hahaha ik zie al die kippies staan om het nieuwe topic te openen. hahahahahahah ik zie pluimen en veren in de lucht vliegen en hun pootjes over de grond schraven hahahahahahahah ik zie het beeldig voor me. sorry....ik laat me even gaan.....
kan iemand mij de gegevens voor utrecht doorgeven? waar het is en waar je kunt parkeren? ik weet dat het hier ergens staat maar niet op welke pagina. en dat wordt lang zoeken he.......
hihi.. Zelfde 'probleem' hier... In de laatste lijst van Kristel zojuist staat de naam van het Restaurant. Ben -as we speak- aan het google-en.. Restaurant Bis Utrecht Hier de link. Als je op contact klikt zie je een plattegrondje..
Hihi.. dat is attent van je... Chicken-fight.. zie het inderdaad al voor me... Zo'n witte kip met een dik blauw oog... LOL Zag dat je vk date's op de lijst staan! Nu wordt het 'echt' echt hè!!!
kippies opletten!!! heb even opgezocht. als je wil parkeren dichtbij restaurant Bis in Utrecht dan parkeer je in parkeergarage springweg strosteeg 83 3511 VR Utrecht is makkelijk als je met gps moet rijden!!!! heb even op google opgezocht waar je best je auto kwijt kan!
ik zal ook nog even mijn bijdrage leveren voor het halen van de 5000 vandaag! zet mop kippetjes, we kunnen het
Heb heel lang getwijfeld of ik al zou bellen maar manlief gaf de doorslag haha. Hij begint binnenkort op een ander filiaal en dan kan hij nu alvast zn dagen vast zetten zodat we samen naar de echo kunnen... maar het word nu wel heel echt idd.
@rieanne, wat lijkt me dat fijn om een afspraak te maken! spannend hoor, zo'n klein wondertje op de echo te zien. het is niet jullie 1e, maar vast net zo spannend
Ah..wat lief van je man! Maar het is toch ook fijn dat er een datum staat.. ook al duurt hetnog wel ff... wachten wachten wachten... zwanger worden/zijn bestaat echt vnl uit wachten hè..??!!