@kristel: ik heb Sparrowtje idd vandaag opgehaald. Hij doet het hardstikke goed hier. Ik moest alleen met het ophalen zelfs huilen, omdat ik 't zielig vond dat ik 'm bij z'n moeder en broertjes weghaalde! Hahaha, muts ben ik hè! Maar hij is zo snoezig! Vriendlief is nu ff met hem aan het spelen. @mykelti: Sparrow is de naam van mijn kleine katje. Hij was donderdag 8 weken, dus mocht ie al weg. Sparrow is de baby van de poes van mijn zus. Dus ik heb hem al vanaf kleins af aan meegemaakt. Is echt 'n snoesje! Maar ook 'n dondersteen hoor! @beschuitje: dank je! Is idd erg spannend!!! Hoe is het met jou? Hoe was je weekendje weg?
25-07- Elba- 30 jaar-2e kindje-ronde 4 25-07- Eternity - 31 jaar - ronde 5 - 1e kindje 27-07- Lisavs - 36(bijna 37) - ronde 5 - 3e wondertje 28-07 - Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 8 - 1e kindje 02-08-lentebloempje 34 jaar , ronde 14 , derde kindje. 03-08 - Bieb - 31 jaar - ronde? de tel kwijt bezig 1,7 jaar - 1ste beebje 04-08- Knuffel - 34 jaar - ronde 7 - 1e wondertje (tot 6 aug.) 10-08- MVL- 36 jaar - 4e kindje, 2x MA nov09 en mei10 11-08 - Sprokkel - 34 jaar - Ronde 1 - 1e kleine 12-08- Nanette77 - 33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 13-08- Jippiejee - 30 jaar - ronde 13 - 1e kindje 14-08 - Jel1978 - 32 jaar - bezig sinds mei 2008 - 1e kindje 14-08- Suussuus - 41 jaar - ronde 8 - 3de kindje 14-08- CM1978 - 32 jaar- ronde 2 - 1e kindje 15-08 Natas79 - 30 jaar ronde 4 1e kindje 16-08- Alexandra2008 - 33 jaar - bezig sinds juni 2008 - 1e kindje 16-08- Saskia33 - 34 jaar - ronde 12 -1 e kindje 18-08 - Kristel79 - 31 jaar - ronde ("18") in afwachting op cyclus mk8w4d, 1 zoontje 01-12-2008 19-08 - Leonieke - 33 jaar - ronde 9 (ronde 6 na mk mrt '10)- 1e kindje 20-08 - Marjolein - 30 jaar - ronde 9 - 2* - eerste dochtertje geboren en gestorven januari '08, 2e dochtertje dec '08 23-08- Karen74 - 36 jaar - ronde 7 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 24-08 - Mykelti - 32 jaar - bezig sinds juni 09 - MA in ronde 9 op 9+4 -1ste kindje 24-08- Beschuitje - 32 jaar, eerste kindje -aug ronde 1 ?? - Sweetvienna - 36 jaar - ronde 6 - zoontje van 2 jaar 24-08- Saffron - 35 jaar - ronde 6 - dochter bijna 4, zoon net 2 24-08- Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 26-08- Rieanne - 33 jaar - ronde 4 - zoon van 6 jaar AFSPRAKEN 02-08 Saffron afspraak gyn 02-08 Sanne1975 afspraak HA 11-08 Saskia intake gyn ??-10 Leonieke Gyn. Jaarlijks onderzoek en evt hulp?? 26-08 Hexje 16 weken echo 16-09 Hexje 20 weken echo BEVALDATA 22-10- Kvinna - 34 jaar 1e kindje 06-11- snoetetoet - 33 jaar 2e kindje - ronde 10 11-11- Samba - 30 jaar - 1e kindje 19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje 26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 05-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje 25-12- Aggossie - 32 jaar - 1e kindje 29-12- Goofychick - 35 jaar - 2e kindje 30-01- Glimworm- 30jaar - 1e kindje - ronde 20 09-02- Hexje - 33 jaar - 1e kindjes - ronde 3 Ja, ik kom 4 september naar Utrecht voor de 30+kippenmeeting 01. Kristel (Leiden) 02. Eternity (Weert) 03. Evelyn (Elst Gld) 04. Alexandra (Den Haag) 05. Saskia (omgeving Leiden) kan niet op 4 september 06. Jippiejee (Oost Groningen) 07. Goofychick (nabij leiden) 08. Hexje (Ommen, Ov) 09. Suussuus (BE omgeving Maastricht) 10. Knuffel (omgeving Amstelveen) 11. Leonieke (Iets boven Alkmaar NH) 12. Mykelti (Beverwijk NH) 13. Saffron (omgeving Amstelveen) 14. Femke32 ( omgeving Antwerpen ) 15. Karen1974 16. Shadowcat76 (Roosendaal) 17.Lisavs(omgeving Tiel/Nijmegen) 18. Sanne1975 (Flevoland) maak je naam lichtblauw als je zeker weet dat je mee gaat 4 sept in Utrecht, waarschijnlijk hightea-en
Hé Leo, jij bent ook al zo'n vroegertje! Hubby hier vroeg het bed uit gehaald...kan 'ie even wakker worden...
