Hoi meiden Ben er weer even. Reageer niet zo veel meer. Lees wel . even een periode minder zp. @Hexje wat leuk meid een tweeling. gefeliciteerd. @Marjolein wat een verhaal. Schrikken gelukkig kan je er nu om lachen. 4 september moet ik werken. ik blijf liever misschien nog een beetje anoniem. Vind het ook een beetje eng.
Nee, dat niet. Blijf ik erbij doen. Maar een positieve ovu test schijnt geen 100% garantie te zijn voor het daadwerkelijk springen van het eitje.. En als ik me dan toch een maand eerder bij de gyn naar binnen weet te kletsen, laat ik me natuurlijk niet naar huis sturen met : 'ga eerst maar een maandje tempen'.. je moet alles net een stap voor zijn.. Over de cyclus, ik heb hem deze maand op 29 dagen gezet. Zit laatste 2 rondes ruim op dag 28 en de ronde ervoor zelfs op 30/31 dgn.. veilige marge noemen ze dat.. Tja, vraag me soms af of je mensen nou kwetst als je eerlijk bent, of als je dat juist niet bent... Dus ben lekker wie je bent..! En soms is het idd fijn als iemand (man-lief) je afremd..
Leonieke jij bent pas echt een boef!!! Haha, de gyn alvast een stapje voor zijn!!! Heeel goed!! Wel een gedoe hoor lijkt me...
Dat dacht ik dus ook, maar het valt echt reuze mee! & ik ben normaal helemaal niet zo van het volhouden.. Zo, nu ff boodschappen doen en beetje fun-shoppen Tot later
Joehoe... ben er weer. Manlief is te werk, kon ik mooi ff nieuwe spulletjes voor in huis kopen.. Hoe is het eigenlijk met je baas Marjolein?
Wat heb je gekocht??? (Ben helemaaaaaal niet nieuwsgierig...) En met mn baas gaat het goed. Operatie is goed gegaan, geen uitzaaiingen etc, dus hij is nu helemaal schoon. Alleen om de 3 maanden controle.
Nieuwe plant en kunst bloementak (shocking-duur,maar zo gaaf.. dus die koop ik liever als meneer dat niet ziet..haha ken je dat.. ) Alles in huis is nu (eindelijk!!) af dus mag nu opnieuw aankleden. En dan wil ik alles nieuw. Beetje stomis het wel, maar ineens is het zeep-pompje oud en vies en wil ik een een frisse... dat soort dingetjes ingeslagen dus.. lang leve action.. Wat goed dat alles zo goed loopt bij je baas. Toch is toch ierdere schrikken als kanker ineens zo dichtbijkomt vind je niet?
Haha, ja ik ken dat wel hoor! De meeste dingen koop ik ook alleen. Dan kan ik mijn vriend ermee verrassen!! En inderdaad, als het zo dichtbij komt is het echt schrikken ja... Helaas hoor je het steeds vaker..
Nou meiden, op aller aandringen heb ik toch getest, maar hardstikke negatief... Dus ik hoop nu maar dat oma snel komt, en dat ik weer verder kan... Ben er toch wel een beetje verdrietig om... Maar ik heb vandaag wel m'n jurk mogen passen, en dat was dan weer wel geweldig, dus ja...
Hihi.. de verrassing zit hem hier vooral in het feit dat ik dan weer wat gekocht heb en hij daar niets van weet... hij vind het allemaal wel best, maar snapt er helemaal niets van... Is dat zo? Zou je het tegenwoordig meer horen of komt het doordat je zelf ouder wordt? Ze kunnen kanker natuurlijk wel steeds vroeger opsporen (gelukkig!!!) maar daardoor wordt er qua aantal ook bij meer mensen iets gevonden dan 10 jaar geleden..dat zal het zijn..
OH NEEEE ETERNITY... Ik, en ik weet eigenlijk wel zeker alle kippetjes hier, hadden onze hoop op jou gevestigd!!! Ik zag je al helemaal voor me in een geweldig mooie trouwjurk, met een heel mooi buikje... Wat ontzettend balen zeg, hoe kan dat nou!?!?! Zou het de spanning zijn of zoiets dergelijks waarom de ongi maar niet doorzet. Ik weet de berekening niet meer precies die hier voor je gemaakt was, maar kan het zijn dat je toch ietsje te vroeg bent geweest...? He, hoe dan ook, echt klote Ik leef met je mee en een hele dikke knuffel voor jou!!! (Wil toch effe vragen, hoe was de jurk??)
he lieve schat, wat een KKKKKKKKKKKKKKKKKK TEST je jurk aantrekken is wel superleuk, maar het was veel leuker geweest dat te doen wetende met een klein wondertje in je buik !!! als ik het goed onthouden heb trouw je begin september, dus kun je nog net een ronde mee doen voor je huwelijk toch ? ik weet het is nu een schrale troost, maar die onzekerheid is ook killing dikke knuffel, suus
Haha, ik koop ook zonder het van tevoren te zeggen hoor,,, Mijn man vind het meestal ook wel best, betaal het ook vaak wel zelf, dat scheelt natuurlijk weer! En ik denk idd dat het een combi is. Kanker komt natuurlijk ook vaker voor bij oudere mensen en mensen worden tegenwoordig een stuk ouder. En sommige mensen leven natuurlijk ook heel ongezond, stress, roken, weinig beweging, alcohol, dat zal allemaal wel bijdragen denk ik...
Nou meissie..!!! Drie dubbel K*T! gewoon!!!!! Daar snap je toch ook helemaal niets van he?! Dat je verdrietig bent kan ik me helemaal voorstellen. Met 4 dgn overtijd heb je toch het volste recht om hoop te hebben. Laat je maar ff goed gaan, en lekker verwennen door je aanstaande.. Gelukkig heb je wel iets superleuks gedaan vandaag wat je er wellicht beetje doorheen trekt, en niet te vergeten iets gaafs voor de boeg.. maar dat dit klote is, is een feit zeg... Dikke knuffel!!!!
Hihi.. ja stel je voor dat ik zijn pas meeneem..kijken of ie het dan nog steeds prima vind. Oh , ik zou het niet eens kunnen! Shoppen van zijn geld..