Oh...nouja, dan maar heel hard hopen dat het bloedprikken uitwijst dat je weer heel snel de volgende ronde in mag gaan!!! Ik zat net te denken, je bent ondertussen toch ook wel vaak zwanger geweest zeg... Zeggen de gyn daar niks over? dat het steeds fout gaat? Krijg je geen progesteron of zoiets dergelijks voorgeschreven? Met mij gaat het goed. Ben me psychisch alweer aan het voorbereiden op de volgende ronde. Maar het begint toch stiekem wel een heeeel klein beetje te kriebelen, misschien dat ik morgenochtend toch maar een testje ga doen (heb er van de week toch 12 besteld )
Ja nou ik had vrijdag al bloed laten prikken en al het HCG was helemaal weg maar mocht nog niet opnieuw beginnen anders zou mijn cyclus in de war raken(die cyclus die ik niet heb) dus moet wachten tot einde van de maand dan zit ik op cd 28 en dan pillen gaan slikken om ongie op te wekken 10 dagen en dan 2 a 3 dagen later ongie en dan mogen we weer gaan beginnen dus zijn we weer 4 weken verder pffff. En ik heb nog steeds geen fert.arts gesproken dus dat zal over 4 a 5 weken zijn als we weer bezig zijn dus ik heb geen idee of ik nu wel progesteron mogen gaan gebruiken??????
Oh ja, zo zat het... Ik wist het niet meer precies. Moet zeggen dat ik het wel een beetje een rare gang van zaken vind, maarja... En inderdaad nou ben je weer weken verder, het houdt niet op he. Duurt het zo lang tot je een fert arts kunt spreken? Zijn er lange wachttijden ofzo? Dat is balen zeg! Ik zou hier tegen die tijd zeker wel om vragen! mijn gyn vertelde me dat ze dit voorschrijven bij herhaalde miskramen, dus wie weet (hopelijk) dat het bij jou ook kan helpen?!? Er is ook een topic hier op zp over herhaalde miskramen. Daar zitten een aantal meiden die er veel verstand van hebben en zich er behoorlijk in verdiept hebben. Misschien interessant om eens te lezen voordat je de afspraak hebt?
Meiden, ik ben er weer vandoor. Mijn man is ziek, heeft hoge koorts, dus ik ga eens kijken of ik hem ergens mee kan helpen ofzo. Fijna avond en tot snel!
Oke ik zal er van de week eens even gaan koekeloeren.. Succes met je mannetje en wel laten weten hoor als je gaat testen. En succes met testen natuurlijk.... Ik ga voor je duimen.. Ik ga ook stoppen dikke knuffel
Zo mijn compas heeft ook weer de weg gevonden naar het kippenhok! Ziet er weer fris uit mijn stokkie @Mykelti oww, ik kan het me zo voorstellen! Moeilijk om daarna weer 'vrolijk' aan het werk te gaan. Heb je een beetje lieve collega's? @hex: Blijf alsjeblieft dat geeft mijn oude cellen hoop! Toch ook leuk juist om te zien dat het anderen gelukt is. Dat geeft serieus hoop. En ik ben erg benieuwd naar hoe het je vergaat met de tweeling! Ik ken twee vrouwen die een tweeling hebben. Eentje is misschien net bevallen en de ander heeft ze nu ongeveer een half jaar. Zowel de zwangerschap als daarna is wel erg zwaar...maar ook zoo leuk! Mijn schoonvader is ook van een eeneiige tweeling. Die is al 64, maar nog steeds grappig om hem en zijn broer samen te zien. Zoveel dezelfde trekken! @Leonieke: Oma op de trein gezet? Ik hoop het zo voor je! @anderen...succes maar weer eens!!
