HAHAHA, en deze is ook van donker glas... Anders weet iedereen gelijk wat je komt doen! Heb trouwens wel op mijn werk verteld wat er aan de hand is. Anders krijg je continu vragen over waar je heen gaat, wat er is, bla bla bla. Heb ik nooit zin in en eigenlijk vind ik het ook niet iets om me voor te schamen. Ze weten nu toch wel dat we kinderen willen...
Maakt het voor jezelf denk ik een stuk makkelijker, goed van je dat je dat hebt gedaan! Donker glas kijk das ook goed dan kan het van alles zijn NOT lol maar voor je idee is het al goed
Mykelti, Goed dat jullie zijn gegaan dus! Wordt een spannende dag maandag , maar zoals ook de anderen al zeggen, duidelijkheid voor alles.. Heb wel erg moeten lachen om het referentie kader van jullie huisarts.. Wij zijn vandaag weg gemiezerd op de meubel boulevard in Beverwijk.. Maar wat is daar gebeurt zeg..! Niks meer van wat het 'vroeger' was, de helft staat leeg??!! Niet geslaagd dus ook.. :x Elba, Verdorie zeg.. bij jou ook al een oma ipv een roze streep.. Hex, haha.. ja kijk je uit met je adviezen? Straks allemaal tweelingen door jouw schuld.. Kristel, Leuke ideen!! Ik pas me aan. Vind het sowieso al leuk om te daten met z'n allen! Marjolein, Goedzo.. stalken die Gyn...!! Eternity, Pff... wat een waardeloze situ waar je inzit.. Maar idd de steekjes en boobies en geen oma... raar is het wel... Kan me -nogmaals- je verdriet hierom voorstellen! XX
@Eternity Wat balen dat je nog geen positieve test hebt. Echt vervelend dat soort onzekerheid. Hier geen onzekerheid, want ik ben gisteren ongi geworden. Heb meteen de HA gebeld en as maandag hebben we een afspraak en wil ik een verwijzing naar de gyn. 25-07- Elba- 30 jaar-2e kindje-ronde 4 25-07- Eternity - 31 jaar - ronde 5 - 1e kindje 27-07- Lisavs - 36(bijna 37) - ronde 5 - 3e wondertje 28-07 - Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 8 - 1e kindje 02-08-lentebloempje 34 jaar , ronde 14 , derde kindje. 03-08 - Bieb - 31 jaar - ronde? de tel kwijt bezig 1,7 jaar - 1ste beebje 04-08- Knuffel - 34 jaar - ronde 7 - 1e wondertje (tot 6 aug.) 10-08- MVL- 36 jaar - 4e kindje, 2x MA nov09 en mei10 11-08 - Sprokkel - 34 jaar - Ronde 1 - 1e kleine 12-08- Nanette77 - 33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 13-08- Jippiejee - 30 jaar - ronde 13 - 1e kindje 14-08 - Jel1978 - 32 jaar - bezig sinds mei 2008 - 1e kindje 14-08- Suussuus - 41 jaar - ronde 8 - 3de kindje 14-08- CM1978 - 32 jaar- ronde 2 - 1e kindje 15-08 Natas79 - 30 jaar ronde 4 1e kindje 16-08- Alexandra2008 - 33 jaar - bezig sinds juni 2008 - 1e kindje 16-08- Saskia33 - 34 jaar - ronde 12 -1 e kindje 18-08 - Kristel79 - 31 jaar - ronde ("18") in afwachting op cyclus mk8w4d, 1 zoontje 01-12-2008 19-08 - Leonieke - 33 jaar - ronde 9 (ronde 6 na mk mrt '10)- 1e kindje 20-08 - Marjolein - 30 jaar - ronde 9 - 2* - eerste dochtertje geboren en gestorven januari '08, 