Het kwam helemaal niet stom over hoor! Ik ben niet zo'n chocolade-gek, dus geen chocola voor mij. Ik voel me ook niet zo lekker, dus ik heb helemaal geen zin in eten. @goof: ik weet ook niet wat het was. Eerst dat hele lichte streepje, en toen de nega test, en nu ineens helderrood bloedverlies. Normaal heb ik echt altijd 'n hele dag bruinverlies van te voren. Maar klote is het zeker ja! @saskia: dank je meid. Ik had stiekem ook best veel hoop gekregen na die test met dat lichte streepje. Hopelijk gaan jullie dan allemaal voor een roze augustus zorgen. Ik kan 't niet meer.
Lieve meiden Bedankt voor jullie lieve reacties. Soms denk ik ik word nooit meer zwanger laat ik er maar mee op houden. Maar ergens blijft het gewoon kriebelen. Ik weet ook hoe leuk het is om kinderen te hebben. aan de andere kant het is ook behoorlijk zwaar , vooral als het allemaal niet zo loopt als het zou moeten. Maar ja ieder huisje heeft zijn kruisje. Het is hier nu even droog heeft net echt flink gegoten. Word geen buiten spelen. Misschien vanmiddag. Eterny sterkte meid hoop dat het de volgende maand wel raak mag zijn.
Eternity, Wet niet wat ik kan zeggen.. Streepje was er echt.. Dit is gewoon drie dubbel k*t... Sterkte meis!!! Lfs
Sprokkel, spannend hoor, nog eventjes geduld helaas.... @Marleen, welkom hier! Lees lekker mee en voel je vrij om te reageren wanneer je maar wilt! @Eternity, jee zeg eindelijk dan toch duidelijkheid, maar natuurlijk niet de duidelijkheid die je wilt... Misschien is het toch een vmk geweest.. Sterkte en knuffel voor jou, hopelijk mag de volgende ronde meer succes brengen! Ik heb weer steken linksonder mn ribben, dus ben bang dat mn eisprong weer aan de verkeerde kant is (ervan uitgaande natuurlijk dat ik daar uberhaupt een eierstok heb...). Als dat zo zou zijn, dan heb ik nu al 2 maanden geen kans...pfff... Is toch maar goed die mri, heb ik tenminste eindelijk duidelijkheid en wie weet willen ze wel een handje helpen, ik hoop het!! (al ziet mn man er tegenop dat traject in te gaan, mijn broer en vriendin zitten er ook middenin en daar word je natuurlijk niet echt vrolijk van...)
@marjolein: ja, dat zou misschien ook kunnen... Ik weet het allemaal niet... Ik was zo enorm blij dat ik eindelijk een licht streepje had op mijn test. Terwijl ik altijd van die spierwitte testen heb gehad. Maar goed, we kunnen niks anders doen dan gewoon maar weer door gaan... @leonieke: dank je wel meid! Het is echt enorm k*t idd!! @lentebloempje: jij ook heel veel sterkte meis!
daar ben ik eindelijk weer even heb geprobeerd een beetje bij te lezen.... @ alle nieuwe meiden, welkom! @ eternity en lentebloempje; enorm balen dat oma ook weer bij jullie op de stoep heeft gestaan!!!! Een hele dikke knuffel en sterkte! @ marjolein, wat fijn dat de gyn gereageerd heeft en een afspraak heeft gepland! hier verder alles ok.....opzich erg gerustgesteld door de bevindingen op de echo van de week.....alleen wel nog een beetje bezorgd om de mogelijkheid van endometriose. Als ik de symptomen daarvan lees, herken ik wel erg veel. Maar goed, voorlopig kan ik daar niets mee. Ik mag iig gewoon doorgaan met proberen en kan terug als de klachten erger worden of als het zwanger worden niet lukt......dus eigenlijk zit er maar een ding op en dat is gewoon weer vol goede moed aan de klus!!!
Hmm... maar dat weet je natuurlijk niet zeker dus gewoon klussen met die handel! Natuurlijk is die MRI goed geweest. Of het brnegt wat je hoopt is niet zeker, en dat maakt het eng.. Maar er komt vast iets uit wat je gerust stelt. Wedden??!! Tja, het medische traject lijkt mij ook geen pretje.. maar dan ben je -mocht het echt nodig zijn- wel een stap verder en in goede handen.. Hebben je broer en schoonzus wel al wat positiefs bereikt in de mmm? Hier nog steeds geen positieve ovu.. Dat is echt een dag te laat voor mijn doen... Nu plas ophouden en als de wiedeweerga langs Kruidvat en naar huis.. ik wil een !!!!
Hallo meiden. Ik kom weer even een kijkje nemen. Heb ik iets gemist? Aan de lijst te zien niet he. Geen enkele zwangere erbij. Da's nou niet echt de bedoeling he... Ik zie wel dat jullie een datum geprikt hebben voor een kippenmeeting. Ik ga niet alle pagina's doorlezen om erachter te komen hoe wat en waar, dus als iemand mij een pb-tje wil sturen, graag. Als jullie me er nog bij willen hebben tenminste. @Marjolein Wat voor traject zou je dan precies in gaan? IVF? @Beschuitje Ik voel ook bijna nooit mijn eisprong hoor. Het is ook nog een kwestie van leren herkennen. @iedereen Ik kan niet alles bijlezen, maar in ieder geval een *knuffel* voor jullie allemaal.