Thanx, gaat wel goedkomen denk ik. Wel een heel geplan, want je moet het vóór 9 uur inleveren. We wonen relatief dichtbij het ziekenhuis, maar het moet ook binnen het uur afgeleverd worden...
Mykelti, dat moet lukken dus, voor 9uur inleveren! Succes!! (of is het al gebeurd??) @Eternity....ohw....jij maakt het wel HEEEEL spannend!!! Heb je nog een testje gedaan?? @Goof,. schrikken zeg inderdaad...hopelijk blijft het heel rustig nu! @BIeb, wat super dat je weer vol goede moed aan de volgende ronde mag beginnen!! Laat die ongi maar heeel snel komen nu!!! Zo, nu ga ik mn gyn eens optrommelen!!
Goedemorgen kippetjes, heb even "snel" bijgelezen en Eternity... wat spannendddddd!!!! Ga even heel hard voor je duimen dat er straks een streep vanaf knalt!! @Mykelti, fijn dat de ha jullie zo serieus hebben genomen, enne succes met transport en dergelijke lol. @Goofy, rustig aan doen, en idd laat je lieve mannetje maar even de was enzo doen, klinkt niet fijn maar hopelijk is het weer afgezwakt! @Marjolijn, hup mailen met die goede man en net zolang totdat je een snelle afspraak hebt met hopelijk een positieve uitslag! @Beschuitje, fijn weekend gehad? @all, ben niet zo heel veel online, manlief is ook lekker thuis en zijn nu heel veel op stap.. hebben al heel wat parkjes afgelopen haha Maar ik lees wel mee natuurlijk en hoop heel hard op heel veel roze!! liefs Rieanne
@ Eternity wat spannend hopelijk word de streep alleen maar donkerder!!!!!!!!!! Kaarsje brand! @Goofy hopelijk gaat het al wat beter en doe het rustig aan! @Bieb hopelijk kun je snel verder naar de volgende ronde @ Mykelti succes! @ Marjolein gelukt met de gyn? Mijn ovulatie moet eraan komen, nog geen pos test maar dat duurt denk ik niet lang meer voordat we gaan babyklussen! Helaas heb ik avonddienst vanavond. Volgens mij is die onregelmatigheid toch ook niet echt lekker voor je cyclus. Ga zo maar eens met de hond uit nu het hier droog is!
Dank je wel meiden voor jullie steun!! Ik ga morgen pas weer testen, dus jullie horen het dan weer meteen. @mykelti: zit jij op hyves? Daar staan foto's van Sparrowtje op. Maar voor jou zal ik er hier ook 1 plaatsen!
Ja, meiden heb de gyn net een stalkermail gestuurd! Dus ben benieuwd wanneer ik reactie krijg! Wordt vervolgd!! @Eternity, wat een schatje!!! Heeel lief!!! (Laat je wel je man de kattenbak verschonen??)
Oh Eternity wat ontzettend schattig!!! Heb zelf een poezenduo (2 dametjes). Spannend hoor! Het begint er steeds meer op te lijken dat je straks zwanger gaat trouwen!!!!! Ik duim heel hard voor je.
aaaghhhh eternity...ga je morgen pas testen? pfffff tja ik zal ermee moeten leven zeker hihihihihihihi ik wacht geduldig ( geloof je het?)8) marjolein...goed bezig jij..stalken die handel! kom op met dat nieuws. mykelti...veel succes vandaag meid!
