Okè, ik wijzig dit bericht even. Ik had net gezegd dat ik vanochtend negatief getest had... Ik wil net de test weg gaan gooien, en ik zie een heeeeeeeeeeeeeeel licht streepje!!!!! Mijn vriend ziet het ook..... Ik wacht uiteraard nog 2 dagen en dan ga ik nog een keer testen, maar dit is wel even waard om te vermelden, vond ik zo!
Oeh, dat klinkt spannend, maar je weet zelf wel dat het nog alle kanten op kan. Maar, is beter dan niets hè!?
He meiden, Hier vannacht flink geschrokken......ging met wat lichte buikpijn slapen, werd wakker, zat ik kokhalzend op het bed, en direct daarna kreeg ik om de 2 minuten harde buiken, en begonnen mijn benen heftig te shaken (de bevalling van mijn zoontje is ook zo begonnen) Zo erg dat ik de VK heb opgebeld, en die is afgelopen nacht nog gekomen. Inwendig onderzoek gehad en alles was rustig. Wel nu urine laten onderzoeken op evt blaasontsteking maar niks aan de hand, zeggen ze bij het HAP, advies van de arts is om even je bloeddruk te laten controleren.....duhhhh als ik daar ben laten zei het dan even doen.....echt raar.... Maar goed flink geschrokken dus hebben ons nachtje wel weer gehad.
@Eternity zit je nu al op dag 35, en nog niks, daar wordt je ook niet blij van, tenzij je posi test natuurlijk. Jasses! Knuff meid! *leest verder* WATTT????? Oh ik hoop het zo voor je meid!!! Hoelang was dat er na??? Ik ken mensen die pas 9 dagen later positesten.
He wat eng zeg.....kan je goed geloven dat je daar je kapot van schrikt... maar gelukkig dat t niet heeft doorgezet.... maar wat raar dat die arts het zo erbij laat.... misschien iets verkeerds gegeten?
@Mykelti, ja verre van leuk ja, gaat nu wel wat beter, maar de harde buiken blijven maar gelukkig niet in die frequentie. @Kristel, nee niks verkeerds gegeten, was ffies dat kokhalzen, maar ook dat had ik tijdens mijn weeen van Sven, en dan in combi met de harde buiken en mijn benen die bleven shaken..... Ga zo ff liggen, verplicht liggen.....
AAARGGHHHH ETERNITY MAAK ME GEEEEEKKKKK!!!!!! een ietesiepietsie licht streepje....ik word onnozel hier zeg! wahahahahha misschien dan toch. is al dat duimendraaien toch ergens goed voor geweest. komaan zeg. ik hou het niet meer...wanneer ga je weer testen...wanneer ga je weer testen....wanneer ga je weer testen..... ok ik laat je nu met rust....je zal wel gek worden van mij ondertussen.8)
goofy....meid amai das schrikken zeg. wat raar. en geen uitleg? nog meer raar. waar zou dat vandaan komen? vreemd he. oh goed dat je je nu ok voelt en alles in orde is. pfffff...wat een mens moet meemaken he.
Eternity.... Whaaaa..... Oh meisje ik hoop het zo voor jullie!!! Welke test heb je gedaan??? (die apo test waarschijnlijk...?) Ik denk echt dat je een laat ei hebt gehad en dus vorige week zondag veel te vroeg was om te testen.... (Ik wil gewoon gelijk krijgen met mijn rekensommetje, hihi...) Kaarsje brand en denk heel hard aan je!! Lfs
Goofy, Oh bah wat spannend moet dat zijn geweest..! Hou je je een beetje koest.. en laat je goed horen bij de HAP als er iets is hoor...!
@suus: dank je voor je oproep!! Je bent lief! @mykelti: ik weet idd dat het nog alle kanten op kan, maar dit is VEEL beter dan zo'n witte test!! @goofy: oh meid, wat moet jij geschrokken zijn zeg!!!! Pfff. Wel fijn dat het inwendig onderzoek allemaal goed was. En fijn dat de HAP zei dat er niks aan de hand was. En het was een minuut of 10 erna ofzo. Maar ik was niet meer op de badkamer geweest in de tussentijd. Ik dacht gewoon van: oh, negatieve test. Wegwezen. Maar nu ik er over nadenk, heb ik volgens mij niet eens 5 minuten gewacht om het resultaat af te wachten... Ik ging er gewoon vanuit dat ie weer negatief zou zijn. @kristel: ja, idd MEGA spannend!!!!! Pff, is de eerste keer dat ik 'n streepje heb op 'n test... @femke; ik word helemaal niet gek van jou! Ik vind je geweldig! En vooral blijven duimen! Blijkbaar helpt het... Maar ik ga overmorgen weer testen. En dan hopelijk is het streepje duidelijker!!! @leonieke: ik heb me ook echt aan jouw rekensommetje gehouden hoor! Ik heb idd die apo-test gedaan ja. Ik was eerst bang dat het een indrooglijntje ofzo was, maar dat had ik bij de vorige (van zondag) ook niet. En de test van vrijdag was met een KV test, maar dat was laat in de middag.
Oh.. zo spannend! Toen ik mijn eerste streepje ooit had zag ik hem ook niet meteen. Pas toen ik de badkamer ging opruimen en dat ding toch weer ff uit de prullenbak viste zag ik hem in de verte. Werd iedere dag erna donkerder! Dus ik denk (heel voorzichtig) dat het raak is voor jullie!!! *KNUF*
heb je geen foto eternity? ook al is het streepje zo licht. kunnen we meeturen...hihihihi goed dat je niet gek van me wordt want eh.....ik stuiter net zo hard op mijn stoel voor jou als jijzelf denk ik.
@Eternity........hier nog iemand die gek wordt......heb mijn grote beroemde en beruchte gouda KAARS maar weer te voorschijn gehaald en die staat nu aan........ (voor al jullie kippetjes eigenlijk)
@Femke, (en anderen) was iid schrikken.....net gelegen en dacht nou het gaat wel weer, ging even de was op zolder doen, twee wassen ophangen, op een rekje en een was erin......direct weer een harde buik.....das toch niet goed. Ga het even aankijken. VK zei ook dat ik anders gewoon moest bellen naar haar......hou nu mijn gemak, mazzel dat manlief nog een week vakantie heeft.