Dat is wel een raar gevoel denk ik.. DApper om je happy face op te zetten, maar je mag het echt best rottig vinden! Jullie zullen daar ook wel DE vraag gaan krijgen zeker? Ben jij veel jonger dan je broer en zussen? Maf he; dat leeftijden door elkaar gaan lopen! Hier is mijn man nakomertje in gezin van 5 kinderen. Hij is 9 jaar jonger dan de jongste.. en zelf al 'oud' voor 1e kindje, dus we kunnen hier (bij wijze van) ook de klok gelijk gaan zetten voor de eerste aankondiging van een achterneef/nichtje.. 'gelukkig' hebben ze momenteel geen van allen een relatie...hihi.. 't zijn barrels allemaal
Nee toch? Je ei leeft hoogstens 12 uur! De dag voor je eisprong is je meest vruchtbare, dan hebben de zaadjes de tijd om klaar voor de start in je eileider te gaan zitten wachten op de "big bang" Anyway, ik lag gister al om half 10 te slapen op de bank en heb na verplaatsing naar bed niet eens gemerkt dat er een man naast me is komen liggen.. Ovu was zojuist weer negatief en temp is 0,2/0.3 hoger dan de laatste anderhalve week.. dus hij is waarschijnlijk gesprongen.. (hoop ik)
Hier ook eerst een een relatie van 7 jaar met een hoop narigheid! Stond op het punt om eindelijk met alle moed de relatie te verbreken en wandelde mijn huidige man voorbij... Dat heeft het versneld, woonde na een maand samen en zijn nu 6 1/2 jaar verder. En inderdaad pas sinds een klein jaar echt toe zijn aan kinderen en begin dit jaar de knoop doorgehakt. Gister was mijn ovutest bijna posititief.
Dan gaat ie vandaag knallen! Klussen dus!!! Wel een laat ei dan zeker? Als ik naar je banner kijk tenminste... Grappig om allemaal vergelijkbare verhalen te lezen! Heb zelf na het beidigen van mijn voige relatie 3 jaar vrijgezellig rondgehuppeld.. en dat had ik ook voor geen goud willen missen.. zeg maar.. Nu gestetteld en gelukkiger dan ooit..! Ik had -toen we elkaar voor het eerst zoenden- best ter plaatse kinderen willen krijgen met mijn huidige liefde.. maar hij had er wat meer tijd voor nodig. Na ruim 2 jaar getrouwd, en spiraal de deur uit..
Natas, Oh wacht.. volgens mij zit ik te snurken.. Je schreef eerder al dat je op zoek was naar je ei... sorry
Marjolein, Hoe is het bij jou? Mag je ook op de wachtbank..? Wat ben je keurig weinig op ZP de laatste weken.. Je hebt toch niet stiekum een leven naast ZP he?
Hier ook een relatie van 8 jaar achter de rug die niet bepaald leuk was te noemen...nu twee jaar samen met mijn lief en al na 2 WEKEN trok hij bij me in aso snel he maar ja je weet dan ook wel heel goed of iets voelt zoals je wilt of niet...zijn helemaal happy samen !
@leonieke: nou ja, hun zijn hardstikke blij, dus ben ik ook blij voor hun. Ik ben idd ook een nakomertje. Mijn broer die overleden is, was 12 jaar ouder. Mijn zus die overleden is, was 11 jaar ouder. En mijn zus die nog leeft is 7 jaar ouder. En mijn oudste zus had op haar 19 al haar 1e kindje, en op haar 21 haar 2e. Dus ik scheel met haar ene zoon maar 8 jaar, en de andere 10 jaar. En die oudste zoon heeft dus op zijn 22 nu een kleine. Hahahaha, zijn het allemaal barrels ja, de broers/zussen van je man? Ik vind het wel apart dat er toch zoveel mensen zijn die eerst een lange relatie achter de rug hebben, en daarna hun man hebben leren kennen en dat daarbij alles zo snel gaat.
@Morgen kippetjes, of eigenlijk middag!!! Ben al wel lang wakker maar buurmeisje was terug van vakantie dus dat was dikke pret voor zoonlief!!! Zijn niet veel die tegen het testen aan zitten zag ik. @aan toe zijn qua situaties, let maar op dan komt het ook. Ons zoontje heeft gewacht totdat we uit onze dip kwamen, en heeft eerst wat andere kinderen voorrang gegeven, hij wilde alleen ons als ouders........ *grijns* En nu met de tweede, in nov. waren we er kennelijk nog niet aan toe, en ik zou hoogzwanger zijn en nu moeten bevallen......dus toen dacht ook deze kleine eh eh.....dat zijn mijn ouders, ik wacht alleen nog ffies.....
