Ik zit in de MMM, ga deze en volgende maand allemaal onderzoeken krijgen..........Hoop dat het deze maand raak is, dan hoeft het niet..........
Kan ik me voorstellen! Hoe komt het dat je meteen zo'n HSG? onderzoek krijgt? Was daar een reden voor?
TNX! Net 1 dagje actief hier en inderdaad een leuk en gezellig kippenhok! Leuk! En jij zwanger van 2 zie ik! GAAAFFFF!!!
Sanne, Ik hoop ook heel hard dat dat niet nodig zal zijn... Hoeveelste ronde zitten jullie nu ook alweer?
Ik schaam me diep dat ik dat niet heb onthouden MMM dat is niet niks....( misschien moet je een keer een pbtje doen naar bieb die kan je er vast in steunen en er meer over vertellen...) Ik hoop en ga heel hard duimen voor je dat het niet nodig gaat zijn... mocht het toch anders lopen dat wens ik je heel veel sterkte en sucses bij alle stappen die je gaat ondergaan en hoop dan dat het met een beetje hulp ook heel snel gaat lukken... Dikke mega knuff
Geen reden volgens mij, de gyn wilde alle onderzoeken gewoon snel achter elkaar, dus vandaar meteen de HSG. Misschien ook wel omdat het zaad van Sanneman goed is en ik ook een hele nette cyclus steeds heb met positieve ovu testen.......En op zo'n baarmoederfoto met contractvloeistof schijnen ze veel te kunnen zien en voordeel is dat mogelijke kleine verstoppingen vaak meteen verdwijnen.
sinds april vorig jaar ben ik al van de pil af en sinds februari dit jaar zijn we echt op de vruchtbare periode gaan letten.......
Het idd hier zo gezellig dat zelfs de zwangeren niet uit het kippenhok te krijgen zijn pas maar op voor je het weet ben je verslaafd Ja 2 ja heel gaaf en spannend Ik las dat jij vanavond gaat testen??? He je er al een gevoel bij???
En....... JA.... ik heb....... 3 licht positieve testen in handen !!!!!!!!!!!! JOEHOE Ze zijn nog erg licht maar wel duielijk te zien. op de foto iets minder duidelijk.... maar ze staan er, manlief zag ze ook....