30+ Kippetjes hierkomen!!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lobi, Jul 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Op mijn werk dus ff snel..

Mykelti, Ja even snel voor ik naar mijn werk ga zp checken.. moet niet erger worden zeg..haha..
    Hoe is het gegaan? Hebben jullie meteen al uitslag ook??

Eternity, Ohh.. wat een schatje!!!!!!

Marjolein, En al mail terug van de gyn??

Tot later!

2. Suussuus,rust maar lekker uit hoor van je welverdiende rust!!:D:p;)

3. Leonieke, nee nog geen mail terug... Moest m eigenlijk een week na de mri sturen, dus dat is woensdag, maar ik dacht kan maar beter op tijd zijn he!!;) Maar verwacht dus eigenlijk half/eind deze week pas een reactie, we zullen zien!! Ik hou je/jullie op de hoogte!!

4. suussuus

suussuus Niet meer actief

:D:D:D:D was vanochtend al om half 9 in het zwembad voor de zwemles (had beter mijn zonnebril kunnen opzetten8))

5. eternity

eternity Niet meer actief

@marjolein; ik laat idd m'n man de kattenbak verschonen. Ik kom er niet bij in de buurt. :)
    Maar echt 'n snoesje hè!!

@saskia; haha, dat zou wel gaaf zijn, als ik zwanger ga trouwen ja.
    Maar Sparrow is 'n katertje, dus dat wordt nog wat. hihi

@femke: hahahaha, echt super leuk dat jij zo ongeduldig voor mij bent. ;)
    Ik laat het morgen meteen weten als ik getest heb.

@karen; ik weet er idd helaas alles van. En dat kan zo hard doorwerken op je emoties.
    Ik heb er ook echt dagen bij dat ik 't helemaal niet zie zitten, en denk van: waarom moesten hun nou gaan??
    Waarom al die ellende? Dus ik kan me voorstellen dat je je niet goed voelt.
    Maar je moet (hoe moeilijk dit ook echt is) toch verder... En proberen blij te zijn met wat je wel hebt.
    Maar je mag af en toe zeker ook wel toegeven aan het verdriet.
    En wat fijn dat jij ook eindelijk door de gyn onderzocht gaat worden!
    Dikke knuffel!!

6. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Vind het trouwens wel heel erg jammer dat ik niet mee kan op de kipjesdag. Weet dat er nooit een datum te prikken is waarop iedereen kan. Hoop wel dat er dan strakjes nog een plekje voor mij in het kippenhok blijft nadat jullie elkaar allemaal gezien hebben....

7. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Enne ik ben ook helemaal niet zielig hoor want ik zit dan lekker in Portugal, maar had het wel super leuk gevonden om te high-tea-en met de kipjes.

8. @Eternity, ga je morgen een testje doen?

@Saskia, tuurlijk is er hier voor jou zeker weten nog een plekje straks!!! Ik weet ook nog niet zeker of ik meekan, maar ik blijf erna zeker kletsen hier hoor!! Grote kip die mij hier wegkrijgt!!;):D

9. suussuus

ik heb ook heel veel moeite moeten doen om vrij te krijgen, het is uiteindelijk gelukt, maar ik moet dan wel de koopzondag werken.
    Het is zeker jamme rdat je er niet bij kunt zijn, maar in gedachten ben je er toch !! Jij zit dan heerlijk in het zonnetje8) te genieten van je vakantie !
    Wij houden tijdens jou afwezigheid je stok wel warm in het hok !!

liefs suus;)

10. Saffron

Saffron Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,086
    0
    0
    Lieve karen,

heel erg bedankt voor je reactie!
    ik ben erg blij dat je begrijpt wat ik bedoel.....het is zo moeilijk uitleggen!
    En ik denk dat ik jou ook heel erg goed begrijp!
    ook die negatieve reacties van je omgeving, die krijg ik ook steeds, misschien wel met een iets andere insteek, maar toch het raakt je....

En dan zo'n heftige emotionele week! Jeetje......

