sorry meiden dat ik jullie zo lang in spanning heb gehouden. manlief hield de pc bezet..... ik kon stampvoeten wat ik wilde maar hij verroer geen spier....
Op de 2de zie ik hem het beste en dat 4 dagen voor je nod??? Ow hoe zou hij dan over 4 dagen wel niet zijn
ik heb mijn banner effe terug veranderd.... is officieel 6/7dgn voor nod, maar ik dacht mijn ei op 2 aug te hebben gevoeld dus had m ingekort.
Spannend hoor euh ik heb geen idee wie dat kon??? Wie o wie?? Hij wordt vast en zeker nog veel donkerder... dikke knuff
Ik hoop t zo.... vrijdag weer testen, dan moet er toch wel al verschil te zien zijn. Fingers crossed!!!!
even tussen 2 bedrijven door. kristel...wat gaaaaaaf. jaaaaa ik zie het streepje. licht maar het staat er!!!!!!! ben vanavond bij jullie terug. was een zware emotionele dag. buurvrouwtje begraven...
whahaha... nou dan moet t wel goed komen..... Jeetje femke, sterkte met dit verlies ...zo jong, zo oneerlijk verdeeld is die wereld toch soms... *knuffel*
Wat een enorme moeilijke dag met veel emoties zal je achter de rug hebben. Weet dat we er voor je zijn, en aan je denken....
Kristel, super, hopelijk snel een super donkere streep. gefeliciteerd. Wanneer was je laatste oma op visite? Want dan zitten we waarschijnlijk op ongeveer dezelfde datum???
hihihi... ja leuk he.... moest gewoon zo zijn toch... 21 juli was mijn eerste oma na de MA. 2aug heb ik volgens mij mijn ei gevoeld.... dus als alles goed gaat 27 april 2011
Kristel, wat geweldig nieuws voor je!! Ik hoop dat het nu allemaal goed mag gaan, 't is nog een beetje vroeg, maar wel voorzichtig gefeliciteerd meid!! En wie is de volgende in de rij voor roze? (ikke, ikke!!!!) Het lijkt er nu weer een beetje op zo! Zet em op kippies!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pakt haar tover stafje en slaat vele hcg de lucht in en hoopt dat het gauw voor nog meer positieve testen mag gaan zorgen Hey Jippie ga je nog meer de 4de????