Even een paar dagen niet geweest (heb het nogal moeilijk (gehad) met mezelf) en dus lees ik dit lieve berichtje nu pas... Het is inderdaad een vreselijk emotionele week geweest (vandaag trouwens de dag van zijn begrafenis) en ik heb het er uitgebreid over gehad met mijn therapeute. Ik voelde me namelijk absoluut niet goed deze week en volgens haar komt het mede hierdoor. Jij weet er alles van, hé!!! Het is inderdaad een misselijke ziekte
Hey meid, Wij lopen aardig gelijk, hé... allebei ronde 7 in en allebei rond dezelfde tijd ongi geworden. Jij hebt al twee kanjers rondlopen, ik al drie... maar jouw woorden hierboven konden echt de mijne zijn... Ook bij mij de spulletjes op de zolder die ik oh zo graag nog eens zou gebruiken en die me keer op keer confronteren. Ik heb ze inmiddels ook voor even ver weg geborgen... De teleurstelling elke maand, de moed weer opnieuw door te gaan, de angst dat het niet meer zal gebeuren... de leeftijd die mee gaat spelen en het leeftijdsverschil met de andere kinderen... Ja, meidje, ik begrijp jou maar al te goed! Dit weekend dan ook nog eens een aantal gesprekken gehad met verschillende mensen die me gezien mijn psychische problematiek ook nog over deden twijfelen: "Zou je het nog wel doen, je komt van zo ver, hebt zoveel meegemaakt, bent nu eindelijk een beetje stabiel... een zwangerschap kan je zo makkelijk weer uit balans halen". En ja, het speelt ook weer mee... kan/mag ik nog wel eens moeder worden... en wat als???? Ik voel me op dit moment dan ook behoorlijk leeg en depri, heb deze week ook een extra gesprek gehad met mijn therapeute en ben wat minder op ZP... Maar voor jou, voor nu, een extra knuffel... ik begrijp je zo goed!
Hey meiden, wat lief... dankjulliewel... *knuffels terug* Ben intussen helemaal bijgelezen (na een week afwezigheid toch wel wat leeswerk gehad) en wil nog even zeggen: @Suussuus: Voor een tijdje terug schreef ik ook nog op een ander forum en daar schreef ook iemand van ons een keer dat ze helemaal geen goed gevoel had bij een ronde omdat haar mannetje net ziek was... maar wat bleek!!! Net in die ronde werd ze zwanger!!! Dus, ik heb echt wel goede hoop voor je. @Goofy: Hey, meid, wat schrikken zeg... inderdaad, nu maar even rustig aan!!! Wees lief voor jezelf... @Eternity: Oh, wat spannend, zeg... toch een licht streepje!!!! Ik duim voor je dat ie morgen donkerder is en jij straks lekker zwanger bent en met een schattig buikje mag trouwen. @Natas: Hartstikke welkom in dit kippenhok, meid. En uiteraard ook voor jou heel veel succes... @All: *knuffel* en heel veel sterkte en succes voor de meiden die binnenkort aan onderzoeken bij gyn etc gaan beginnen (mijn zus heeft al maanden een afspraak bij de gyn op 20 september, maar eigenlijk is die afspraak voor haar inmiddels overbodig geworden, dus hoogst waarschijnlijk zal ik die dag gaan als ik dan nog niet zwanger ben... dus, over iets meer dan een maandje, ben dan in ronde 8, weet ik eindelijk ook meer. Geeft ergens toch wel rust...). Liefs, Karen.
@mykelti, ik neem aan dat alles goed is gegaan, nu is het alleen wachten op de uitslag @eternity, wat een schattig katje zeg, heb je in iedergeval genoeg afleiding om nog niet te testen @bieb, hoop dat alles snel op gang komt en dat je er weer volop voor kan gaan !!! @rieanne, lekker even genieten van je hubbie thuis @marjolein, ik hoop dat je snel iets hoort en anders gewoon blijven stalken, en thuis begint de klustijd !!! Ook natas en sas aan de babyklus !!! Ik heb het even gehad met de babyklus, ben doodmoe, van dat late ei @karen, een hele dikke knuffel meis, vooral vandaag !!! ondanks de enorme emoties die je nog zult voelen hoop ik ook dat het met een fijn gevoel aan alle mooie momenten kunt terug denken !! @beschuitje, en zijn jullie klaar voor HET grote avontuur je zult tijdens jullie weekendje weg het ervast wel over gehad hebben ! (ben benieuwd) @goofy, gaat het weer een beetje met je? @all, fijne dag, liefs suus kan iemand mij op de lijst ook blauw maken, want ik ga zeker mee !