@Hexje: ik vind het ook erg gezellig als alle zwangeren hier blijven komen hoor! Ik heb er ook geen problemen mee. Op mijn werk en in de vriendenkring komt het alleen altijd zo dichtbij. Dan alleen heb ik er nog eigenlijk de eerste tijd last van...dus lekker blijven hexen! @Bieb: nou, ze zijn lekker bezig daar! Net of je al niet genoeg gewacht hebt! Hopelijk gaan ze eindelijk snel tot meer actie over en kun je snel weer voor roze gaan! @Marjolein: ben heel benieuwd morgen naar je test. Heeft je man griep? Hoge koorts als je klein bent is nix, maar als volwassene, brrr. Had een paar jaar geleden 39,5 en toen zag ik al roze olifantjes.. Beterschap! @Sprokkel: Ja, wel heel lieve collega's hoor! Ik blijf het gewoon moeilijk vinden deze boodschap, maar dat begrijpen ze wel. De dag dat ik terugkwam na de miskraam vertelde een andere collega dat ze zwanger was. Wilde het me ook echt zelf vertellen, dus ja, begrip alom, alleen kan me dat eerlijk gezegd wel gestolen worden tov you know what, maar lief is het wel...
dat is ook de reden dat ik wel meelees maar niet zoveel reageer ik heb er zelf ook best (veel) moeite mee om als zwanger kippetje tussen de niet zwangeren te zitten, maar ik wil wel graag blijven volgen hoe het met jullie gaat en vooral of er nog meer roze kippetjes bij komen. ik hoop niet dat jullie het heel erg vinden dat ik wat minder zichtbaar aanwezig ben?
NOD 21-07- Saskia33 - 34 jaar - ronde 11 -1 e kindje 21-07- Leonieke - 33 jaar - ronde 8 - 1e kindje - mk mrt'10 23-07 - Marjolein - 30 jaar - ronde 8 - 2* - eerste dochtertje geboren en gestorven januari '08, 2e dochtertje dec '08 24-07 (+/-) - Mykelti - 32 jaar - bezig sinds juni 09 - MA in ronde 9 op 6+4 -1ste kindje 25-07- Elba- 30 jaar-2e kindje-ronde 4 25-07- Eternity - 31 jaar - ronde 5 - 1e kindje 25-07- Rieanne - 33jaar - ronde 3 - 2e kindje zoontje van 6 jaar 27-07- Saffron - 35 jaar - ronde 6 - dochter bijna 4, zoon net 2 27-07- Karen74 - 36 jaar - ronde 6 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 27-07- Lisavs - 36(bijna 37) - ronde 5 - 3e wondertje 28-07 - Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 8 - 1e kindje 31-07- Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 31-07- Beschuitje - 32 jaar, eerste kindje, pilstop sinds januari'10 -aug ronde 1 03-08 - Bieb - 31 jaar - ronde? de tel kwijt bezig 1,7 jaar - 1ste beebje 04-08- Knuffel - 34 jaar - ronde 7 - 1e wondertje (tot 6 aug.) 10-08- MVL- 36 jaar - 4e kindje, 2x MA nov09 en mei10 11-08 - Sprokkel - 34 jaar - Ronde 1 - 1e kleine 12-08- Nanette77 - 33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 14-08 - Jel1978 - 32 jaar - bezig sinds mei 2008 - 1e kindje 14-08- Suussuus - 41 jaar - ronde 8 - 3de kindje 14-08- Jippiejee - 30 jaar - ronde 12 - 1e kindje 16-08- Alexandra2008 - 33 jaar - bezig sinds juni 2008 - 1e kindje ?? - Sweetvienna, bijna 36...- ronde 6 - zoontje van 2 jaar ?? - Kristel79 - 31 jaar - ronde ("18") in afwachting op cyclus mk8w4d, 1 zoontje 01-12-2008 ?