Ik ben er weer dames!!! Net een heel bericht getikt, alles weg:x:x:x. Ik heb even snel een aantal pag. gescand, maar helemaal geen nieuwe roze namen????? Wel zag ik even snel een aantal nieuwe namen, welkom allemaal! Is er iemand die mij een beetje bij kan tokken, te veel blz. om bij te lezen... Wij hebben een lekkere vakantie gehad. Helaas heb ik op de terugreis wel een oma opgepikt. Ze heeft lang getwijfeld, maar in Belgie besloot ze toch maar in te stappen helaas. Ik had het al wel voorzien maar toch.... En knutselen op de camping is dus duidelijk niets voor ons (maar dat wisten we eigenlijk al wel....). Ik zal zo de lijst even aanpassen....
NOD 09-08 - Vlieger - 34 jaar - ronde 8 - 1e kleintje 10-08 - MVL- 36 jaar - 4e kindje, 2x MA nov09 en mei10 11-08 - Sprokkel - 34 jaar - Ronde 1 - 1e kleine 12-08 - Nanette77 - 33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 12-08 - Bieb - 31 jaar - ronde? de tel kwijt bezig 1,7 jaar - 1ste beebje 13-08 - Jippiejee - 30 jaar - ronde 13 - 1e kindje 14-08 - Jel1978 - 32 jaar - bezig sinds mei 2008 - 1e kindje 14-08 - Suussuus - 41 jaar - ronde 8 - 3de kindje 14-08 - CM1978 - 32 jaar- ronde 2 - 1e kindje 15-08 - Natas79 - 30 jaar - ronde 4 - 1e kindje 16-08 - Alexandra2008 - 33 jaar - bezig sinds juni 2008 - 1e kindje 16-08 - Saskia33 - 34 jaar - ronde 12 -1 e kindje 18-08 - Kristel79 - 31 jaar - ronde ("18") in afwachting op cyclus mk8w4d, 1 zoontje 01-12-2008 19-08 - Leonieke - 33 jaar - ronde 9 (ronde 6 na mk mrt '10)- 1e kindje 20-08 - Marjolein - 30 jaar - ronde 9 - 2* - eerste dochtertje geboren en gestorven januari '08, 2e dochtertje dec '08 23-08 - Karen74 - 36 jaar - ronde 7 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 24-08 - Mykelti - 32 jaar - bezig sinds juni 09 - MA in ronde 9 -1ste kindje (weg van 5 t/m 8 aug) 24-08 - Beschuitje - 32 jaar, eerste kindje - aug ronde 1 ??-?? - Sweetvienna - 36 jaar - ronde 6 - zoontje van 2 jaar 24-08 - Saffron - 35 jaar - ronde 6 - dochter bijna 4, zoon net 2 24-08 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 26-08 - Rieanne - 33 jaar - ronde 4 - zoon van 6 jaar 26-08 - Marleen76 - 34 jaar - ronde 4 - eerste kindje - vmk in ronde 1 03-09(?) - Eternity - 31 jaar, ronde 6, eerste kindje 05-09 - Knuffel - 35 jaar - ronde 9 - 1e wondertje ??-?? - Lentebloempje 34 jaar , ronde 14 , derde kindje. Niks gehoord: 25-07- Elba- 30 jaar-2e kindje-ronde 4 27-07- Lisavs - 36(bijna 37) - ronde 5 - 3e wondertje 28-07 - Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 8 - 1e kindje AFSPRAKEN 02-08 Saffron afspraak gyn 09-08 Sanne1975 afspraak gyn 11-08 Saskia intake gyn 18-08 Marjolein afspraak gyn ivm MRI ??-10 Leonieke Gyn. Jaarlijks onderzoek en evt hulp?? 26-08 Hexje 16 weken echo 16-09 Hexje 20 weken echo BEVALDATA 22-10- Kvinna - 34 jaar 1e kindje 06-11- snoetetoet - 33 jaar 2e kindje - ronde 10 11-11- Samba - 30 jaar - 1e kindje 19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje 26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 05-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje 25-12- Aggossie - 32 jaar - 1e kindje 29-12- Goofychick - 35 jaar - 2e kindje 30-01- Glimworm- 30jaar - 1e kindje - ronde 20 09-02- Hexje - 33 jaar - 1e kindjes - ronde 3 Ja, ik kom 4 september naar Utrecht voor de 30+kippenmeeting 01. Kristel (Leiden) 02. Eternity (Weert) 03. Evelyn (Elst Gld) 04. Alexandra (Den Haag) 05. Saskia (omgeving Leiden) kan niet op 4 september 06. Jippiejee (Oost Groningen) 07. Goofychick (nabij leiden) 08. Hexje (Ommen, Ov) 09. Suussuus (BE omgeving Maastricht) 10. Knuffel (omgeving Amstelveen) 11. Leonieke (Iets boven Alkmaar NH) 12. Mykelti (Beverwijk NH) 13. Saffron (omgeving Amstelveen) 14. Femke32 ( omgeving Antwerpen ) 15. Karen1974 16. Shadowcat76 (Roosendaal) 17.Lisavs(omgeving Tiel/Nijmegen) 18. Sanne1975 (Flevoland) 19.Marjolein (Nijmegen) 20.BIEB (bij Rotterdam) Wat betekenen de verschillende kleuren bij de "kippenmeeting"????? Ik moet mijn NOD datum nog even uitrekenen, maar dit zal wel ongeveer kloppen.
