hey sanne hoe zit dat trouwens met die pendels? Geloof jij er in en hoe werkt het? Ik zie dat er al een aantal het mis hadden
Sanne, ik hoop ook dat die volgende cyclus niet meer kotm voor je, en anders dat in ieder geval de onderzoeken toch mee zullen vallen.
Pendels kun je vragen aan de pendelaars bij het forum hierover. AstridDi En Caruli schijnen het vaak goed te hebben, dus ik hoop het maar.........
@Sanne, ik heb het zelf gelukkig nooit gehad maar in het NOD forum vond de ene het pijnlijker dan de andere........na de behandeling aleve scheen heel goed te werken.....maar zeker weten doe ik het niet. MAAARRRRRRRRRR extra vruchtbaar na HSG.......dus go with the flow!!!
Hey Leo, ik moet eerst ook maar eens kijken of ik in de sportmodus kan blijven hoor...volhouden is nog altijd moeilijker dan eraan beginnen.. En ik bof idd met mijn schatje, vorige maand dat ik oma op bezoek kwam was hij meer teleurgesteld dan ik.. hij is er toch ook meer mee bezig dan ik soms denk.. Hoe is het met jou??
He Jeanine, ook weer eens in ZP land??? Alles goed? We hebben je wel heeeel lang niet gehoord of gezien. Is dit een terugkeer of een tijdelijke opleving
Ik ben het nu wel weer een beetje kwijt hoor, maar op moment zelf denk ik echt WAT DOE IK HIER ? Nou jaaaaaa wie weet ben ik ook wel snel aan de beurt en klets ik net zo hard mee haha...Bedankt voor je lieve woorden in ieder geval !
Ach meid, geef het nog even. Je bent nog maar net "officieel" bezig. Logisch toch dat je dan nog niet echt heel actief mee doet. Dat komt vanzelf, en zo niet dan is dat toch ook prima... Niet iedereen is even actief (of soms bij vlagen)... Kippies, ik ga op stok. Valt best weer tegen werken, na de vakantie.
ik dacht al iets in je banner gezien te hebben dus even alles naspeuren! Gefeliciteerd!!! Dat verdient wel wat extra PLAK HGC (van mij gedoneerd)zodat de beeb deze keer goed blijft plakken!! ik begrijp dat je het nog wat eng vind allemaal, maar probeer er lekker van te genieten
@MVL, wat een heerlijk nieuws!! Gefeliciteerd en ik duim op mijn hard dat het allemaal goed zal gaan, daar gaan we gewoon vanuit! @beschuitje, succes met het klussen en probeer er rationeel mee om te gaan. Super dat jullie gaan proberen!! Zie net dat je vroeg naar bed moet vanavond!! @jippiejee, hoe voel je je nu?? Ben aan het bijlezen en kom je berichtje tegen dat je steken in je BM had? @temperatuurders, ik zeg goed bezig! Ik wilde deze keer met ovutesten aan de slag, maar op de ene of andere manier ben ik er steeds te laat mee en te lui voor..:s en naar streepjes staren is niet iets waar ik goed in ben..en tja die digitale van CB zijn reteduur! @myketi, erg benieuwd hoe de afspraak is gegaan.. @Leo, super dat je het kruis hebt gevonden!! @Rieanne, heb je je ei nog gevonden? Altijd weer spannend, eggtime.. @Femke, heftig verhaal van je buurvrouw...:s Dan besef je maar weer dat het leven zo afgelopen kan zijn..sterkte meis @Saskia, heel veel succes morgen! Ben benieuwd wat ze allemaal gaan doen. @Sanne, goed te lezen dat je meteen handvaten krijgt aangereikt en idd niet met een kluitje in het riet bent gestuurd. Lijkt me fijn voor, in ieder geval je gemoedsrust. Wat is HSG onderzoek?ow..ik lees net dat er een vloeistof in je baarmoeder en eileiders gaan? Om te kijken of er verklevingen zijn? @knuf, hoe was je vakantie, meis? En is je schouder alweer een beetje beter? Ehmm weet niet of het een terugkeer is, ben op zich niet weggeweest.. was een sneaky meelezer ) Maar gedoe op werk lijkt een eind achter de rug te zijn. Ik kom weer in wat rustiger vaarwater en dan komt het zwanger worden ook weer wat meer onder de aandacht. Ik heb het gevoel dat ik er weer klaar voor ben, nu mijn lijf nog ) @all, en als we naar Parijs gaan, dan lijkt het me wel handig om onze mannen mee te nemen Ik ben weer een beetje bijgelezen en probeer het bij te houden, maar aangezien de grootste kletskippen terug zijn van vakantie (en ik noem geen namen!) weet ik niet of ik het bij kan houden. Fijne avond meiden!!
ik dacht, ik kom nog even langs, maar alle kippetjes zijn al op stok..... Ik heb vanavond stiekum al getest..... maar ik test morgenochtend nog een keer hoor saskia.morgenmiddag na 15 uur volgt de test "uitslag" dan ben ik weer thuis uit werk. trusten kippetjes, ik sluit t hok wel af.......
