30+ Kippetjes hierkomen!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lobi, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eternity

eternity Niet meer actief

@kristel: VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!!! Ik zie de streep op de middagtest ook het beste!! :D
    Over 2 dagen heb jij echt wel een knaltest hoor!!!!
    Ik ga hopen dat deze beeb heel goed blijft plakken!!!

@femke: pff meid, wat een zware dag zal dit zijn voor je! Dikke knuffel!

2. Natas vooral spuien hier hoor!!! Er zijn hier veel luisterende en vooral begripvolle oren! En zoals je ook al kunt lezen, ook heel veel herkenbaarheid!!

Kristel heel logisch hoor dat je nog voorzichtig bent, maar probeer ook te genieten hoor, dat kunnen ze je nooit meer afpakken!!

Leonieke ik doe mn best iets te regelen hoor!

Karen wat heftig zeg... Is alles wel goed met het kindje? En weten ze waarom t zo vroeg geboren is? Kan me heel goed voorstellen dat het ook heel confronterend was...:(

3. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik vat het zeker niet verkeerd op, want ik kan het me HEEL goed voorstellen. Ik zie inderdaad ook wel in dat ik vreselijk geluk heb met elke keer weer snel zwanger worden. Ik hoop alleen echt enorm dat ik nu dat geluk voor 40 weken (39 mag ook) vast mag houden....

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Kristel: ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!!! Het is nog wel heeel vroeg om posi te testen zeg, die knalt vast op je NOD.
    @Jeanine: wat voor gedoe had je dan allemaal op je werk??? Je kan me ook PB-en he. Het gedoe op mijn werk lijkt eindelijk achter de rug begin ij te emmeren....
    @MVL: staat je goed hoor die banner, en je naam in het roze ook!
    @Saffron: ik hoop dat je snel weer uit je dip opkrabbelt! En je weet dat er hier altijd wel kippetjes zijn waar je je verhaal kwijt kunt of die je op willen beuren toch?
    @Marjolein: ik hoop voor jou dat je ei toch aan de andere kant spring (of dat je ei op wonderbaarlijke wijze toch vanuit de "verkeerde kant" op de goede plek terecht komt.... En je gaat toch wel mee de 4e???? Waarom twijfel je???? Ik vind het ook reuze spannend en durf eigenlijk niet zo goed......
    @Otje: van harte welkom, je hebt al gemerkt dat het hier soms razend snel gaat. Maar het is zooooooo gezellig dat je toch elke keer weer even komt kijken (ik tenminste, en met mij meerdere).
    @Lentebloempje: jeetje meid wat een verhaal. Ik kan me voorstellen dat het zwanger worden even op een lager pitje is. Ik hoop dat er snel een goed plan de campagne ligt en dat je zoontje snel de goede hulp krijgt.

Als ik iemand vergeten ben: sorry, het was best veel van vamdaag...

Hier weinig nieuws. Wat zit je toch snel weer in de dagelijkse beslommeringen na een vakantie....

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Femke, ik hoop dat je de dag een beetje doorgekomen bent. Denk aan jezelf (en je poezewoefke) en neem je tijd!!!!

6. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Ja, maar weet je wat t is... ik heb dan nu wel een posi test in handen maar, t zit misschien tussen de oren hoor, durf ik er nog niet te veel op te hopen. Ik denk een stukje zelfbescherming, bang om weer teleurgesteld te worden.... Ik heb me ook voorgenomen t voorlopig nog niet te vertellen aan de omgeving, wat ik normaliter meteen van de daken wil schreeuwen.... Ben nog te onzeker.... eerst echt een knal test... als hij vrijdag al duidelijker is doe ik zondag een digitale met indicator...kijken wat die zegt.... want zal toch niet zo zijn dat je 3x vals positief test? heb ik teminste nooit gehad bij kv2v5, maar die verhalen gaan ook de ronde... dus ben nog een beetje onzeker.... Blij maar heel voorzichtig .

7. Knuffel dank je voor je lieve woorden! En t doet me goed te weten dat jullie graag willen dat ik erbij ben... Ik ga heel hard mn best doen!!

Kristel heel begrijpelijk hoor je terughoudendheid...heel herkenbaar ook... Maar 3 keer vals testen daar geloof ik niks van, denk dat t dan id meeste gevallen om een vmk gaat... Jij gaat knallen hoor straks!!!

8. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Hey lieve meis,

sorry misschien kwam mijn boodschap een beetje kort door de bocht.... maar drie keer vals positief daar geloof ik ook echt niet in!!
    En drie keer is scheepsrecht zullen we maar zeggen.
    Ik hoop oprecht dat je straks een beetje kan gaan genieten en dat de donderwolkjes niet je roze wolk wegdijveren!!

Ik kan mij je angst zo goed voor de geest halen maar weiger ook uit te gaan van het negatieve!
    Zo dus dan nu nog een keer dan genuanceerder... lieve meis, geweldig drie keer positief, houd moed, probeer te genieten en zondag gaat de test gewoon zeggen ZWANGER!

@Femke, jeetje dit moet wel een heel pittig dagje voor je zijn geweest, neem eerst de tijd voor jezelf.. kipjes hier snappen dat best!!
    liefs Rieanne

9. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Kristel, Ik snap je onzekerheid helemaal, heb ik hier ook gehad. Ik heb pas 14 dagen na ei kunnen testen, vanwege vakantie, en ik had dus expres geen testen meegenomen. Daardoor gelijk al een knaltest, maar ook nog steeds onzeker of het wel goed gaat. Maar we moeten gewoon uitgaan van het positieve, dus ik duim heel hard voor een mooie test vrijdag.

Hier trouwens ook (buiten kippenhok om) nog nergens verteld. Eerst maar eens even afwachten...

10. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Dank je.

Wat betreft 4 september, ik ben meer een kat uit de boom kijk figuur, dus ik ben ook bang dat ik ertussen val, zie hier al dat mensen meer naar elkaar toetrekken..Ik blijf dus thuis het kippenhok bewaken die dag, en hoop dat jullie allemaal een superdag hebben. Hoor graag de verhalen 's avonds in het kippenhok, wat zal dat een gekakel zijn...

11. suussuus

suussuus Niet meer actief

@kristel, ik heb je streepje gezien hoor !!!
    en vrijdag moet die knallen !!!
    Dikke knuffel;)

@Otje, welkom !

@all, hier vanochtend helaas een hagel-witte test:(
    voel me een beetje K !!!
    ik ga nu even de kindjes in bed leggen en kom straks nog even verder bijlezen.

liefs suus

12. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Das mooi, want aangezien het hok behoorlijk groot is en je dus snel eenzaam kan zijn komt deze dappere kip je vergezellen!!
    trouwens stoer hoor jou banner!!

13. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    ik had juist gehoopt dat je er ook bij zou zijn, ging ik ook wel een klein beetje vanuit. Is toch gezellig met z'n alle een dagje op stap, kan alleen maar een dolle boel worden. aaaaaaaaaahhhhh toe (gaat op haar knietjes voor mvl zitten, met een pruillipje)

14. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    We hadden tegelijk gepost :D
    Hagelwit ... das wel mooi de verkeerde kleur meis.
    Kan me voorstellen dat je je even goed k voelt!!!
    Bij gebrek aan wijze woorden, een paar stevige schouders en een knuffel om in te schuilen.
    liefs rieanne

15. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    DAS KUT %^#%$&^*&*!!!!! maar had jij niet een laat ei??? dus is er misschien wel een kansje nog....

16. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    shadow, hoe is t met jou meid...?

17. Suusssuus, wat balen meid...:( Had je er een goed gevoel over deze maand? En als het waar is wat Kristel schrijft, dan mogen we dus nog wel hoop voor je houden?!

18. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

En ja hoor, Kristel ziet me spieken haha.

Ja gaat wel goed eigenlijk, nu net de 23 weken voorbij en beeb is goed aanwezig. Placenta ligt voor dus krijg nog extra echo's daar voor. Heb aardig last van pijn onderin m'n buik maar buiten dat gaat 't wel eigenlijk.

Kwam even spieken om te zien hoe het hier is, enne wat lees ik nou, zwanger? GEFELICITEERD!

Las ook iets van de meeting met reserveren ofzo? Hmmm ik heb niets gehoord, ik zit hier nooit meer maar toch :).

19. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Suus, shit voor je... Wanneer is je NOD? Kan het nog, of is het echt bekeken voor deze ronde??

20. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    IK vind het eigenlijk wel heel erg om te zeggen, maar ik ben echt een beetje een schijterd in dat soort dingen, zet mij in een groep ( ondanks dat we elkaar goed kennen van hier) vreemde mensen en ik vind het niets...

Deel Deze Pagina