@knuffel: welkom terug meid! Wat balen dat je oma toch op moest pikken. En de lichtblauwe kleur bij de meeting wil zeggen dat je er zeker bij bent op 4 september. @all: hier is oma al weer weg. Wel ERG snel, want normaal heb ik 't kreng altijd veel langer op bezoek. Maar goed, we gaan weer verder hier dus.
knuffel, welkom terug......fijne vakantie gehad? Update... pfff volgens mij heb je weinig gemist... niets roze bij gekomen... eternity heeft ons lang in spanning gehouden met overtijd zijn en een licht streepje die de dag erna weer verdween. Hexje heeft gister een date gehad met bieb, we zijn daar met spanning aan t wachten op de verhalen die daaruit volgen. Verder hebben een aantal van ons weer een klusperiode achter de rug en wordt t wachtbankje weer lekker gevuld. die kleuren bij de kippenmeeting betekenen dat als je zeker weet dat je meegaat 4 september in utrecht hightea- bij restaurant BIS dan maak je je naam licht blauw en knuffel vergeet je banner niet te veranderen...
Ja, dat viel mij dus ook op. Ook in mijn directe omgeving overigens. Toen ik mijn ex vriendje leerde kennen was ik 19, wist ik veel! Nu had ik een duidelijk eisen-lijstje (binnen de marge hoor..hihi..)
Hee die Knuffel, Welkom thuis! Lekker dat jullie een goede vakantie hebben gehad, maar balen van het vakantie-knustelen en vooral die stomme oma die dus ongevraagd (!) je auto in kwam.. de brutaliteit! De meiden hebben je al bijgepraat.. veel nieuws is er helaas dus niet.. Maak jij jezelf ook lichtblauw voor de 4e..?? Fijne weekend!
@leonieke: ik heb idd ook al 2 serieuze relaties gehad voordat ik bij mijn huidige vriend was. 1 van 4 jaar, en 1 van bijna 5 jaar. En de laatste was echt ellendig! Ik ben zo lang bij hem gebleven omdat ik bang was als ik bij hem weg zou gaan, dat mijn kansen dan waren verkeken op kinderen. Ik wilde gewoon niet helemaal overnieuw moeten beginnen. Maar ik kon het uiteindelijk niet meer volhouden, en heel snel daarna ontmoette ik mijn huidige vriend. En idd, nu weet je gewoon precies wat je wil in een relatie, en dan gaat het allemaal stukken sneller!
Ik heb, zoals ik al schreef, weer alles bijgelezen, maar helaas is het me bijna allemaal ook weer ontgaan (ben er niet echt met mijn gedachten bij). Wat ik wel nog weet is dat er heel wat meiden zijn die nood hebben aan een dikke knuffel om verschillende redenen, dus hier komt ie... KNUFFEL Ook zijn er een drietal nieuwe meiden die ik graag van harte welkom heet hier in dit allergezelligste kippenhok. Ook voor jullie heel veel succes... En verder: Ik heb vandaag alweer een heel emotioneel gesprek gehad met mijn therapeute. Het gaat allemaal niet zo geweldig hier en het zwanger worden staat even op een erg laag pitje. Ik zal jullie verder de details besparen, het gaat nu eenmaal zo met borderline... ups en downs, ik zal er mee moeten leren leven! En misschien komt het me wel allemaal ten goede nu ik minder gefocust ben op zwanger worden en baby'tjes... Hoedanook, er wordt wel volop geklust op dit moment! Ook mis ik mijn zoontje heel erg. Vorige week hebben we hem voor het eerst weggebracht voor een kamp van 10 dagen. Hij is nog nooit eerder weg geweest en ik vind het dus allemaal best spannend, hij is 9 en ik vraag me dus voortdurend af of hij het wel naar zijn zin heeft, of hij genoeg warme kleren heeft, niet te nat zal worden met dit weer, geen heimwee heeft... nou ja, je kent het wel... ik zal alleszins blij zijn als ik hem dinsdagmiddag weer in mijn armen zal kunnen sluiten. Mama zal dan volop kunnen wassen en strijken, lijkt mij... maar dat vind ik niet erg, als hij het maar leuk heeft gehad. Overigens is hij, net als ik, een hoogsensitief manneke en daardoor maak ik me ook wel wat zorgen. Hij kan soms zo heftig op van alles en nog wat reageren... Loslaten, het is niet altijd makkelijk... En, maandag zijn mijn man en ik 13 jaar getrouwd en maken we er een leuke uitstap van (met de twee dochters, dus). We gaan naar zee en daarna lekker uit eten. Ik heb er nu al zin in... Lieve meiden, ik wens jullie allemaal weer het allerbeste en tot later... Karen.