30+ Kippetjes hierkomen!!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lobi, Jul 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Dat is goed nieuws! Super!
    Enne, het is zeker spermaweek?? ;):D:D:D
    Moeten jullie ook vóór 9 inleveren? Of hebben jullie een "kamertje" in het ziekenhuis?

2. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

Apr 20, 2010
    2,173
    0
    0
    Flevoland
    Bij ons is het nog gekker. Je moet een afspraak maken op welke dag je het komt inleveren, maar het kan alleen tussen 13.15 en 13.30 uur ingeleverd worden. Dus Sanneman mag thuis aan het werk en dan snel met zijn potje naar het ziekenhuis want het moet er binnen 1 uur zijn...........hihihihih

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    :$ en ik vond het bij ons al van de zotte! Dat is bijna nog moeilijker voor jullie! Hoe lang wonen jullie bij het zkh vandaan? Wij 10 minuten, dus da's wel te doen.

4. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

Apr 20, 2010
    2,173
    0
    0
    Flevoland
    Wij ongeveer 15 a 20 minuten, dus dat is prima te doen....

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Jawel, maar ik vind persoonlijk dat ze dat wel even anders hadden mogen regelen. Ik weet dat het voor mannen net iets anders is, maar ze hoeven bij mij niet aan te kloppen om op een bepaalde dag op een bepaald tijdstip een hoogtepunt te bereiken...:D:D:D...of is dit weer TMI??? :p

6. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

Apr 20, 2010
    2,173
    0
    0
    Flevoland
    Ik zou het ook niet op commando kunnen.......

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Eternity: ben benieuwd! :D:D:D

Enne, heb me maar even een banner aangeschaft, aangezien mijn cyclus toch niet zo afwijkend lijkt te zijn. :p
    En wat een mooie kippetjes op stok, niet??? :D:D:D

8. suussuus

suussuus Niet meer actief

@eternity, een hele dikke knuffel meid, ik hoop dat je vandaag gaat knallen !!!
    ik moet nu gaan werken, en kan vanavond laat pas weerop zp, maar ik denk aan je !!!

@sanne, fijn dat je zo snel terecht kunt !

@all, hele fijne dag

liefs suus;)

9. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Eternity VERTEL VERTEL VERTEL, de spanning is bijna niet meer te houden. Hoe was je test?????

Sanne: fijn dat jij ook zo snel bij de gyn terecht kan!!!

10. eternity

eternity Niet meer actief

de test is negatief

11. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Oh Eternity lieve meid, hoe kan dat nou? Ga je de HA bellen? Je bent nu al meer dan een week overtijd. Hele dikke knuffel van mij.

12. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

Jul 28, 2010
    2,028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @ Eternity dat is balen zeg, sterkte, dikke knuf

13. rieanne

rieanne Fanatiek lid

Nov 3, 2008
    1,138
    0
    0
    deventer
    Oooh meisje, wat ontzettend kl*te.... had zo een goede hoop voor je!!
    Ga je de huisarts bellen??? dit is wel heel bizar, een week overtijd en nog steeds geen positieve test of ongi :x

Voor jou een mega ((((((knuffel))))))...... hou je koppie boven water meis!
    liefs Rieanne

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Geen bloed geeft moed !! Eternity kop op het kan nog makkelijk :D:D Echt waar !!

*ego bericht*
    Wij hebben het vandaag gedaan ZONDER bescherming !!
    Ben een soort van blij en ook spannend...( terwijl nu mijn vruchtbare dagen niet eens zijn ;))

15. femke32

femke32 Fanatiek lid

Jan 23, 2008
    1,773
    0
    0
    belgie
    he potverdorie....
    kom speciaal kijken voor eternity....

ik snap dit niet...een week overtijd....een licht streepje en nu negatief.\
    ja zeg.....om zot van te worden.
    ik vind het zwaar #@$$Y&@# voor jou!
    ik duim gewoon verder..geen oma dus...

ik moet nog wat regelen op het werk voor 4 september maar ik ga heel graag mee. ik doe mijn best.

marjolein...dus je moet nog even wachten op je mail terug.
    pfff wat duurt dat toch altijd lang he.

mykelti...dus het is allemaal gelukt, hoedje af voor je man en jezelf hoor!!!

suus...even uitrusten na al dat babygeklus hihihihi;)

zeg ....is knuffel nog op vakantie? weet iemand dat?

16. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

Nov 23, 2009
    1,411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Weer ongesteld geworden.

17. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Neee meissss!!!!!
    Getver!!!! Waarmee heb je getest???
    Oh dit vind ik echt K**.......

Knuff meid!!!

18. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jij ook een knuff!!!

19. eternity

eternity Niet meer actief

@goof: vanmorgen getest...

@all: thanks voor alle lieve berichtjes.

20. Haha, Bieb, moet wel lachen om jouw woorden over mijn schema!!:D:D:D Heb er nog geen naam voor bedacht, maar ga er zeker wel patent op aanvragen!;)! Helaas ligt het schema nu alweer in de war, omdat dochterlief vanochtend besloot om maar eens extra vroeg wakker te worden… dus weg schema!!;)

@Mykelti, fijn dat het toch gelukt is!!! En nou maar afwachten… Ik hoop mee dat je de uitslag snel hebt!! (Weet je trouwens ook waarom het sochtends gedaan moet worden?)

@Sanne! Wat snel allemaal zeg!! En wat spannend… Hoop dat er allemaal goede uitslagen zullen komen!! Hou ons op de hoogte!

@Eternity, nee lieve meis hoe kan dat nou?!?! He, had zo’n hoop voor je… Hoop toch echt dat je snel duidelijkheid hebt, want dit is wel heel erg vervelend... Dikke knuffel voor jou!

@Beschuitje haha!!! Wat goed zeg, en zooo herkenbaar! De eerste keer dat wij het onveilig deden, was ook niet in mijn vruchtbare periode, maar ik vond het zoooo spannend en eng!!
    En nou binnenkort dan echt voor de eggie he!!:D

@Lentebloempje, he wat balen voor jou ook zeg… Dikke knuffel voor jou!

Nou ik had vanochtend meteen een mailtje teriug van de gyn. (denk dat ie wel doorhad dat ik m zou gaan spammen, dus dat ie daarom meteen gereageerd heeft;)) Maar hij heeft de komende weken nachtdienst en daarna meteen vakantie. Maar…18 augustus moet ie in zn vakantie in het ziekenhuis zijn en dan wilde hij wel afspreken (anders werd het pas half september). Dus de afspraak staat 18 augustus om 16 00 uur. Heeeeel spannend!!!
    Oh ja, en ik heb vanochtend ook mn huisarts verteld over mn miskraam, de mri, het zwanger worden nog even over Luna* gehad etc, etc. Zat daar bijna te janken in die kamer. Merk toch dat alle emoties en spanningen toch wel hoog oplopen… Het hakt er allemaal toch wel in… ik heb voor de zekerheid ook maar weer B12 laten prikken. Heb al bijna 2 weken klachten en misschien dat het daarvan komt

Share This Page