor Cruella de vil en aanhang staan over een half uurtje voor de deur. (schoonouders)
Maakt mij niet zoveel uit. Monopoly, Kolonisten van Catan, of lekker ouderwets mens erger je niet.....
hmmm of verstoppertje... ik ga er zo even vandoor... Jamie wilt niet slapen, ik ga effe met m naar opa en oma kan hij daar even zijn energie kwijt, heb ik vanavond tenminste een slapend kind....