@Eternity: hè wat sneu voor jullie! Misschien toch een vroege MK geweest, gezien de klachten en de rappe vloed? Hier ook 1x gehad en toen ook heel lichte test, daarna nega en vervolgens mega ongesteld... @Alexandra: welkom terug...natuurlijk ben je welkom op het uitje, gekkie! Heeft iemand al gepb-t?? Mijn man heeft vandaag gebeld voor de uitslag en die was niet 100% goed. Wat er precies was wilden c.q. konden ze niet zeggen, dus misschien valt het mee. We moeten nu wel nog 2x testen. Pas daarna doen ze uitspraken. Wat ik wel opvallend vind, ervan uitgaande dat het nu idd niet goed is, is dat we de gebruikelijke termijn tussen vrijen en nog een keer vrijen hebben aangehouden, nl ong 48 uur. Dit zou genoeg moeten zijn om de zaadcellen weer ruim aan te vullen. De maand dat ik zwanger werd, hebben we bijzonder weinig gevreeën. Vraag me dan af of er misschien een probleem is met de aanmaak van de zaadcellen...maar goed, voordat dat duidelijk is, duurt het nog even... Morgenochtend nog een keer, nu met 3 dagen ertussen. De laatste keer wil ik dan weer met 2 dagen ertussen, gewoon om te kijken of daar verschil in zit. Enerzijds dus wel "blij" dat er mogelijk een reden gevonden is, maar anderzijds natuurlijk weer niet...hmmm...moeilijk uit te leggen, maar jullie snappen het vast wel... Enne, laatste dag ging wel ok. Altijd problemen en troubels die laatste dag, alsof ze het erom doen!
@Mykelti Thanks Nee, ik heb nog geen pb-tje met de details gekregen. Wat gek trouwens, dat ze niet gewoon vertellen wat er uit het onderzoek kwam. Mijn man kreeg het gewoon precies te horen. Misschien was het gewoon een assistent die de uitslag niet kon uitleggen? Het is zeker waar dat je een paar keer moet testen voor je echt definitief een oordeel kan vellen. De kwaliteit van het zaad is aan allerlei factoren onderhevig. Als je man bijvoorbeeld koorts heeft gehad, is de zaadkwaliteit 2 tot 3 maanden lang van mindere kwaliteit. Zo lang duurt de volledige ontwikkeling van een zaadcel. Ik zou echt willen weten wat er precies "niet 100% goed" is. Gewoon bellen en duidelijkheid vragen hoor!
Misschien heeft dat wel te maken met de kwaliteit van het zaad maar bij ons staat het sowieso op een laag pitje behalve rond de klusdagen niet, en ook zwanger dussss.....
hey kippetjes, wel bijgelezen maar helaas weinig blijven hangen... zal mn best doen op het deel wat wel is blijven plakken @Mykelti, jeetje zeg ze maken het wel spannend, ik zou er ook gewoon even achteraan bellen voor je eigen geruststelling ((knuf)) voor jou! Ik zag Eternity ook al even langs waaien, meis ik hoop voor je dat het snel roze mag kleuren!! @Beschuitje, bij mij voel ik dat mijn ei eraan komt omdat ik dan last krijg van krampjes en pijn in mijn onderrug... krampjes lijken best op ongikrampen... weet niet of je hier wat aan hebt haha @Leonieke, en de kv leeggeroofd??? welke ovutestjes gebruik jij die van clearblue?? Zwaai even naar Alexandra... alles goed aan jou kant? @Marjolijn, ik hoop dat de mmm je bespaart blijft en dat je straks mooi roze test met een plakbaby in je buikje!! Voor de rest wel bijgelezen maar kan het me niet meer voor de geest halen, ben moehoehoe haha... eigen schuld had ik me maar moeten inhouden in de ballenbak maar hij is ook zo leuk!! Wij hebben op een half uurtje rijden een ballenbak die is gebouwd als piratenboot.... en daar zit een hele leuke gave glijbaan bij, die heel hard gaat ........ en waar menig ouder zich vandaag op heeft uitgeleefd. Alleen het nadeel is dat je eerst een heel stuk moet klimmen wil je er komen maar dat is hij wel waard ;D Morgen als het weer meezit naar het dolfinarium... nu al zin in! liefs Rieanne
Bedankt Rieanne voor de tips...zal komende week mijn rug eens in de gaten houden Heb al wel een dag of twee beetje buik krampen maar en last van mijn maag maar dat is vast iets anders..zou anders wel heel vroeg zijn haha Ik kruip lekker tegen mijn mannetje aan en gaan een filmpje kijken zo. See you !!
