30+ Kippetjes hierkomen!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lobi, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suussuus

suussuus Niet meer actief

@saffron, hoe is het met jou meid ?

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Marjolein, Ook hier helemaal in een deuk gelegen om de converstaie van jou en Sweet van gisteren. Gelukkig kun je er zelf hard om lachen, want ik kan me zo voorstellen dat de lol op het moment van die grote blauwe spuiten ver te zoeken was... :$
    Tja.. en dan nu het lange wachten.. Wij leidenje wel af hoor..!;)

Hex, Suus, Sanne, Natas.. Ja leuk facebook! Ben er na mijn acute-hyves stop wat meer mee bezig gegaan, maar ben nog een facebook-groentje..
    Ik zal jullie ff pb sturen voor de adressen en echte naam..:D

Hex, wow 5 cm elk? En je ziet nog niets van de buitenkant..? Hoe doet ze dat dames..?? :p

Eternity, Tjonge meis nog steeds op de wachtbank?? Er moet dit weekend maar eens duidelijkheid komen vind je niet?! Liefst met een roze streepje natuurlijk.. maar dit is ook onzeker..
    Jurk passen!!! Jaaaaa.. leuk!!! Heel veel plezier!:)

Saskia, Ermee leren leven.. daar schiet je ook niet zoveel mee op. Ik 'hoop' dat er wat uitkomt. Lijkt me erg onprettig!:(

Suus, Ah.. man is weer opgeknapt.. (gezien een van de eerste levensbehoeften..:))
    Fijn dat je niet meer Zuster-Suus hoeft te spelen. Nu niet zelf ziek worden he? Of... doe toch maar wel.. misselijk over een dag of 14..
    (niet dat ik wil dat je misselijk bent, maar dat zou leuk nieuws kunnen betekenen..snappevoux?;))

3. suussuus

@leo, je comprix:D:D:D
    ik hoop het ook zo, alleen dat ei is nergens te bekennen, nu de tom tom van hubbie het weer doet laat de mijne het afweten:x

4. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Hellup wil Suus der ei zich aaanmelden!!!!!! Heb je het al via anwb routeplanner geprobeerd???:D Of via opsporing verzocht....

5. saskia33

Gisteren echo buik gehad voor eventuele galstenen en officiele uitslag via huisarts binnen 2 werkdagen? Dus maandag ofzo? En dan eens kijken wat HA zegt. Dat maag-darm onderzoek is zo'n beetje het laatste wat ze nog kunnen doen (loop al 11 jaar met deze klachten) en als er niks uitkomt zeggen ze sorry het is toch echt PDS en daar kunnen we niet zoveel aan doen (geloof ik). Op dat maag-darm onderzoek zit ik inderdaad ook niet te wachten maar op zich wil ik nu wel eens alles goed gecontroleerd hebben.

6. suussuus

jeetje al 11 jaar met dezelfde klachten, en geen oplossing:(
    begrijp dat je alles gecontroleerd wilt hebben, om dingen uit te sluiten, ik hoop voor je dat je dat onderzoek gewoon voorlopig niet nodig hebt en deze ronde zwanger bent !!!:p

7. Eternity, nog steeds niet getest:(:$:( Zou ik toch maar heel snel gaan doen hoor, kun je er rekening mee houden met de jurk passen!!;)

@Saskia, ben benieuwd naar je onderzoek...hopelijk vinden ze wel iets, maar dan iets wat geen kwaad kan en heel makkelijk en snel verholpen kan worden! Succes!

@Leonieke, fijn een beetje afleiding, kan ik wel gebruiken!!

8. saskia33

Marjolein had ook al geprobeerd om eternity zover te krijgen dat ze gaat testen, maar ze is een koppig kippetje en wil niet :)

9. Niet te begrijpen toch?!?! Ik had er allang 10 testen doorheen gejaagd!!! Maarja, of ik dat nou echt wat wil zeggen:);)

10. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Goedemorgen kippetjes,

Jeetje een paar dagen niet echt actief en een heel boekwerk te lezen.... terwijl ik toch echt ergens zag staan dat er weinig was gekakeld...nou jullie hebben de schade dik ingehaald :D

@Marjolijn, jeetje wat moet jij je lullig gevoeld hebben, kan me voorstellen dat je op dat moment het liefst gillend via de nooddeur zou willen vertrekken... fijn dat het achteraf zo is meegevallen!!!
    En ik moet eerlijk bekennen dat ik ook heel hard heb moeten lachen om jou conversatie hihi
    @Hexje, wat goed dat je echo dik in orde is!! kan alleen op jou profiel alleen maar je zwtest zien snik....
    @Eternity, wauw wat heb jij een engelengeduld!! kan me ook ergens wel voorstellen, die witte testen knallen er echt in maar jeetje zeg zondag pas pfffffffffffffffffff
    @Suus... mmmm onwillige eieren... volgens mij zag ik ergens zo een plakselwerkje voorbij komen??? haha hopen dat de tomtom van je man nog even vol gaat houden!!
    @Safron, ik hoop dat je eitje snel zal springen en dat het dan ook snel word besprongen ;)
    @Saskia, hoop dat je snel een goede uitslag mag krijgen, iig dat het word opgelost zonder enge operaties ed!!

Voor iedereeen die ik ben vergeten geen onwil maar kan julli even niet meer bijhouden hihi
    Oja, wie wil mag mij gerust toevoegen op hyves maar dan wel even pben voor volledige naam haha

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Eternity, je maakt mij nu ook wel erg nieuwsgierig hoor ! Ga je vandaag nog testen ? Wij gaan vanavond richting Friesland voor het weekeind dus dan weet ik ook of ik je mag feliciteren :D Ik hoop het echt voor je hoor. Ronade 5 zit je in hè? Ik ben gister ongi geworden en de eerste twee dagen heb ik er altijd zo'n last van bah..ben helemaal een beetje sjaggie ervan. Ga zo maar even verder met mijn foto boek maken. Ben een online foto album aan het maken van de vakantie.

Je was inderdaad lekker vroeg vandaag, maarre het valt mij op dat er bij vlagen heel veel geschreven wordt en soms echt heel weinig. Nou ja dan moeten wij maar eens even druk gaan typen vandaag ;)

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    hahaha lekker suf , ik dacht alleen een bericht vandaag van eternity te lezen, maar ik vergat de pagina's die daarna nog kwamen....tok tok tok...

13. leonieke

14.  
  15. leonieke

16. leonieke

Goedermorgen... hihi..heb je weleens!
    Voel je je al wat beter? De eerste dagen met oma zijn gewoon stom!

Wellicht nog een goed argument om je man over te halen?:p

17.  
  18. Leonieke, heb jij nou trouwens een langere cyclus gekregen? Meestal liep jij net iets voor op mij... En mijn cyclus is juist de laatste 2 rondes langer geweest... Dus hoe kan het nu dat we nu gelijklopen??:(

19. leonieke

Ohja.. Zit voor het eerst -voor het eerst serieus, want hou het langer dan 3 dgn vol LOL- een cyculs bij te houden met tempen.. En moet eerlijk zeggen: het valt best mee!

Zoals Claudia de Breij schreef: Ik heb een ruitjes schriftje gekocht en voel me idd reuze Maurice de Hond met mijn grafiekje..

Voor FF ben ik net even iets te ongeduldig. Snap er niks van en zo gaat het ook..;)

20. Wat goed van je maurice!!!;):D

Maarre...heb je de ovulatiestestjes definitief opgegeven dan??

Deel Deze Pagina