He eternity, Ik blijf duimen. Dat je maar snel duidelijkheid mag krijgen! Hier gewoon een rode brief ontvangen. Had al een testje gedaan maar negatief dus. Beetje balen hier. Maar goed niets meer aan te doen. Ik hoop alleen niet dat ik een eisprong heb als ik met mijn leerlingen op schoolkamp ben want dan is mijn man er niet...
Gelukkig heeft hij bij het ziekenhuis andere potjes gekregen, bruine en bredere dit keer... Oh werk dat zo tegenwoordig! De patiënt helpt de dokter zijn agenda bij te houden.. Hopelijk snel een antwoord en een positief resultaat natuurlijk!!
Elba balen zeg.... En ik hoop het inderdaad ook niet dat je ovulatie dan is...Balen is dat he, dan moet je een hele ronde overslaan... duurt veeeeel te lang:x:x:x Enne...volgens mij loopt je banner verkeerd?
NOD 23-07 - Marjolein - 30 jaar - ronde 8 - 2* - eerste dochtertje geboren en gestorven januari '08, 2e dochtertje dec '08 24-07 (+/-) - Mykelti - 32 jaar - bezig sinds juni 09 - MA in ronde 9 op 6+4 -1ste kindje 25-07- Eternity - 31 jaar - ronde 5 - 1e kindje 25-07- Rieanne - 33jaar - ronde 3 - 2e kindje zoontje van 6 jaar 27-07- Saffron - 35 jaar - ronde 6 - dochter bijna 4, zoon net 2 27-07- Karen74 - 36 jaar - ronde 6 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 27-07- Lisavs - 36(bijna 37) - ronde 5 - 3e wondertje 28-07 - Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 8 - 1e kindje 31-07- Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 31-07- Beschuitje - 32 jaar, eerste kindje, pilstop sinds januari'10 -aug ronde 1 03-08 - Bieb - 31 jaar - ronde? de tel kwijt bezig 1,7 jaar - 1ste beebje 04-08- Knuffel - 34 jaar - ronde 7 - 1e wondertje (tot 6 aug.) 10-08- MVL- 36 jaar - 4e kindje, 2x MA nov09 en mei10 11-08 - Sprokkel - 34 jaar - Ronde 1 - 1e kleine 12-08- Nanette77 - 33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 14-08 - Jel1978 - 32 jaar - bezig sinds mei 2008 - 1e kindje 14-08- Suussuus - 41 jaar - ronde 8 - 3de kindje 14-08- Jippiejee - 30 jaar - ronde 13 - 1e kindje 16-08- Alexandra2008 - 33 jaar - bezig sinds juni 2008 - 1e kindje 16-08- Saskia33 - 34 jaar - ronde 12 -1 e kindje 18-08 - Kristel79 - 31 jaar - ronde ("18") in afwachting op cyclus mk8w4d, 1 zoontje 01-12-2008 19-08 - Leonieke - 33 jaar - ronde 9 - 1e kindje - mk mrt '10 ?-lentebloempje 34 jaar , ronde 14 , gaat voor derde kindje. ?? - Sweetvienna, bijna 36...- ronde 6 - zoontje van 2 jaar 23-08- Elba- 30 jaar-2e kindje-ronde 5 AFSPRAKEN 22-07 Hexje Naar gyn in ziekenhuis 25-07 Sweetvienna echo follikelmeting gyn 27-07 Saskia33 afspraak HA 28-07 Glimworm controle vk 13 weken 28-07 Marjolein MRI SCAN 30-07 Kristel79 nacontrole Gynaecoloog curretage 02-08 Saffron afspraak gyn ??-10 Leonieke Gyn. Jaarlijks onderzoek en evt hulp?? BEVALDATA 22-10- Kvinna - 34 jaar 1e kindje 06-11- snoetetoet - 33 jaar 2e kindje - ronde 10 11-11- Samba - 30 jaar - 1e kindje 19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje 26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 05-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje 25-12- Aggossie - 32 jaar - 1e kindje 29-12- Goofychick - 35 jaar - 2e kindje 30-01- Glimworm- 30jaar - 1e kindje - ronde 20 09-02- Hexje - 33 jaar - 1e kindjes - ronde 3
Da's balen! Hmmm, dan moet dat ei maar even wachten tot je weer terug bent. Zeg, is het bij jullie ook zulk pokkeweer? Het miezert hier al de hele dag. Lekker de dekbedden en kussens buiten....grrrrr...mogen ze straks weer in de droger... :x
Ja, vond het ook al een beetje vreemd... Maar goed, als ie daardoor sneller de resultaten heeft en kan bespreken, wil ik best even zijn secretaresse spelen hoor!!