@Eternity, ik denk idd ook dat het dan een vmk is... Maar uiteindelijk maakt het niet uit...je moet door naar de volgende ronde... Hopelijk mag die meer succes brengen!! @Saffron,ik snap dat je de angst wel hebt...Maar probeer niet teveel op internet te kijken hoor, daar maak je jezelf alleen maar bang en gek mee. Ik hoop dat het allemaal reuze meevalt en je gewoon heeeeel snel zwanger mag worden!! @Beschuitje, niet iedereen voelt haar eisprong hoor, ik eigenlijk ook nooit! @Leonieke, ondertussen al een positief testje??? Hier wordt de test wel donkerder. Dus ongeacht in welke plek in mn lichaam er een ei gaat springen, wij gaan zeker ons best doen!!! En je hebt gelijk hoor, ik ben zeker wel blij met die mri. Nou maar hopen dat ze er alles op kunnen zien en het niet alleen nog maar meer vraagtekens oproept.. Maar daar gaan we maar niet vanuit! En hopelijk willen ze ons wel helpen. Moet het wel nog even met mn man kortsluiten. als ik daar zit en zeg ja ik wil en hij wilt niet, tja dan zullen ze het helemaal niet zo snel doen lijkt me Mn broer en zn vriendin hebben helaas nog steeds geen succes gehad. Onbegrepen onvruchtbaarheid, heel naar... @Alexandra, wat fijn dat je er weer bent!! Hoe gaat het met je en met alle onderzoeken??? Fijn hoor om weer wat van je te horen!!! Welk traject we ingaan, heb echt geen idee. Misschien zegt ie wel probeer eerst zelf nog maar eens een half jaar ofzo. We zullen zien. Ik heb zelf het idee dat IUI niet echt zin heeft, maar ik weet natuurlijk niet hoe een gyn daarover denkt... @mykelti, jee das wel schrikken zeg. Ik vind het eerlijk gezegd wel heel erg vreemd dat ze er verder niks over wilde zeggen. Ik bedoel nu blijf je maar gissen en ga je de gekste dingen in je hoofd halen... Ik zou ook zeker nog eens bellen en om meer duidelijkheid vragen (ook al weet je dat het niet definitief is, dan weet je iig wel iets meer!) Succes!! (Alexandra, wist trouwens niet dat een man zo lang last heeft van koorts.. Mijn man is onlangs flink beroerd geweest)
@mykelti: dank je meid! het was vanmorgen even helderrood, maar nu de hele dag weer 'n beetje van dat bruin. Zoals ik dat normaal ook heb. Maar dat helderrood heb ik nooit in 't begin. Ik weet het allemaal niet. We gaan gewoon maar weer ronde 6 in. Niks aan te doen hè. En wat raar dat ze dan niet vertellen wat er is met die uitslag joh! Spannend allemaal. Maar ik begrijp wel wat je bedoeld. Het is gewoon "fijner" om te weten waar het door komt, dat het zo lang duurt allemaal hè. @rianne; nou, ik ben ongi geworden, dus deze maand roze kleuren gaat niet meer lukken, gezien de lengte van mijn cyclussen. @marjolein: je hebt gelijk, het veranderd niet veel, wat het ook was. We moeten door naar de volgende ronde. Ookal heb ik me gister ECHT heel erg ellendig gevoeld na die negatieve test. Ik had zoveel hoop gekregen door die test met dat lichte streepje.
Eternity, ja wij hadden allemaal zo'n goede hoop gekregen na jouw toch wel een beetje positieve test... de zoveelste miskraam op dit forum is een feit... Hoop dat het jullie alsnog heel snel gaat lukken meid! Hopelijk kun je alweer een beetje vol goede moed de volgende ronde tegemoet zien! (En gelukkig heb je wel afleiding...)
Hoi allemaal, Even kort, want weet niet of ik morgen nog kans zie. Maar we hebben ook internet in het hotel, maar wil het toch een beetje beperken. Ik denk dat ze nog geen duidelijkheid wilden geven omdat ze dat idd baseren op 3 monsters, maar als het wel helemaal goed was, hoefden de 2e en 3e niet, vandaar dat ze aangaven dat het wel moest. We maken ons niet al teveel zorgen. Er zijn levende zaadcellen, is al een keer bewezen, maar misschien hebben ze een klein schopje de goede richting in nodig... Dus als het allemaal lukt, morgen de 2e lichting en dan misschien maandag de 3e. We hebben de uitslag snel, dus afwachten maar. Dan weten we waarschijnlijk voordat we echt op vakantie gaan wat het eindoordeel is. Enne, hij is nooit ziek, dus koorts was het niet dit keer... Overigens valt het me hier ook op dat er veel mensen kwakkelen of ziek zijn (geweest). Hier helaas ook overal spierpijn, steken in mijn oor en zo'n aanstaand verkoudheidsgevoel (leuk woord voor galgje... ). Heb ik nou altijd als ik wat leuks ga doen... Overigens voel ik mijn eisprong ook nooit, behalve de eerste cyclus na de currettage, maar toen was alles een lichtelijk van slag.