Ohw, Saskia en Suus, voor jullie ook spannend!! Saskia, heb jij kwaaltjes...? En suus, ik las dat je geen kwaaltjes hebt, maar inderdaad zoals je zelf ook al schrijft, wil dat niks zeggen natuurlijk...! Hee Kristel, wel zorgen voor een testje hoor morgen!! Dat kan je ons toch niet aandoen, ons nog een dag langer in spanning laten zitten!!!
@kristel: super spannend hoor meid!!! Ik ga morgen de hele dag hier kijken of je al getest hebt! Pff, wel heftig voor Evelyn zeg!! Geef haar maar een dikke virtuele knuffel van me!
Oh ja, was ik nog vergeten te vertellen. Toen we aankwamen op het park hadden ze ook een klein kinderboerderijtje. Ook met kippetjes. We zijn gaan kijken en alle kippetjes zaten gezellig samen op stok, gezellig te kibbelen over allerlei ditjes en datjes. Ik voelde me gelijk helemaal thuis daar!!!
Ja heb wel kwaaltjes, voel me alsof ik ieder moment ongesteld kan worden terwijl dat nog echt te vroeg is. Maar dat kunnen ook zenuwen voor morgen (gyn) zijn.
Ja lastig is dat he... Dat die kwaaltjes die op een zwangerschap kunnen duiden ook een teken kunnen zijn van zoveel andere dingen... Hoop dat het toch echt een kwaaltje van een zwschap is hoor!!! En spannend inderdaad morgen de gyn... Heb je enig idee wat je precies kan verwachten??
Hoi Meiden, Wat spannend zeg allemaal bijna testers. Hopen dat er wat roze bijzit. Wat, ik bedoel een heleboel. Dat zou gezellig zijn allemaal roze kippetjes. Hier volgens mij mijn eisprong gehad. Hoop dat daar de buikpijn van was. En geklusd. Dus wie weet. Maar het blijft voor mij toch een mysterie, wat nou het beste is qua timing en hoe je het goed kan doen. Elba man had gister wat hoofdpijn dat was wel een beetje sneu maar hij heeft toch zijn best gedaan. Ik heb nog even wat off topics. Ik ben zo niet assertief. Op de markt zei de groente vrouw. Dat is dan 10 euro precies of eigenlijk 9.35. En ik had alleen maar 10 euro. Geeft ze geen wisselgeld en ik zeg dan niets. Dat durf ik niet ofzo. En dan later erger ik me aan mezelf. En op zo'n moment denk ik er overna. Maarja dan krijgt m'n zoon een manderijn en dan zeg ik er niets meer over. Ik hoop niet dat jullie mij al te triest vinden. Maar misschien hebben jullie wel tips. Bedankt.
Elba, ik vind dit eigenlijk echt niet kunnen! Ik zou denk ik gaan oefenen met voor jezelf op te komen. Dus bijvoorbeeld als je wegloopt en dan bedenkt van dit kan eigenlijk niet (soms heb je daar even voor nodig om dit te beseffen misschien en voor jezelf op te komen) op dat moment teruglopen en alsnog je geld terugvragen! Wel voor jezelf opkomen hoor!!! (als ik het maar voor een klein bedrag, het gaat erom dat je doet wat goed voelt en dit voelt duidelijk niet goed!!)
Spannend, hoor, alle bijna-testers. Wij van het zitstokje kijken mee! Elba, dat heb ik ook, vind het ook niet kunnen, maar op het moment zelf denk ik "tja, er zijn belangrijker dingen om je druk om te maken"... maar achteraf denk ik, daar had ik iets van moeten zeggen. Als je er tegenop ziet om een conflict er van te maken, zou je ook vriendelijk kunnen vragen, iets van "Wat was de prijs ook al weer?" Dan draaien de meeste van dit soort types wel bij. Vandaag verders weinig nieuws hier.
Ja, je hebt gelijk Marjolein. Ik voel me inderdaad ook een pietlut voor zo'n klein bedrag. Maar ja het voelt gewoon niet goed. Dus ja toch gewoon om vragen. Maar iets weerhoud me dan. Verlegenheid ofzo. Want die mensen vind ik echt niet aardig dus daar hoeft het ook niet voor.
@ Kristel als de rest het er mee eens is natuurlijk wil ik de pbtjes wel op me nemen ene tijd om testjes te halen is er altijd he Knuff
Elba, ik vind dat Vlieger wel een hele goede oplossing geeft! Heel beleefd en rustig, maar die persoon wel flink op zn nummer zetten! En tuurlijk is het een klein iets en zijn er andere dingen om je druk om te maken, als het niet goed voelt... @Hexje, nee geen foto helaas, de kippetjes zaten in het binnenhok (veel gezelliger natuurlijjk, kun je veel beter en meer kletsen), maar dus ook achter glas en dat was te donker voor een foto
Trouwens Hexje, Ik ben het met je eens hoor dat je zo positief mogelijk moet blijven. Dat maakt het wel het prettigst als het niet zo een twee drie lukt. Had gister geen tijd meer om wat terug te schrijven. Moet zeggen dat ik me zelf deze keer minder druk maak dan met mijn zoontje. Toen dacht ik ook het lukt nooit. Nu denk ik we zullen het wel zien. Alles voor 6 mnd is mee genomen en dan voor 11 mnd, ja het duurt dan wel lang maar goed het is altijd nog sneller dan de vorige keer. Maar ja daarna, ga ik wel panieken denk ik maar ja das zo ver weg dat zien we dan wel weer. Vorige keer werd ik zwanger toen ik net een afspraak had staan in het ziekenhuis. Dus misschien had dat wel geholpen. En over die assertiviteit. Ik geloof dat ik me maar op ga geven voor zo'n cursus. Vind het wel een beetje triest. Maar ja misschien werkt het wel. En hoeft toch verder niemand te weten op m'n werk enzo.