-lentebloempje 34 jaar , ronde 14 , gaat voor derde kindje. AFSPRAKEN 16-07 Sweetvienna afspraak gyn 20-07 Shadowcat76 20 weken echo 22-07 Hexje Naar gyn in ziekenhuis 27-07 Saskia33 afspraak HA 28-07 Glimworm controle vk 13 weken 28-07 Marjolein MRI SCAN 02-08 Saffron afspraak gyn ??-10 Leonieke Gyn. Jaarlijks onderzoek en evt hulp?? BEVALDATA 22-10- Kvinna - 34 jaar 1e kindje 06-11- snoetetoet - 33 jaar 2e kindje - ronde 10 11-11- Samba - 30 jaar - 1e kindje 19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje 26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 05-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje 25-12- Aggossie - 32 jaar - 1e kindje 29-12- Goofychick - 35 jaar - 2e kindje 30-01- Glimworm- 30jaar - 1e kindje - ronde 20 09-02- Hexje - 33 jaar - 1e kindjes - ronde 3 Ja, ik vind 't leuk om een keer samen te komen: 01. Kristel (Leiden) 02. Eternity (Weert) 03. Evelyn (Elst Gld) 04. Alexandra (Den Haag) 05. Saskia (omgeving Leiden) kan niet op 4 september 06. Jippiejee (Oost Groningen) 07. Goofychick 08. Hexje (Ommen, Ov) 09. Suussuus (BE omgeving Maastricht) 10. Knuffel (omgeving Amstelveen) 11. Leonieke (Iets boven Alkmaar NH) 12. Mykelti (Beverwijk NH) 13. Saffron (omgeving Amstelveen) 14. Femke32 ( omgeving Antwerpen ) 15. Karen1974 16. Shadowcat76 (Roosendaal) 17.Lisavs(omgeving Tiel/Nijmegen)
Ook ik heb mijn stok weer opgezocht.... hier weinig te melden... vandaag wel wat krampen en last van mijn rug... denk iedere keer ongie te worden maar nog niks gespot..... ps: zwangere kippetjes gewoon hier blijven... we moeten toch een voorbeeldje hebben van hoe t moet???? En vooral wat hcg blijven strooien dan pikken we die ook stiekum wat mee.op naar allemaal ROZE !!!!!
Heb na lang zoeken (en vooral bijlezen) mijn stok ook weer terug gevonden... wat kakelen we toch veel af zo met zijn allen... ben het meeste helaas wel alweer vergeten... Hier behoorlijk druk met drie kids in huis die volop vakantie hebben. Een van mijn regeltjes is elk jaar dat zij in die periode voor gaan op alles (oa het huishouden) en ik me dus aanpas aan hen, dwz als zij bijvoorbeeld zin hebben om naar het zwembad te gaan, dan doe ik dat ook. Zo hebben we samen al heel wat leuke dingen gedaan en al heel wat lol gehad. Goed voor mij, want zo heb ik niet echt tijd om ook maar even te denken over waar ik nu weer in mijn cyclus zit (als er geen sterretjes op de kalender hadden gestaan, was ik gewoon vergeten dat het 'klustijd' was... ) en fijn is ook dat de tijd zo wel heel snel voorbij gaat... Zo, meiskes, ik wens jullie allemaal het allerbeste. Dikke knuffel voor degenen die ongi zijn geworden. En Leonieke, Rieanne en Kristel: ik blijf duimen voor die roze test... geen bloed geeft moed, toch?? *knuffel*