2e dochtertje dec '08 23-08- Karen74 - 36 jaar - ronde 7 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 24-08 - Mykelti - 32 jaar - bezig sinds juni 09 - MA in ronde 9 op 9+4 -1ste kindje 24-08- Beschuitje - 32 jaar, eerste kindje -aug ronde 1 ?? - Sweetvienna - 36 jaar - ronde 6 - zoontje van 2 jaar 24-08- Saffron - 35 jaar - ronde 6 - dochter bijna 4, zoon net 2 24-08- Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 26-08- Rieanne - 33 jaar - ronde 4 - zoon van 6 jaar AFSPRAKEN 28-07 Glimworm controle vk 13 weken 28-07 Marjolein MRI SCAN 29-07 Sweetvienna echo follikelmeting gyn 29-07 Hexje nekplooimetingen 30-07 Kristel79 nacontrole Gynaecoloog curretage 30-07 Mykelti afspraak HA 02-08 Saffron afspraak gyn 02-08 Sanne1975 afspraak HA 11-08 Saskia intake gyn ??-10 Leonieke Gyn. Jaarlijks onderzoek en evt hulp?? 26-08 Hexje 16 weken echo 16-09 Hexje 20 weken echo BEVALDATA 22-10- Kvinna - 34 jaar 1e kindje 06-11- snoetetoet - 33 jaar 2e kindje - ronde 10 11-11- Samba - 30 jaar - 1e kindje 19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje 26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 05-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje 25-12- Aggossie - 32 jaar - 1e kindje 29-12- Goofychick - 35 jaar - 2e kindje 30-01- Glimworm- 30jaar - 1e kindje - ronde 20 09-02- Hexje - 33 jaar - 1e kindjes - ronde 3 Ja, ik kom 4 september naar Utrecht voor de 30+kippenmeeting 01. Kristel (Leiden) 02. Eternity (Weert) 03. Evelyn (Elst Gld) 04. Alexandra (Den Haag) 05. Saskia (omgeving Leiden) kan niet op 4 september 06. Jippiejee (Oost Groningen) 07. Goofychick 08. Hexje (Ommen, Ov) 09. Suussuus (BE omgeving Maastricht) 10. Knuffel (omgeving Amstelveen) 11. Leonieke (Iets boven Alkmaar NH) 12. Mykelti (Beverwijk NH) 13. Saffron (omgeving Amstelveen) 14. Femke32 ( omgeving Antwerpen ) 15. Karen1974 16. Shadowcat76 (Roosendaal) 17.Lisavs(omgeving Tiel/Nijmegen) 18. Sanne1975 (Flevoland)
Bedoel je nou dat je hem niet mag 'helpen'? Is dat echt waar?? (zeg nee, zeg nee.. ) Hoezo niet dan? Dan wordt dat bij ons -als nodig- nog een toestand..
HAHAHAHA, nou uhhh, alleen handwerk is toegestaan, zeg maar... Zegge, gewoon vlak langs ons huisje rijden en niet even langskomen! Pfff, nou zeg!
He meiden ik ben weer back in town!!!! Heerlijke vakantie gehad zo voor het eerst met de kleine uk. Lekker gekampeerd, op een leuke camping. Volgens mij moet hij eerst een week bijslapen van alle indrukken.....errrrug leuk!!!! Is er nog wat nieuws onder de zon?
Lijkt me lekker, kris kan je dan ook melden dat er een aantal zwangere dames bijzitten die niet alles mogen hebben met de high tea, althans of gepasteuriseerd??? Heb het donkerbruin vermoeden dat er geen zwangeren bij zijn gekomen.........
Uhhh, maak daar maar een heel helderrood vermoeden van... En misschien is het wel handig om te melden bij een eventuele reservering.
