Wij hebben ook een gezamelijk rekening, voor de boodschappen ed. En sommige dingen voor in huis betaal ik daar wel van hoor, hij heeft er toch ook plezier van! maar voor dingen waarvan ik weer dat hij het onzin vindt, doe ik het niet, dan betaal ik zelf!
Precies zo hier. Als we smaen iets voor in huis kopen gaat het altijd van de en/of, maar dan ga ik nooit zo los.. Ik woon sinds oktober 2008 bij mijn man. Hij heeft hier voor mij 10 jaar samengewoond(met een griet die van zonnebloemen houdt.. niet een beetje.. maar heeeeeeel erg... ik zeg; pis-geel behang en veel groen in huis) Ik had ook mijn eigen woning en die heb ik afgelopen februari (incl huisraad) verkocht. Vond het wel zo eerlijk dat ik nu ook mijn huis van het zijne mocht maken.. dat is nogal rigoreus ook gebeurd..hihi... Arme ziel herkent zijn eigen woonkamer niet meer.. alleen de meubels zijn goedgekeurd..dus die heb ik behouden En jullie? Wel samen alles uitgezocht en ingericht??
Haha, je hebt groot gelijk! Lekker je eigen huisje ervan maken, je moet je er toch thuisvoelen he!!! Wij hebben allebei eerst in een studentenhuis gewoond. Toen we gingen samenwonen hadden we dus in het begin vooral heel veel ouwe troep Gaandeweg hebben we allemaal nieuwe spulletjes gekocht. Maar als hij eerder met iemand anders zou hebben samengewoond, dan had ik precies hetzelfde gedaan als jij hoor!!
eternity....potverdorie...ik had echt zo een goed gevoel!! kan het nog? of ben ik weet te optimistisch?ik snap niet hoe dat kan...zoveel overtijd zijn en niet zwanger zijn. stress ja....misschien maar jij gaat trouwen dus zou het positieve stress dan zijn? oh ben toch benieuwd naar je jurk hoor. en je huwelijk. ik vind het zo tof dat je gaat trouwen! marjolein...wat leuk dat jullie eerst in een studentenhuis gewoond hebben. en daarna gaan samenwonen. klinkt toch romantisch he. ieuwww van dat bed zeg. hihihihi ik zou het er ook uitgegooid hebben. leonieke. wij hebben samen een nieuw bed gekocht gelukkig. maar ja hij woonde dan ook nog thuis toen ik hem leerde kennen hihhihiih want hij was nog maar 21 en ik..........durf het haast niet te zeggen........ ik was al 29 toen wij mekaar ontmoetten. ja wij schelen dik 8 jaar. en toch gaat het al 6 jaar goed. dus..... hihihihih
Tot die tijd sliepen we bij mij.. lekker irreeel.. dat was nl ook een ooit-gezamelijk-gekocht-bed.. Pas toen er een nieuw bed was, kroop ik bij hem..
Wauw..! een toyboy.. Och wat zul jij vaak zulke flauwe grapjes naar je hoofd gehad hebben zeg! Maakt toch helemaal niets uit!? Alleen woonde jij al op jezelf toen hij nog bij zijnouders zat? Da's wel 'gek' idee.. Mijn inter-relationele vriendje (voor de tijd tussen ex-vriend en huidige echtgenoot ) was ook 7 jaar jonger.. Nou en??!! En toch.. door alle opmerkingen zag ik het voor het echhie niet ziten.. stom eigenlijk! Toch heb ik goed gekozen uiteindelijk hoor! wil nooit meer een ander!! Mijn man nu is 7 jaar ouder, en ook dat maakt geen moer uit
hihi, hier ook eerst samengewoond in een studentenhuis en toen samen naar een "echt" huisje haha wat grapsig. Zijn bed is trouwens nooit echt bezet geweest.... nieuw gekocht voor in het studentenhuis en staat nu bij mijn ouders op de logeerkamer haha @eternity, jeetje meid wat ontzettend kl*te voor je, ik had echt hele goede hoop voor je!! dan maar een hele dikke knuf ((((knuffel)))) Hoop dat je wel van het passen hebt kunnen genieten!! liefs Rieanne
He nee Eternity....wat ontzettend balen...maar kan het nog? Of heb je echt geen hoop meer? Dikke knuff meid. Ik testte met mijn zoontje trouwens ook eerst negatief.....week later was ie pas positief...
ha leonieke....ja die grapjes ken ik wel. maar ik vind ze nog steeds leuk hoor. ik zeg tegen mensen dat ik gewoon in een andere vijver gaan vissen ben hihihi. ja ik woon al op mezelf vanaf mijn 18de wegens een studie die te ver van mijn huis was toen. dus ja...het was even aanpassen voor hem en voor mij...want een vent die net uit zijn ouderlijk huis komt is ook niet evident hoor in het begin maar ja...zoals ik zei zijn we toch 6 jaar en 2 kids verder....hihihi en nog steeds gelukkig dus ja....leeftijdsverschil...who cares....