Ja, gaat echt (veel te) snel! Bedacht me ineens dat als alles was goed gegaan ik na mijn vakantie nog maar 3 weken zou werken... tja.. niet meer aan de orde... *snik* Pre-seed?? Ik dacht dat JIJ het zou gaan gebruiken!! Hihi.. ik heb het wel besteld en in huis voor de volgende ronde.. deze ronde zo weinig VS gespot... kan wel een beete hulp gebruiken Succes straks meis! en Mykelti-man natuurlijk! Alles is vast dik in orde!
Klopt, we hebben het gisteravond voor het eerst gebruikt. Lijkt alsof er veel minder terugloop is, zeg maar... Dat is wel prettig... En ja, die tijd, is alweer maand 15 deze ronde... Ook dat is mega snel gegaan... Ben heel benieuwd naar de uitslag straks. Zag in het temp forum dat je een goede link hebt naar FF! Toppie! Mooie dip trouwens!
Hey.. Over 2 weken begint het sport seizoen weer en ga ik iig 1 keer per week aqua joggen.. klinkt suf, is reuze inspannend! Dat is wel heel fijn, en man die zo meelfeet. Hier wordt het iedere maand beter. Merkt ook hoeveel impact het op mij heeft. Maar mijn man is veeeeeel nuchterder dan ik en houdt de positeve moed erin! Hier weer op de wachtbank.. begonnen met tempen.. Pfff... wat een toestand hihi..
Dat teruglopen is inderdaad ook niet mijn hobby zeg maar, dus dat is dan een bijomend voordeel Mocht het nodig zijn (na die dip op 4 dpo, hihi...) dan ga ik er ook mee aan de slag.. Denk aan je straks!
Jij stiekumerd! Aan de toon van je berichte te lezen ben je niet heel teleurgesteld dus ik duim heel hard voor je vandaag! & ik log in om 15.01 uur!!!!
@beschuitje: ik had 2 pendels voor juli (die dus niet uitgekomen zijn) en 1 voor augustus. Die laatste zou nog kunnen, maar ik heb mijn NOD pas op 3 september, dus dat weet ik dan in september pas. En wij zijn ook nog 1 van de weinigen zonder kinderen. Klote voelt dat hè! Maar goed, wij komen echt nog wel aan de beurt!! @kristel: en, en, en, en???????
Oooooh... wat spannend maak jij het!!!!! Inderdaad zoals eerder geschreven je klinkt niet echt negatief dus ik verwacht dat je een vaag streepje hebt gehad... of misschien ook wel niet haha. Ik log vandaag gewoon niet uit haha. @Mykelti, Pullitzer bal??? nog nooit van gehoord wat is dat? Tom heeft inderdaad al zoveel rondes erop zitten.. buisjes zijn het gewoon heel snel beu bij hem. We zijn wel heel erg blij dat zijn longen iig er niet op achteruit zijn gegaan, oke minimaal maar dat zal wel zo blijven is de verwachting. Dit is ook wel een reden waarom wij zolang hebben gewacht met een brusje... Tom heeft gewoon heel veel tijd en aandacht nodig gehad en met een kindje wat steeds heel erg ziek is ga je niet snel aan een tweede beginnen. Bij mij was het trouwens dat ik een dag na vs een positieve test had! Zal nog even voor je doorduimen na vandaag @Suus, wat grappig dat je zolang in Apeldoorn hebt gewoond, vind het een mooie stad en toen wij naar een huis gingen zoeken in deze buurt zijn wij ook in Apeldoorn wezen kijken haha.... toch heeft Deventer ons hart gestolen. @Marjolijn, tja voorlichting en apenheul haha dat botst hihi... ach ja het is een prima dierenpark maar soms missen er wel eens wat dingen aan service enzovoort. Maarre het is maar goed dat je het kippenhok mee hebt genomen anders had ik je wel even langs verwacht hoor Vond het al zo winderig in het hok maar tja... al die kippen met die mooie roze kussentjes op het plateau moeten natuurlijk in de aanhangwagen Ik weet niet meer wie het vroeg over de pendels maar ik heb besloten er niet op te vertrouwen... kreeg pendels voor februari, september en november 2011 :x. Zo lang ga ik niet wachten op een wonder het liefst op bestelling samen met de kippetjes deze maand!!! Ach ja we wachten weer rustig af!