NOD 21-07- Leonieke - 33 jaar - ronde 8 - 1e kindje - mk mrt'10 23-07 - Marjolein - 30 jaar - ronde 8 - 2* - eerste dochtertje geboren en gestorven januari '08, 2e dochtertje dec '08 24-07 (+/-) - Mykelti - 32 jaar - bezig sinds juni 09 - MA in ronde 9 op 6+4 -1ste kindje 25-07- Elba- 30 jaar-2e kindje-ronde 4 25-07- Eternity - 31 jaar - ronde 5 - 1e kindje 25-07- Rieanne - 33jaar - ronde 3 - 2e kindje zoontje van 6 jaar 27-07- Saffron - 35 jaar - ronde 6 - dochter bijna 4, zoon net 2 27-07- Karen74 - 36 jaar - ronde 6 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 27-07- Lisavs - 36(bijna 37) - ronde 5 - 3e wondertje 28-07 - Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 8 - 1e kindje 31-07- Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 31-07- Beschuitje - 32 jaar, eerste kindje, pilstop sinds januari'10 -aug ronde 1 03-08 - Bieb - 31 jaar - ronde? de tel kwijt bezig 1,7 jaar - 1ste beebje 04-08- Knuffel - 34 jaar - ronde 7 - 1e wondertje (tot 6 aug.) 10-08- MVL- 36 jaar - 4e kindje, 2x MA nov09 en mei10 11-08 - Sprokkel - 34 jaar - Ronde 1 - 1e kleine 12-08- Nanette77 - 33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 14-08 - Jel1978 - 32 jaar - bezig sinds mei 2008 - 1e kindje 14-08- Suussuus - 41 jaar - ronde 8 - 3de kindje 14-08- Jippiejee - 30 jaar - ronde 13 - 1e kindje 16-08- Alexandra2008 - 33 jaar - bezig sinds juni 2008 - 1e kindje 16-08- Saskia33 - 34 jaar - ronde 12 -1 e kindje ?? - Sweetvienna, bijna 36...- ronde 6 - zoontje van 2 jaar ?? - Kristel79 - 31 jaar - ronde ("18") in afwachting op cyclus mk8w4d, 1 zoontje 01-12-2008 ?-lentebloempje 34 jaar , ronde 14 , gaat voor derde kindje. AFSPRAKEN 16-07 Sweetvienna afspraak gyn 20-07 Shadowcat76 20 weken echo 22-07 Hexje Naar gyn in ziekenhuis 27-07 Saskia33 afspraak HA 28-07 Glimworm controle vk 13 weken 28-07 Marjolein MRI SCAN 02-08 Saffron afspraak gyn ??-10 Leonieke Gyn. Jaarlijks onderzoek en evt hulp?? BEVALDATA 22-10- Kvinna - 34 jaar 1e kindje 06-11- snoetetoet - 33 jaar 2e kindje - ronde 10 11-11- Samba - 30 jaar - 1e kindje 19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje 26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 05-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje 25-12- Aggossie - 32 jaar - 1e kindje 29-12- Goofychick - 35 jaar - 2e kindje 30-01- Glimworm- 30jaar - 1e kindje - ronde 20 09-02- Hexje - 33 jaar - 1e kindjes - ronde 3 Ja, ik vind 't leuk om een keer samen te komen: 01. Kristel (Leiden) 02. Eternity (Weert) 03. Evelyn (Elst Gld) 04. Alexandra (Den Haag) 05. Saskia (omgeving Leiden) kan niet op 4 september 06. Jippiejee (Oost Groningen) 07. Goofychick 08. Hexje (Ommen, Ov) 09. Suussuus (BE omgeving Maastricht) 10. Knuffel (omgeving Amstelveen) 11. Leonieke (Iets boven Alkmaar NH) 12. Mykelti (Beverwijk NH) 13. Saffron (omgeving Amstelveen) 14. Femke32 ( omgeving Antwerpen ) 15. Karen1974 16. Shadowcat76 (Roosendaal) 17.Lisavs(omgeving Tiel/Nijmegen)
Tja beetje moedeloos word ik er wel weer van op naar ronde 12.... Hexje blijven hoor jouw gezellige berichtjes kunnen we niet missen. Mykelti ik kan me zo goed voorstellen hoe verdrietig je was op je werk. Onze tijd komt ook wel!