He, dit kwam ik tegen op internet. En ik moet zeggen dat ik voor deze zwangerschap waarop het aldoor mis ging tijdens de innesteling veel stroopwafels at, waar ook kaneel in zat. Ik ben daar toen rekening mee gaan houden...... Wilde jullie het niet ontnemen.... (ik had het opgezocht of ik bastogne mocht) Mamshoekje.nl
Hoi meiden ben ik ook weer. Eternity, oh wat flauw zeg van oma het wordt steeds gekker met dat oude wijf. Nou als ze er is moet je maar eens even de regels met haar door nemen. Suusuus, yes jij weer bijna op de wachtbank maar eerst even de beentjes de lucht in. Marjolein, jeetje zeg wat een gedoe die mri hopen dat dat niet meer hoeft. Het is nu wel eindelijk gebeurt dus daar hoef je niet meer mee in je maag te zitten. Nu nog even hopen op een goede uitslag. Oh ik heb de htc magic van vodafone en moet zeggen dat het goed te doen is maar computer blijft handiger (misschien Ipad een goed idee) Mykelti, ja ik weet er alles van die potjes en dan vooral daarna even laten zien hoeveel er wel niet in zit haha mannen...... Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik een stuk meer rust heb gekregen sinds ik in het ziekenhuis loop je weet precies wanneer je je eisprong hebt en wordt goed in de gaten gehouden. Het is alleen wel een gedoe om steeds erheen te gaan het is dat ik ook in het ziekenhuis werk. Succes meis. en sorry voor wie ik ben vergeten maar heb niet alles kunnen onthouden. hier ben ik vandaag eindelijk begonnen met de primolut dus hoop over 10 a 12 dagen ongie te worden en dan mag ik weer beginnen joehoeeee heb er echt weer zin in en sla die hele fert.arts in elkaar als ik geen progesteron krijg dit keer. Dus als jullie iets in de krant lezen dat ben ik...... Oh en ik sta nog niet op het lijstje maar wil ook graag mee 4 september en het maakt mij niks uit wat we gaan doen. Als we maar kunnen kletsen.
@elba; wat enorm balen van je ongi meid! Dikke knuffel! @leonieke: dank je meid voor je steun! Ik wou ook dat ik eens wat meer duidelijkheid kreeg! @sanne: hè, jij oma op bezoek?? Bah bah!!! Balen meis!! Dikke knuffel voor jou! @bieb: ja, ze snapt het hier niet zo volgens mij, die stomme oma. 2 keer negatief getest, maar oma komt niet hoor! De trut!! En de stress die ik al had (ging over m'n jurk, lang verhaal) is ook al weer een paar dagen weg, dus dat kan het ook niet zijn. Hahaha, ik zie je die fert. arts al helemaal in elkaar slaan!! Maar zonder gekheid, het wordt nu wel tijd dat hij je serieus gaat nemen hoor! En wat betreft het uitje: het maakt mij niks uit! Ik vind alles best. (makkelijk ding ben ik hè! ) Nou, ik ga maar weer eens douchen en slapen!! *knuff*
goeiemorgen!!!! eternity....leuk hoor zo een oma die niet wil komen. ik snap er niks meer van. heb je wel vaker van die lange cyclussen dan? want anders duim ik gewoon verder hoor. want oma is er nog niet dus... oh ja....die high tea lijkt me geweldig. boottochtje is niet aan mij besteed. ik word al ziek als ik ernaar kijk. ik vind het altijd wel prachtig om te zien die bootjes! maar high tea lijkt me super. (als jullie mij als zwangere nog mee willen he)
Alle zwangeren doen toch ook gewoon mee! Gekke meid! Misschien dan handig om gewoon een plek te zoeken waar we kunnen high tea-en en daarna nog wat kunnen borrelen of ervoor natuurlijk. Dan hebben we ook genoeg tijd en ruimte om te kletsen, toch?
lijkt me super gezellig mykelti... he en wie weet is iedereen hier zwanger voor 4 september. ha kunnen we alsnog in het guiness book of records. dus meiden klussen dat je leven ervan afhangt hihihihihi graag iedereen roze voor 4 september.
In het guiness book of records.. hihi.. Ik ben voor/ga ervoor! Lekker uitgebreide high tea is toch hartstikke leuk! Volgens mij is het live ook een groot kippenhok dus activiteit genoeg! Heb er echt zin in!
Wow.. Goed dat je dit post! Ik zat werkelijk net een grote zak met van de kaneel kussentjes te enteren... Aanbieding bij DEEN dus groot ingekocht... Zo lekker... Maar ik geloof dat ik die nu ineens kan weerstaan..