Ik heb gisteravond en vanmorgen met afvegen een heel klein (doorsnede 1 mm) beetje bruin gespot. Kan dit kwaad?
tja ik weet het hexje....het gaat altijd zo bij ons. wij moeten eigenlijk de dag zelf bellen om 12.00 uur om te weten als we vrij zijn. hoe kan je dan iets plannen? als je pas dan weet of je vrij bent. dus ik mag nu van geluk spreken dat ze het morgen al willen zeggen....pffffff maar ja zo is het.. lieve sanne. ik heb tot 11 weken zwangerschap flink wat bloed verloren. maar dat was oud bloed/bruin bloed zeg maar. dus 1 zo een veegje zou ik me nergens druk om maken. bij mij was het veeeeeeeel meer. als je krampen krijgt ( echte krampen dan he) is het niet goed. maandag even je gynaecoloog bellen maar die zal je vast hetzelfde zeggen. don't worry.....
Hebben ze bij jullie niet zoiets als de cao??? Als je niet binnen 2 weken na je aanvraag uitsluitsel hebt kun je er vanuit gaan dat je vrij bent (en dat is geen grapje....) Maar het blijft raar....
hahahah cao....wahhahaahah daar zijn ze nu al een jaar over ruzie aan het maken. dus ik weet niet eens of we een cao hebben. ik volg het allemaal niet meer hexje..... ik hoop dat ik je kan vertellen wat ik doe als ik je zie op 4 september dan zal je het beter snappen denk ik ( tja en dat maakt het nog niet goed hoor!!!)
goed zo sanne....hoort er allemaal bij hoor dat ongerust zijn en zo. en je druk maken verandert toch niks. voor jou een plakbeeb!!! voor iedereen hier een plakbeeb!
Haha komt vast goed ze moeten je gewoon vrij geven anders komen we je kipnappen en caoloos dat zo wel heel raar zijn haha.....
@Femke: ik ben zo langzamerhand wel heeeeel nieuwsgierig wat voor wek jij doet. Ik kan er geen touw aan vastknopen.. @Hexje: als mijn arm het weer helemaal doet mag je je strijk gerust komen brengen hoor! Ik vind het niet zo'n probleem. @Sanne: je mag weer een beetje normalen adem gaan halen (en je dus niet heel veel zorgen maken).
he knuffel....is niks speciaals hoor echt niet. ik kan het hier gewoon niet zeggen. das alles. maar stel je er niks bij voor hoor!!!
@Hexje: ik ben op de vakantie gevallen en heb daarbij mijn rechter schouder een "beetje geblesseerd". Het gaat wel steeds beter hoor, maar strijken zit er nog even niet in. Net zoals het aanrecht afdoen met een doekje, dezelfde beweging, gaat ook niet... En ben jij niu niet nieuwsgierig naar wat Femke doet dan (vast wel, maar gaat dat nu natuurlijk niet meer zeggen)
Och jeetje..... Gevallen hmmmmm hoop dat het gauw goed gaat met je schouder.... en je mag je strijk ook wel hier brengen hoor tegenwoordig ga ik op een stoel zitten strijken gaat het allemaal net wat makkelijker Tuurlijk ben ik nieuwsgierig haha ze moet gewoon de 4e vrij zijn kan ze het allemaal vertellen hahaha
Allen, Hallo ben er ook weer. Gisteren zowaar tot 21 uu droog gehouden daarna 'water in de sloot, handel dood..' Wel weer goed verkocht.. mensen die de zooi echt uit de auto staan te trekken... hilaaaarisch! Net naar de zwarte markt geweest.. we waren niet de enige met dat idee zeg maar.. Pfff...! Sanne, Niet perse ernstig, wel vervelend en onzeker. Gewoon vk bellen morgen!! Ik denk aan je..! Femke, ook hier in de branche (mondhygiëniste) geen cao.... Geen rechten, maar....... ook geen plichten So: get in the car de 4e!!!
Hahah dan is het wel jammer dat wij die kop niet gaan zien als dat mens bij haar oma op de koffie gaat en dat ding ziet hahahaha
Nee lieverd, is oud bloed of een vaatje wat gesprongen is. Adem in adem uit, weet dat het onzekerheid geeft, maar weet je mijn verhaal nog, of kwam je daarna pas. Anyway, ik had wel wat meer dan beetje bruin....... Gaat goed!!