Ja inderdaad!! En het miezert hier niet, het ziet er alleen wel uit alsof het straks los gaat barsten.. Maarre doe jij dekbedden en kussens in de droger??
Hey ladies, Ben ik ook weer na 34 bladz bijlezen.... Eternity; jeetje wat balen zeg zo'n witte test laat oma dan maar gauw komen, deze onzekerheid is ook niks.... Ben ook er nieuwsgierig geworden naar je trouwjurk ...kan je geen sluiertje doen opwaaien??? Saskia; jij vroeg toch hoe t was bij de gyneacoloog? nou ik heb 20 min moeten wachten voor 3 min binnenzitten..... dit hadden ze makkelijk telefonisch kunnen doen. "hoe gaat t nu? nog ergens last? al weer ongie geworden?.... nou dan sluiten we t hierbij af. " tssss... Enne ik heb ook een toyboy.... mijn vent is 2,5 jaar jonger.... nooit gedacht dat ik op jonger zou vallen, meestal viel ik voor de eind 30ers of begin 40ers... maarre t bevalt me prima... Marjolein; jeetje wat een gedoe zeg bij die mri, vind t nogal onprofessioneel overkomen, maar gelukkig kan je er weer om lachen, nu maar afwachten wat er voor "nieuws" uit gaat komen... Suus; Hup lekker aan de klus nog even, en inderdaad dat kussentje doet vaak wonderen. Mykelti; fijn dat er nu wat "schot" in komt... voor alle andere die ik "vergeet", en dat zijn er zoveel... lukt me niet om op iedereen persoonlijk te reageren... sorry
Hier regent t ook buiten en tevens waait er een een wervelwind door mijn huis...whahaha Jamie heeft letterlijk al zijn speelgoed rond gestrooid door t hele huis... dus er wacht nog een klus om t weer allemaal op te ruimen.
Hee Kristel, meissie, fijn weer wat van je te horen!! Wilde al binnenkort een berichtje plaatsen hoe het met je gaat... Tja, die afspraken bij gyn stellen vaak niks voor he, de nacontrole dan. Gelukkig lijkt alles weer gewoon te werken iig!! En hoe gaat het verder met je? Psychisch dan ook bedoel ik... Na zo'n lange tijd zwanger en dan gaat het mis, dat moet toch een behoorlijke klap geven lijkt me... Hoop dat het jullie heel snel weer gegund is!!! En idd mijn ziekenhuis bezoek was onprofessioneel. Zal het ook nog wel even aankaarten bij mn gyn als ik weer een afspraak heb. Maar na Luna* heb ik wel geleerd geen energie te verspillen aan dingen die fout geen, gemene opmerkingen die gemaakt worden etc. Wil mn energie liever richten op leuke dingen!
Yep...toch synthetisch...kan geen kwaad.... Kan me voorstellen als je een lekker wollen of veren dekbedje hebt, dat je je dan wel 3 x bedenkt!
Ziet er goed uit! Misschien wel verstandig om alleen te gaan high-tea-en? Ik weet niet hoeveel energie de zwangere dames onder ons hebben om een heel stuk door de stad te zwalken? Als we weten hoe lang we mogen genieten van de high tea, dan kunnen we daar ook omheen plannen, toch? Fijn overigens dat het allemaal ok was bij de gyn!
en eventueel aansluitend aan de high tea Varen Sloep Utrecht - Boottocht Grachten Utrecht | Domstad Evenementen varen door de grachten van utrecht met een drankje en een borrelhapje
Ziet er ook top uit! Ik weet alleen niet of de kosten iedereen aanspreken? Volgens mij is het bij elkaar best prijzig. Heb verder niet zo gekeken, maar is een boottochtje alleen geen optie? Eventueel vóór de high tea? Wel top ideeën trouwens!
Ik ben voor Het boottochtje klinkt leuk maar ik ben niet zo goed op boten ik wordt er ziek van sorry wel super ideen trouwens *knuff*
Veel plezier! Hopelijk droog weer! Waar gaan jullie heen? Wij gaan vanaf donderdag 4 dagen weg, naar Wageningen.