Goedemorgen kippetjes, @hexje... vandaar dat ik het elke keer zo koud had op stok... miste jou natuurlijk naast me.... en ik maar hopen dat dat buikje van jou hard zou gaan groeien zodat ik in de koude wintermaanden wat warmte kon stelen Maar zonder gekheid, jij hoort hier in het kippenhok en als je van plan bent weg te tokkelen dan wel graag met een goede reden en niet omdat je bang bent hier weggepikt te worden!! Alle vleugeltjes zijn altijd weer blij om wat van je te lezen, en daarbij we moeten hexenman toch ook een beetje blijven steunen!! Jammer ook dat je duo je zo ziek maakt, hoop dat het snel voorbij gaat en anders dat je er iets voor kan krijgen! @Bieb, wat balen lieve meis, dat je zolang moet wachten totdat de fert. arts tijd voor je heeft, kan me voorstellen dat dat erg frustrerend maar vooral ook verdrietig is! @Jippiejee, fijn weer wat van je te lezen, en er is toch niks mis mee als je wat meer op de achtergrond meeleest, doe wat voor jou goed voelt en jou plekje op stok zal altijd voor je blijven staan. Neem gewoon bij elke verhuizing een driedubbele stok mee... tja Hexje neemt zoveel ruimte in he met twee beebs Wel giga balen van je ongi, hoop echt dat je snel twee strepen mag testen knuf!! @Marjolijn, beterschap voor je mannetje, hoop dat je hem beter kan toveren met een positieve test!! Zou toch wel een heel mooi kadootje zijn! Als hij dan maar niet denkt dat hij aan het ijlen is haha @Mykelti, pffff ik kan me voorstellen dat dat erin hakt, lief van je collega dat ze je het eerst komt vertellen maar dat maakt de pijn van het nieuws idd niet minder.... knuf!! @Leonieke, en en en en .... weet je al meer?? Ben niet nieuwsgierig ofzo hoor @Glimworm, voor jou geld gewoon hetzelfde als voor Hexje, lekker blijven komen, het feit dat er een kindje in je buik groeit betekent toch niet dat je van mindere waarde bent??? En ons lekker op de hoogte houden van al het nieuws, we willen het zelf allemaal ook (nog) een keer meemaken. Jou plek op stok blijft gewoon en als je buik echt begint te groeien maken we er een plateautje onder @Karen, heerlijk klinkt jou vakantie, en inderdaad wat kan jou het huishouden schelen.. daarbij als je zoveel van huis af bent kunnen ze toch niet veel vies maken Iemand gemist???? niet met opzet maar we tikken dan ook 6 pagina's in een dag weg en dat terwijl het geen temp is om lekker binnen te zitten haha Hier vanochtend een witte test, maar ben dan ook wel heel erg vroeg. Komt vooral omdat ik aardig wat krampjes/kramen heb en dacht als ik dan neg test zet het misschien wel door maar ja 4 dagen voor nod zal het vast niet doorzetten en blijf misselijk. Hier kan ik zo slecht tegen, al die onzekerheid haha Lieve kippetjes, zwanger of niet, ik ben heel blij met mijn plek hier op stok en me al jullie kippetjes waar je af en toe even je hart mag luchten! Zo dat wilde ik even kwijt, jullie zijn stuk voor stuk schatten!!!!
@saskia; bah, wat balen dat je toch ongi bent geworden! Ik kan me voorstellen dat je na 11 ronde's er goed de balen van hebt! Dat heb ik al, en ik zit "pas" in ronde 5. Maar ik heb ook 0,0 kwaaltjes, dus ik maak me ook alvast op voor ronde 6. Nou meiden, ik verlaat het kippenhok voor vandaag en grotendeels morgen. Vriendlief en ik gaan dalijk in ondertrouw, en daarna gaan we lekker naar Egmond aan zee, want daar heb ik 'n hotelletje geboekt voor ons saampjes. Ik heb er zo'n zin in!!! Spannend al, zo'n ondertrouw. Dat wordt nog wat als we echt gaan trouwen. hahahaha. Veel plezier hier nog, en tot morgenavond. Dikke knuffel voor iedereen!
Eternity Veel plezier vandaag!! Aan alle zwangeren Jullie zijn verplicht om te blijven!! In een zwanger worden club is het toch de bedoeling dat er kippetjes zwanger worden?? Mij geeft het alleen maar goede moed en jullie zijn onwijs gezellig en kunnen ons voorbereiden op wat er wellicht komen gaat!!!
lieve Eternity, heel veel plezier saampjes!!! en natuurlijk alvast gefelciteerd!!!! Geef de moed nog niet op he, er zijn genoeg meiden die wel rose testen en niet vantevoren voelden, had ik bij mijn zoontje!! maar vooral have fun en geniet lekker van jullie nachtje weg!! liefs Rieanne