@ Eternity, balen zeg van die test, knuffel.. Wij hebben eerst gehokt op een "zusterflat" met gedeelde badkamer en keuken, vrij snel al een appartement gekocht en nu een fijne eensgezinswoning!
Hoi allemaal, Even kort, want mijn ouders zijn hier voor het eten. Het gesprek ging best goed. Hij gaf aan dat het Nederlands Huisartsen Genootschap tegenwoordig adviseert om mensen langer te laten proberen, maar gezien mijn leeftijd gaan we toch wat ondernemen. We beginnen met onderzoeken van het zaad van hubby, aangezien een oom en een neef van hem onvruchtbaar zijn/waren. Maandag de eerste ronde...Als dat goed is, dan hoeven we geen verder zaadonderzoek te doen. Is het niet goed, dan moet dat nog 2x. Bij slechte uitkomst worden we beiden doorgestuurd naar de gyn. Als het wel goed is, dan proberen we nog een maand of 3 en worden dan alsnog doorgestuurd. Dus best goed nieuws eigenlijk...wel vreemd, want je wilt het zo graag zelf doen en het voelt een beetje als falen, ondanks dat het natuurlijk niet zo is. Vroeger als klein meisje zei ik al "kan zallef wel", dus kun je nagaan hoe het nu is!!?? Gelukkig maakte hij geen opmerking over mijn postuur en mijn cyclus zag er goed uit (uitdraaien meegenomen van FF). Waarschijnlijk morgen pas tijd om verder te reageren, maar wilde het even laten weten! Bedankt voor de belangstelling!
@marjolein; dank je wel lieverd... Ik weet niet precies hoe de berekening ook al weer was, maar volgens mij kun je met kruidvat toch wel een paar dagen ervoor testen?? Dus ik ben niet zwanger meiden.... Helaas (De jurk was prachtig. Helemaal geweldig!) @suus: de onzekerheid was wel vervelend, maar de hoop was op zich wel fijn. Maar goed, die is wel weg nu. Ik hoop gewoon dat ik snel ongi word, dan kan ik tenminste weer verder. Ronde 6 dan maar... En ik trouw 23 september, dus dat zou moeten kunnen. Maar ja, ik heb geen idee hoe lang mijn cyclus er volgende maand over doet... @leonieke; ik hou mezelf ook steeds voor dat ik vandaag een gave jurk heb gepast, en die man heeft er een foto van gemaakt met mijn telefoon, dus ik kan 'm ook nog bekijken. Dat houdt me een beetje op de been, en ik hou me ook wel een beetje groot voor mijn vriend, maar van binnen ben ik toch een beetje gebroken... Ik had echt zoveel hoop! @femke: als ik nu nog niet positief getest heb, zal er ook geen positieve test meer komen vrees ik... Dus ik moet nu maar gewoon wachten op oma, en maar weer kijken hoe het allemaal volgende maand gaat. @beschuitje: ja, normaal gaat die uitdrukking wel zo, maar negatieve testen met 5 dagen over tijd geven geen moed... maar lief dat je 't zegt... Veel plezier met je weekendje weg! @rianne; dank je voor je knuffel meid. Ik kan 'm wel gebruiken. @sweet: dank je meiske! Het is idd gruwelijk balen. Maar ik ben m'n hoop wel kwijt nu. Hopelijk komt oma gauw dan... (hoe stom dat ook klinkt) @natas: dank je meid! @mykelti: dat is idd wel goed nieuws. Ik hoop dat het zaad van je hubbie gewoon goed is! Iedereen nogmaals bedankt voor jullie hoop en steun de afgelopen dagen. Ik ga nu even douchen, en dan op de bank kruipen.
@ Eternity neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:x Dikke knuffel @ marjolein en Sweet heerlijk hoor jullie gezellige praat van gister Heb me bescheurt @ beschuitje fijn weekeind8) @ de rest dikke knuffel ik weet verder niet meer wat ik heb gelezen
Kijk ook weer en vervolg verhaal, klinkt best goed ze nemen je serieus dat is al heel goed, nu hopen dat ze jullie gauw de "goeie"kant op kunnen sturen en ik duim voor snel resultaat