MVL HOERAAAAAAA eindelijk weer roze !! Van harte meid. Stilletjes genieten nog even en hier alles eruit gooien Fijn dat de vakantie gangers weer terug zijn. Wat betreft de nieuwtjes van mijn kant..ik ben nu ook ècht begonnen...hihihi vind het zooo spannend..
MvL, WAUW...!!!! wat een goed nieuws! Eindelijk weer een roze kippie!! Heel voorzichtig, maar heel erg gefeliciteerd..!! En net wat je zegt, 3x is scheeprecht.. deze keer moet het gewoon goed gaan! Een heus vakantie-knutsel beebje...!
Kristel, Beschuitje en Leonieke, bedankt voor jullie felicitaties, maar ben nog heel voorzichtig... Maar inderdaad een vakantie-knutsel beebje, gemaakt in Parijs. Mooier kan toch niet??? Beschuitje, kan me voorstellen dat het spannend is, voor het echie... Laat je in het begin nog niet teveel meeslepen, want anders wordt wachten wel heel lang. Lekker relaxed blijven doorleven zoals je eerst ook deed, alleen natuurlijk wel op de juiste dagen letten....
Ben stiekum wel een beetje jaloers.. Je werd best lang in onzekerzekerheid gehouden met je hcg, en toch best vlot weer zwanger.... ik wil ook... Hihi.. dus dat wordt Beebje: Paris m/v........
he lieve meid !!! Het is gelukt, eindelijk kunnen we de roze lijst bijwerken !!! Wat romantisch zeg in parijs, misschien moeten we allemaal even een weekendje parijs boeken tijdens onze eisprong !!!:d laat het maar allemaal een beetje bezinken, maar geniet er toch ook maar van, wij zijn allemaal superblij voor je !!! Geeft ons ook weer goeie hoop ! Dikke knuffel, suus
Als het werkt boek in nu onmiddelijk! Wie gaat er mee?? Made in Paris..... Heeft toch net ff meer cachet dan Made in Tuitjenhorn... Hmpff....
Lieve Leonieke, snap ik helemaal, dat zou ik zelf ook hebben en heb ik tijdens die lange nasleep periode ook meegemaakt...Dus goed dat je er eerlijk in bent...Enne... ik hoop echt voor jullie allemaal snel hetzelfde...Vond het ook wel moeilijk om hier te melden, zag dat er zoveel waren doorgeschoven naar de volgende maand, en dan weet ik uit ervaring dat dit nieuws best even slikken is... Ik zag trouwens dat je aan het tempen bent geslagen, dat deed ik ook. Ik tempte gewoon als ik wakker werd, soms rond 6-en, dan tempen en naar wc, meestal rond 7 uur en soms wel pas rond 1/2 8.. Daarmee vond ik ook meerdere maanden mijn eisprong. Als ik maar zoveel uur slaap had gehad. Werd ik rond 4 of 5 uur wakker, ging ik naar de wc, weer slapen en dan gewoon rond 7 uur tempen. Niet al teveel op focussen, want dan word je er gek van. Hopelijk zie je snel het rode kruis verschijnen in je temp grafiek....
Volgende eisprong maar doen dan?? (Da's niet eerlijk.. jij bent er al bijna.. ik moet nog ruim 300 km voor ik eens een keer bij jou ben..) Mee eens.. en ik ben gezond jaloers hoor...!!!
Natuurlijk wil ik even helemaal geen volgende eisprong, maar als deze ronde niet lukt zit in niet in Parijs maar in Zuid-Frankrijk, klinkt ook wel leuk toch MADE aan de COTE D,AZUR !
@MVL: gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles nu goed! Het is jullie gegund! Veel klachten? @alle oma-op-visite-hebbende kippetjes: balen, nieuwe ronde, nieuwe kansen, hoe moeilijk het ook is... Hier een paar heel fijne dagen gehad. Gossie, wat gaat zoiets toch snel voorbij...probeerden ook samen wat rust te nemen, hoewel dat wel moeilijk is omdat we graag van alles bekijken en willen doen. We hebben dus samen canasta geleerd (kaartspelletje). Een van de weinige kaartspelletjes die leuk zijn met zijn 2-en. Verder naar het Openlucht museum, Bevrijdingsmuseum en naar vrienden geweest. En heerlijk uit eten natuurlijk! Morgen de laatste "zaadtest" en hopelijk komt hier iets uit. Van de 2e hebben we de uitslag ook nog niet, dus hopelijk weten we woensdag meer... Heb wel e.e.a. teruggelezen, maar ben een beetje moe, dus veel vergeten...sorry
Oh enne Leonieke, als je temp min 0.2 graden hoger blijft, gedurende 3 dagen, dan is je eisprong geweest (in principe). Lukt het overigens met FF?
Leonieke, op vakantie bijgehouden op een papiertje, goed weggestopt voor de kinderen. Vandaag bijgewerkt en kruis klopte met wat ik dacht. Maar niet super netjes op precies de zelfde tijd hoor, ga geen wekker zetten in de vakantie. Kan trouwens je FF kaart niet zien in je onderschrift...
HAHA....deze is leuk....Heb al die gekke dingen van dit forum wel gemist op vakantie....Heerlijk om weer te lezen..