Nou voor jou vandaag een extra dikke knuffel!!!!!

11. suussuus

Ja, ik kom 4 september naar Utrecht voor de 30+kippenmeeting

01. Kristel (Leiden)

02. Eternity (Weert)
    03. Evelyn (Elst Gld)
    04. Alexandra (Den Haag)
    05. Saskia (omgeving Leiden) kan niet op 4 september
    06. Jippiejee (Oost Groningen)
    07. Goofychick (nabij leiden)
    08. Hexje (Ommen, Ov)
    09. Suussuus(BE omgeving Maastricht))
    10. Knuffel (omgeving Amstelveen)
    11. Leonieke (Iets boven Alkmaar NH)
    12. Mykelti (Beverwijk NH)
    13. Saffron (omgeving Amstelveen)
    14. Femke32 ( omgeving Antwerpen )
    15. Karen1974
    16. Shadowcat76 (Roosendaal)
    17.Lisavs(omgeving Tiel/Nijmegen)
    18. Sanne1975 (Flevoland)

12. Saffron

Saffron Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,086
    0
    0
    Ik ben net terug van de gyn.
    Gelukkig zijn er geen rare dingen gevonden op de echo, baarmoeder en eierstokken lijken gewoon goed te functioneren, geen onregelmatigheden oid. Wel zouden mijn klachten kunnen passen bij endometriose, dat zou alleen goed met een kijkoperatie geconstateerd kunnen worden. Maar daar vond hij het eigenlijk nog te vroeg voor. En ik heb mij daar volledig bij aangesloten.
    De komende maanden nog even aankijken. We hebben afgesproken dat als de klachten erger worden (ik mag gelukkig pijstillers slikken!) of als het zwanger worden niet lukt, dat ik dan in oktober/ november een nieuwe afspraak mag maken (niet eerst weer naar de huisarts).

We gaan dus vol goede moed weer aan het klussen......

13. suussuus

@saffron, hoe is het met jou meis ? Oma al aan de straat gezet?

knuffel suus

14. Saffron

Saffron Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,086
    0
    0
    meiden, ik ga proberen te komen de 4de maar moet even kijken of het lukt.....de dag erna vieren we de 4de verjaardag van mijn dochtertje en daarna moet s avonds manlief ook nog eens voor 2 nachten naar het buitenland....

15. suussuus

Inderdaad gelukkig geen rare dingen gevonden !
    Ga lekker vol goeie moed verder, en wie weet heb je die afspraak helemaal niet meer nodig !!! Daar gaan we voor!

16. Saffron

Saffron Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,086
    0
    0
    ja die is gelukkig weer vertrokken! vol goede moed weer verder, en volgende maand ga ik echt de voordeur (en achterdeur!!!) barricaderen!!!!

hoe gaat het met jou?

17. suussuus

Ik wil ook geen oma deze keer(wie wel eigenlijk!!!)
    het babyklussen zit er hier weer op, heb wel even gedacht dat ik mijn ei kwijt was, maar uiteindelijk toch gevonden (heeft me wel 12 ovu-testjes gekost:$:D)
    dus we mogen weer naar de wachtbank!
    de kids hebben wel vakantie , dus ik heb genoeg afleiding:D
    ik moet zeggen dat ik momenteel meer moeite heb met wachten tot we met vakantie vertrekken dan nu op het wachtbankje!

In ieder geval hoop ik voor iedereen dat ons kippenhok in augustus met roze besmet wordt (het wordt een s tijd !!!:p)

18. Saffron, wat fijn dat alles er goed uit leek te zien!! Hopelijk is een volgende afspraak niet nodig en ben je tegen die tijd al lang en breed zwanger!!

19. suussuus

Ben ik het helemal mee eens !!!

Hoe is het verder met jou ? Klaar voor de klus ?

20. Ja zeker!! En heb deze keer een heel klusschema gemaakt, zo om de 36 uur ongeveer, dus ben benieuwd of het helpt!!:D:p

Share This Page